• Voordat er allemaal wordt gezegd dat ik dit topic niet mag openen of kijk eens in dit topic ik heb elke link gehad en gezocht. In het topic zelf kan ik niet meer reageren....

    Nou ik ben dus vandaag begonnen aan de film serie de hungergames en zoals je begrijp; I am hooked on :Y) . Ik heb verschillende links gehad maar of die laden niet of hij hangt bij 27 minuten. Popcorntime werkt op de een of andere manier niet bij mij.

    Dus enige suggesties?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    iwatchonline.to en dan gewoon de filmnaam intypen, krijg je een heeeeeleboel linkjes.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Solarmovie, gebruik ik altijd


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Solarmovie, gebruik ik altijd


    die had niks :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik had ook Solarmovie willen zeggen maar aangezien die niks hadden, kan ik je niet helpen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik denk dat Lionsgate die film overal vanaf heeft gehaald, want het staat ook niet meer op megashare en movie4k.to!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik denk dat Lionsgate die film overal vanaf heeft gehaald, want het staat ook niet meer op megashare en movie4k.to!


    dat denk ik ook


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Freer schreef:
    iwatchonline.to en dan gewoon de filmnaam intypen, krijg je een heeeeeleboel linkjes.


    Je haalt me de woorden uit mijn mond.

    En @Eledhel: mhh, dat lijkt me sterk, aangezien al die sites illegaal zijn. :'S als Lionsgate het er toch op een of andere mankier af kreeg, zal hij wel snel weer verschijnen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 18:56 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Shippings schreef:
    (...)

    Je haalt me de woorden uit mijn mond.

    En @Eledhel: mhh, dat lijkt me sterk, aangezien al die sites illegaal zijn. :'S als Lionsgate het er toch op een of andere mankier af kreeg, zal hij wel snel weer verschijnen.


    die werkte dus ook niet, ofja had niks


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tubeplus.me

    En anders: Popcorn Time


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Misschien heeft primewire nog werkende links?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    iwatchonline.to heeft inderdaad alleen maar cam-versies, maar dat is waarschijnlijk omdat hij volgens mij nog niet op DVD uit is. dan zit er niet veel anders op dan wachten, ben ik bang.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Trohman schreef:
    Tubeplus.me

    En anders: Popcorn Time


    allebei werkt niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh, wait, hé. Inderdaad, ik had het ook eens gezocht, maar aangezien hij nog noet uit is op DVD is ie bijna nergens te vinden, ik vond er een versie (maar die kwaliteit wew, slecht) ik geloof op megashare, maar ik zou beter wachten tot hij uit is en hij met goeie kwaliteit op het net staat.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb haar ondertussen al lang een site gegeven waar ze in goede kwaliteit kan kijken (:

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 22:38 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik heb haar ondertussen al lang een site gegeven waar ze in goede kwaliteit kan kijken (:


    Ha! Ja, meesteres in illegale sites en zo ;)
    Cute :P gelukkig dat jij er nog bent. :D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys