• Hi (:

    Nou uhm sinds een tijdje ben ik weer bezig met tekenen, nadat ik het heel lang links heb laten liggen. En ik vroeg me af wat jullie van mijn werk vinden.
    Ook mogen jullie hier jullie werken laten zien. Ik ben benieuwd wat iedereen maakt en wie weet zijn jullie een inspiratie bron voor mij ^^.

    Hier twee van mijn meest recente potlood werken
    1.


    2.



    Ik werk met shitty grijspotloden van de V&D :')


    I just caught the wave in your eyes

    MT. Hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    MT. Hehe.


    -

    Caffeine schreef:
    MT. Hehe.


    En je tekeningen zijn zou goed, en 1000 keer zo beter dan mijn tekeningen


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Artemis_ schreef:
    (...)

    En je tekeningen zijn zou goed, en 1000 keer zo beter dan mijn tekeningen


    wauw dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Er is al een officieel topic om je tekeningen te dumpen (:
    Tekeningen dump.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oh hahaha oops :x


    I just caught the wave in your eyes

    Leuk idee ^^ Ik ben momenteel ook bezig met een tekening. Ik gebruik zelf gewoon van die 4B potloden, die vind ik zelf ideaal om mee te werken.

    Je Dobby vind ik heel leuk gelukt (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Plue schreef:
    Leuk idee ^^ Ik ben momenteel ook bezig met een tekening. Ik gebruik zelf gewoon van die 4B potloden, die vind ik zelf ideaal om mee te werken.

    Je Dobby vind ik heel leuk gelukt (:


    Dankjewel ^^

    En ik werk met wat op dat moment het handigst is. Voor oppervlaktes enzo gebruik ik een B potlood en voor anderen bv HB of H (:

    Ben wel benieuwd naar t resultaat


    I just caught the wave in your eyes

    De Dobby is heel leuk! Bij de tweede tekening zou ik iets meer kijken naar de hoeveelheid schaduw, en hoe donker sommige dingen zijn ^^ Verder erg leuk!

    Ik ben nu vooral een beetje aan het experimenteren, zo neem ik bijna elke week een (niet al te beste kwaliteit) schetsboek mee naar de manege, en schets ik wat paarden die aan het lopen/staan/spelen/whatever zijn om de verhoudingen goed te oefenen. Daarbuiten ben ik nu al een maandje ofzo bezig met een tekening van Kaya Scodelario die op het moment even stil ligt. (referentiefoto) Ook ben ik bezig een met het voldoodelen van een A3 blad met slechts krulletjes en lijntjes :')
    Ik heb op mijn laptop helaas geen foto's staan ^^
    Naja, als ik naar insta ga dan, maar daar ben ik te lui voor


    take me back to the basics and the simple life

    Oeh nice ^^

    En dankjewel ^^

    [algemeen]:Tis trouwens wel zo dat de tekeningen er iet wat anders uit zien op de foto.


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    Oeh nice ^^

    En dankjewel ^^

    [algemeen]:Tis trouwens wel zo dat de tekeningen er iet wat anders uit zien op de foto.


    Geen probleem ^^

    En dat is logisch, foto's zien er altijd iets anders uit ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Surrealistic schreef:
    (...)

    Dankjewel ^^

    En ik werk met wat op dat moment het handigst is. Voor oppervlaktes enzo gebruik ik een B potlood en voor anderen bv HB of H (:

    Ben wel benieuwd naar t resultaat


    Geen dank (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Goya, jup, idd, en helaas tegelijkertijd ): zou je t resultaat willen laten zien van je tekening? ^^ #omdatdatleukis
    @Plue zou je mij miss ook t resultaat willen sturen als je klaar bent? Ben erg benieuwd!


    I just caught the wave in your eyes

    Surrealistic schreef:
    @Goya, jup, idd, en helaas tegelijkertijd ): zou je t resultaat willen laten zien van je tekening? ^^ #omdatdatleukis
    @Plue zou je mij miss ook t resultaat willen sturen als je klaar bent? Ben erg benieuwd!


    Haha, naja, ik ben nog lang niet klaar hoor :')
    Maar dit is m'n insta, daar kan je wel zien hoe ver ik ben ^^ Zoals je -als je op de link klikt- ziet, ben ik een hel met het tweede oog :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ooeh die is zeker nice!
    Je werkt echt heel anders dan ik ^^ iets overzichtelijker denk ik :')

    Meestal doe ik eerst een oog dan een oor ofzo en dan ene neus idk maar ja ben benieuwd wat t bog verder gaat worden :o


    I just caught the wave in your eyes