• beginpost iemand?

    Leukste onderdeel van paardensport is...


    be gay do crimes

    Trohman schreef:
    Ola, I'm back


    Bonjour


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Hahaha, zo'n quiz maken duurt zoo lang.
    Echt hè. :')
    Er komt waarschijnlijk zometeen ook nog een story online, dus abonneren maar c: Geen reclame en chantage ofzooo


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Abonneren maar peeps, it's on. c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Heffron schreef:
    (...)

    Bonjour


    Bonsjoer


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Bedankt voor de abo's QT's! Me loves u! •3•

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 18:28 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik heb dus een verhaal staan, maar twijfel of ik het nu al ga activeren


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    Ik heb dus een verhaal staan, maar twijfel of ik het nu al ga activeren
    Waar gaat het over?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Waar gaat het over?


    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, besluit de overheid het stil te houden en zo discreet mogelijk proeven voor medicijnen uit te voeren op gevangenen die in isolatie zitten en niet bezocht kunnen worden.
    Dit verhaal volgt twee mensen. Gwendolyn Martch is halverwege haar opleiding tot dokter gestopt door de oorlog en nooit meer aan de slag gekomen. Ze denkt dan ook niet lang na, als ze een aanbod krijgt om mee te werken aan het onderzoek. Ze krijgt echter pas te horen wat de onderzoeken inhouden nadat ze een geheimhoudingsverklaring heeft ondertekend. Gwen komt vast in een web van gevaar en opstand.
    Dan is er nog Aiden Ravor, een jonge gevangene die al 3 jaar in isolatie zit. Hij wordt eruitgehaald voor de onderzoeken en gebruikt als proefpersoon.
    Maar in het onderzoekscentrum komen vragen naar boven. En net zoals waar rook is, is vuur; waar vragen zijn, zijn antwoorden.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Wanneer tweeduizend kilometer ten zuiden van Erènte, het voormalige West-Europa, een virus uitbreekt, besluit de overheid het stil te houden en zo discreet mogelijk proeven voor medicijnen uit te voeren op gevangenen die in isolatie zitten en niet bezocht kunnen worden.
    Dit verhaal volgt twee mensen. Gwendolyn Martch is halverwege haar opleiding tot dokter gestopt door de oorlog en nooit meer aan de slag gekomen. Ze denkt dan ook niet lang na, als ze een aanbod krijgt om mee te werken aan het onderzoek. Ze krijgt echter pas te horen wat de onderzoeken inhouden nadat ze een geheimhoudingsverklaring heeft ondertekend. Gwen komt vast in een web van gevaar en opstand.
    Dan is er nog Aiden Ravor, een jonge gevangene die al 3 jaar in isolatie zit. Hij wordt eruitgehaald voor de onderzoeken en gebruikt als proefpersoon.
    Maar in het onderzoekscentrum komen vragen naar boven. En net zoals waar rook is, is vuur; waar vragen zijn, zijn antwoorden.
    Well that sounds goddamn awesome.
    Activeren maar!


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Well that sounds goddamn awesome.
    Activeren maar!


    Ja? Maar ik heb nog geen cover waar ik tevreden over ben :') Want hetgeen dat ik nu heb, is best lelijk


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Trohman schreef:
    (...)

    Ja? Maar ik heb nog geen cover waar ik tevreden over ben :') Want hetgeen dat ik nu heb, is best lelijk
    Show it.
    DreamerN maakt verschrikkelijk mooie covers, het kan alleen wel even duren, maar het resultaat is pure perfectie. Misschien een aanvraag indienen in haar coverstore? c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Yo. The bitch is baack, en nu is de aankomende week weer wat rustiger and I will be more active (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sobremesa schreef:
    Yo. The bitch is baack, en nu is de aankomende week weer wat rustiger and I will be more active (:



    We moeten even onze Tedoire-story uitwerken (:


    -

    Sobremesa schreef:http://www.quizlet.nl/images/spoiler.gif
    Yo. The bitch is baack, en nu is de aankomende week weer wat rustiger and I will be more active (:


    Yaayyy c:

    Ik heb nu zegmaar 3 gifs onder elkaar:




    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Sobremesa schreef:
    Yo. The bitch is baack, en nu is de aankomende week weer wat rustiger and I will be more active (:
    Doe even mijn quiz en abonneer op mijn story, dankjewel c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either