• Ik heb geen idee hoe ik mijn probleem kan oplossen, dus ik ben nu op zoek naar een theme die zeer sterk lijkt op mijn huidige. Dit is de link naar mijn blog: http://pabiloso.tumblr.com/. Eisen: infinite scrolling, veel columns [6 á 7], geen toevoegingen als bron, permalink, etc. als je met je cursor over een post gaat en een veranderbaar lettertype. Wie kan helpen? Ik ben ook al op zoek, maar het is moeilijk. :'x
    ---
    Hoi allemaal!

    Ik weet dat er hier heel wat mensen zijn die bloggen op Tumblr, net als ik. Ik heb net een tweede blog gemaakt en ik vind het theme heel gaaf, alleen het nadeel is dat er geen infinite scroll op zit en een maximum van 15 posts. De optie infinite scroll is er ook niet bij sjabloon aanpassen, dus ik ben in de HTML gaan koekeloeren. Ik sleutel heel soms aan een HTML om bijv. een hit counter er tussen te krijgen en misschien zoals als dit, maar verder nooit het als base gebruikt, enkel één ding bewerkt. Afijn, in de HTML heb ik al ontdekt waar het 'm in zit, alleen ik heb geen verstand van HTML en ik heb geen zin om dingen uit te proberen die ik niet begrijp. Zijn er hier mensen die ik een mailtje mag sturen met de HTML/het stukje HTML dat ik bedoel en die voor mij willen kijken of die infinite scroll erin te bewerken is? I.v.m. dat codes Quizlet ontregelt, lijkt het mij handiger om het via mail of via Facebook te doen. Ik hoop dat, dat geen probleem is? Ik stuur geen spam of virus. ;)

    Dus, bedankt voor het lezen en misschien kan je mij helpen!

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 15:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn html-skills zijn niet al te geweldig, maar er zijn wel verschillende tutorials online ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nabulungi schreef:
    Mijn html-skills zijn niet al te geweldig, maar er zijn wel verschillende tutorials online ^^


    Ik heb die ook wel 'ns bekeken, maar ik kan ook het probleem niet vinden in deze HTML. Er moet een trucje voor zijn, maar ik begrijp 'm niet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Heb je Ctrl+F al geprobeerd?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nabulungi schreef:
    Heb je Ctrl+F al geprobeerd?


    Hoe bedoel je? Ik ben niet bekend met heel veel toetscombinaties.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als je een bepaalde plek nodig hebt, of een bepaald stukje van de code, kan je Ctrl+F gebruiken om dat bepaalde plekje te zoeken


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Infinite scroll gebeurd niet via HTML. Dit wordt gedaan door via Javascript de volgende pagina te laden en deze dan toe te voegen aan de huidige pagina.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 8:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Infinite scroll gebeurd niet via HTML. Dit wordt gedaan door via Javascript de volgende pagina te laden en deze dan toe te voegen aan de huidige pagina.


    Ik voel me nu heel dom, maar: Javascript? Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, maar ik ben bang dat, dat mijn petje te boven gaat om te begrijpen. Alsnog bedankt voor je reactie; handig om te weten voor in de toekomst en handig om een keer wat kennis over op te doen (ik ben heel slecht met ICT).

    Punt is dat ik soms wel infinite scroll nu heb en soms niet, hoewel ik niet de HTML heb bewerkt. Heel vaak liggen er meerdere posts over elkaar heen, dus ik snap er weinig van. Ik denk dat ik een nieuwe theme ga zoeken die op deze lijkt, want hoe mooi ik 'm ook vind, er zijn te veel problemen. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb geen idee hoe ik mijn probleem kan oplossen, dus ik ben nu op zoek naar een theme die zeer sterk lijkt op mijn huidige. Dit is de link naar mijn blog: http://pabiloso.tumblr.com/. Eisen: infinite scrolling, veel columns [6 á 7], geen toevoegingen als bron, permalink, etc. als je met je cursor over een post gaat en een veranderbaar lettertype. Wie kan helpen? Ik ben ook al op zoek, maar het is moeilijk. :'x


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife