• Het One Direction foto/gif topic.



    Lieke - Verschuuren - 8 maart | 18
    Miriam - Horowitz - 5 maart | 16
    Gabriëla - Giroud - 29 december | 18
    Aniek - Memoria - 24 december | 16
    Melissa - Nickelback - 22 januari | 17
    Marlijn - Mallory - 24 december | 16
    Noek - Vociferor - 27 juni | 15
    Eva - 010294 - 30 maart | 14
    Demi - Timlin - 24 september | 15
    Esmée - Murray - 18 oktober | 16
    Tamara - McKagan - 1 januari | 14










    Domian is onze otp.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 16:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 13:46 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wyrm schreef:
    IK WAS YOUTUBE IETS AAN HET KIJKEN EN IK GING DOOD WANT INEENS EEN RECLAME VAN DE MAC DONALDS MET B-BRAVE HAHAHAHAHA. IK WERD BANG EN NU HEB IK DE VERSE LACH.
    Hoi.


    Hahahaha, die heb ik ook gezien! :'D


    Danmarks Dynamite.

    Wyrm schreef:
    Gefeliciteerd trouwens Miriam!
    Ik weet het verhaal van hoe hij aan zijn naam kwam niet meer, oeps. En is hij knap? Hehehe.


    wat was dit ookalweer

    Giroud schreef:
    (...)

    Hahahaha, die heb ik ook gezien! :'D


    Dat was ook echt waar ik op aan het wachten was. Ik zag ineens het hoofd van Samuel en ik was like O.o is dat... JA. Wtf. Oh. OH. ZE ZIJN ZO LELIJK HA HAHAHAHAHA. OH WAT VINDEN ZE ZICHZELF TOCH GEWELDIG. HAHAHA IK WORD BANG. En toen begon ik bijna te huilen.


    Reality's overrated.

    Wyrm schreef:
    (...)

    Dat was ook echt waar ik op aan het wachten was. Ik zag ineens het hoofd van Samuel en ik was like O.o is dat... JA. Wtf. Oh. OH. ZE ZIJN ZO LELIJK HA HAHAHAHAHA. OH WAT VINDEN ZE ZICHZELF TOCH GEWELDIG. HAHAHA IK WORD BANG. En toen begon ik bijna te huilen.
    \

    HAHAHAHAHAHHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Giroud schreef:
    (...)\

    HAHAHAHAHAHHAHA


    Ik kan er nog steeds niet bij hoe Esmee ze leuk kan vinden omfg. Ze zijn gewoon te erg.


    Reality's overrated.

    I'm choking. Deze avond is te goed.


    Reality's overrated.

    Ik vind ze beter dan Mainstreet tho, haha!


    Danmarks Dynamite.

    Giroud schreef:
    Ik vind ze beter dan Mainstreet tho, haha!


    Nee Mainstreet is bae


    wat was dit ookalweer

    Wyrm schreef:
    Gefeliciteerd trouwens Miriam!
    Ik weet het verhaal van hoe hij aan zijn naam kwam niet meer, oeps. En is hij knap? Hehehe.

    Thank you! <3
    Hahaha, ooit 2 jaar geleden was ik zwemmen bij een soort strand bij mij in de buurt met hem en 2 anderen. Die anderen waren een stel dus ik zat met hem opgescheept ookal kende ik hem amper, haha. Toen ging dat stel elkaar insmeren met zonnebrand en toen zei hij: 'En wie moet mij insmeren?' En toen smeerde ik hem in met zonnebrand. ^^ Aka zonnebrandjongen.
    He is handsome, I think.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wyrm schreef:
    (...)

    Dat was ook echt waar ik op aan het wachten was. Ik zag ineens het hoofd van Samuel en ik was like O.o is dat... JA. Wtf. Oh. OH. ZE ZIJN ZO LELIJK HA HAHAHAHAHA. OH WAT VINDEN ZE ZICHZELF TOCH GEWELDIG. HAHAHA IK WORD BANG. En toen begon ik bijna te huilen.

    HAHAHA Noek. :'D


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Giroud schreef:
    Ik vind ze beter dan Mainstreet tho, haha!

    True.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Brego schreef:
    (...)
    Thank you! <3
    Hahaha, ooit 2 jaar geleden was ik zwemmen bij een soort strand bij mij in de buurt met hem en 2 anderen. Die anderen waren een stel dus ik zat met hem opgescheept ookal kende ik hem amper, haha. Toen ging dat stel elkaar insmeren met zonnebrand en toen zei hij: 'En wie moet mij insmeren?' En toen smeerde ik hem in met zonnebrand. ^^ Aka zonnebrandjongen.
    He is handsome, I think.


    Hehehehe, nawh dat is cute.
    Welke kleur zijn -zijn ogen? En zijn haar? En is hij lang? En gespierd?


    Reality's overrated.

    Brego schreef:
    (...)
    Thank you! <3
    Hahaha, ooit 2 jaar geleden was ik zwemmen bij een soort strand bij mij in de buurt met hem en 2 anderen. Die anderen waren een stel dus ik zat met hem opgescheept ookal kende ik hem amper, haha. Toen ging dat stel elkaar insmeren met zonnebrand en toen zei hij: 'En wie moet mij insmeren?' En toen smeerde ik hem in met zonnebrand. ^^ Aka zonnebrandjongen.
    He is handsome, I think.


    I think, haha nawh!


    Danmarks Dynamite.

    Wyrm schreef:
    (...)

    Hehehehe, nawh dat is cute.
    Welke kleur zijn -zijn ogen? En zijn haar? En is hij lang? En gespierd?

    Hihi. c:
    BRUIN HAAR. Of course. You know me. Groene ogen. Hij is héél lang, hahaha. :') We schelen echt een heel groot stuk, want ik ben klein. Hij is niet heel gespierd of zo, maar hij heeft wel een beetje sixpack, hehe.

    Giroud schreef:
    (...)
    I think, haha nawh!


    Whihi. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben obsessed met Tower Prep. Oopsie. Dat word een teleurstelling bij de laatste aflevering, bc die show is gecanceled. :'D

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 22:22 ]


    Danmarks Dynamite.