• :W

    Eén ding moeten we Trump wel nageven, hij zorgt er tenminste voor dat de wereld hartelijk kan lachen.

    Kleine verduidelijking: Tijdens een toespraak heeft Trump verwezen naar enkele vreselijke gebeurtenissen die in Zweden waren gebeurd op vrijdagavond. Gek genoeg was voor de rest niemand op de hoogte, uiteraard tot groot jolijt van al zijn tegenstanders en eigenlijk gewoon iedereen.





    After the terrible events #lastnightinSweden , IKEA have sold out of this:




    Queer zijn is gewoon alles


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ik val de oud-premier helemaal bij
    dafuq. heeft.die.kerel.gesmoord?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Deze is ook leuk:


    Queer zijn is gewoon alles



    Vgm is Trump gewoon de hele tijd stoned.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Serdaigle schreef:



    Vgm is Trump gewoon de hele tijd stoned.


    Damn, die vergelijking:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2017 - 21:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Hahaha ik zag het. Genius. x'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De idioot :') en het grappige is dat al die Trump-supporters nu staan te roepen dat de media alles achter houdt en dat zij het voorval in Zweden verzwijgen. WELK VOORVAL, stelletje dwazen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ahahah wtf..

    Ik ben helemaal in de war X)


    Treat people with kindness

    Ehhh... Ik wilde mezelf bijna gaan verwijten dat ik onder een steen had geleefd, alweer, maar gelukkig is het deze keer niet mijn onwetendheid (krul)


    26 - 02 - '16

    Frodo schreef:
    De idioot :') en het grappige is dat al die Trump-supporters nu staan te roepen dat de media alles achter houdt en dat zij het voorval in Zweden verzwijgen. WELK VOORVAL, stelletje dwazen.


    Ja, natuurlijk houdt de media alles achter. De Alwetende Donald Trump is uiteraard de enige die op de hoogte wordt gehouden. :')


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Serdaigle schreef:



    Vgm is Trump gewoon de hele tijd stoned.

    haha deze is echt prachtig


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)