• Hoii,

    Ik heb een idee voor een rpg. Het is nog niet heel uitgebreid, maar ik zou er graag met iemand privé dieper op in gaan.

    Ik zou het graag samen met iemand organiseren, dus ik ben ook op zoek naar een klik.

    Van mij hoeft het niet morgen al online te staan. Ik ga best wel drukke weken tegemoet, dus het voor een paar weken laten sudderen vind ik geen probleem. Daar kunnen we het even over hebben.

    Ik hoor het graag!!

    Xoxo

    Het idee
    Ik wilde iets doen met hele rijke mensen. Nu had ik een idee over een high class club voor alleen de chiqueste en rijkste mensen, met personeel dat alles doet voor de klanten, een gastvrouw die de vaste klanten graag please't en genoeg mensen die willen dansen, roken en drinken.

    De high class club Spirit is gevestigd in een groot modern gebouw, in het luxe deel van New York, Manhattan. Waar de rijkste studenten, de beroemdste artiesten en de succesvolste zakenmensen graag komen, vliegen de duurste champagnes en whisky's over de bank. De klant krijgt wat hij begeert, of hij nu met je wil dansen, een speciale kaas wil proeven, of je bij de billen grijpt. De klant is koning.

    De knappe grote bewakers staan in strak pak bij de deur. Tuig komt er niet in, even min als pers of fans. In Spirit kunnen de rijksten van de rijksten zonder zorgen een geweldige avond hebben, daar gaat het personeel helemaal voor, zonder te twijfelen. Alleen de knapste en charmantste mensen mogen hier werken en worden nauwkeurig gescreend èn getraind.

    We kunnen natuurlijk ook iets anders bedenken, of het ook een beetje afstemmen op jou.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 12:40 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    X

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 12:14 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Het ligt aan het idee, maar ik zou het wel leuk vinden ^^


    This ain't no place for no better man.

    De high class club Spirit is gevestigd in een groot modern gebouw, in het luxe deel van New York, Manhattan. Waar de rijkste studenten, de beroemdste artiesten en de succesvolste zakenmensen graag komen, vliegen de duurste champagnes en whisky's over de bank. De klant krijgt wat hij begeert, of hij nu met je wil dansen, een speciale kaas wil proeven, of je bij de billen grijpt. De klant is koning.

    De knappe grote bewakers staan in strak pak bij de deur. Tuig komt er niet in, even min als pers of fans. In Spirit kunnen de rijksten van de rijksten zonder zorgen een geweldige avond hebben, daar gaat het personeel helemaal voor, zonder te twijfelen. Alleen de knapste en charmantste mensen mogen hier werken en worden nauwkeurig gescreend èn getraind.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 12:14 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik zou wel mee willen doen!


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Awhh klinkt heel erg leuk! Ik zou zeker mee doen!


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Tof, ik zal jullie tegen die tijd een berichtje sturen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.