• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Sorry seems to be the hardest word.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 19:37 ]


    26 - 02 - '16

    Ik voel me echt eenzaam vandaag. En niet eens omdat het valentijnsdag is en ik geen vriendje heb, maar omdat mijn ouders, broertjes en honden een weekend weg zijn en ik achter ben gebleven met een konijn dat mij haat en drie goudvissen.

    God, ik heb hier zo geen zin in. Nou, borst vooruit en er voor gaan. Hopelijk is het snel voorbij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MAANDAG!


    16 - 09 - '17

    What year is it? Hoe lang ben ik al films aan het kijken? o-o


    Caution first, always.

    Hennepzaad smaakt vies, damn. Ik haat alles met een nootachtige smaak, hoe gezond het ook mag zijn. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    Hennepzaad smaakt vies, damn. Ik haat alles met een nootachtige smaak, hoe gezond het ook mag zijn. ><


    Ik eet er altijd super weinig tegelijk van, dan proef je er echt niks van, haha.

    Pfft, ik heb geen zin om Windows opnieuw te installeren, maar daarna is mijn laptop wel snel. D:


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik eet er altijd super weinig tegelijk van, dan proef je er echt niks van, haha.

    Pfft, ik heb geen zin om Windows opnieuw te installeren, maar daarna is mijn laptop wel snel. D:

    Haha, tja, mijn moeder is zo'n gezondheidsfreak en gooit het in van alles, dus moest ik ook proeven. Het is zo droog, alsof je bloem eet of zo. Maar goed. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Friendzone schreef:
    (...)
    Haha, tja, mijn moeder is zo'n gezondheidsfreak en gooit het in van alles, dus moest ik ook proeven. Het is zo droog, alsof je bloem eet of zo. Maar goed. :'D


    Haha, zeg tegen haar dat als je meer dan een eetlepel per dag eet, je er stoned van wordt. 8D Er zit namelijk THC in.


    Your make-up is terrible

    En jij moet je arrogante bek eens houden en je met je eigen leven bemoeien. Ik probeer al zoveel mogelijk uit je buurt te blijven en ik praat nooit tegen je, dus hoezo val ik je lastig. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, zeg tegen haar dat als je meer dan een eetlepel per dag eet, je er stoned van wordt. 8D Er zit namelijk THC in.

    Wacht, meen je dat, van die eetlepel? Ik heb er echt veel van gegeten, hahahaha. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    . . .

    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 20:21 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ingeee, leer alsjeblieft nee zeggen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Lekker, nu zit mijn broek onder de honingmasker :'D


    wat was dit ookalweer

    Pff, thanks a lot +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered