• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Je wordt echt steeds irritanter, ugh +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maseo schreef:
    (...)

    Oh, ik dacht dat herfstvakantie wel voor iedereen gelijk was?

    NL-zuid heeft later vakantie dan de andere 2 delen.

    Herfstvakantie is volgens mij inderdaad wel hetzelfde, hoor. Veel hoge scholen en uni's door het land hebben ook allemaal tegelijk vakantie omdat ze dat handiger vinden.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Herfstvakantie is volgens mij inderdaad wel hetzelfde, hoor. Veel hoge scholen en uni's door het land hebben ook allemaal tegelijk vakantie omdat ze dat handiger vinden.

    http://www.schoolvakanties-nederland.nl/herfstvakantie-2015.html

    [ bericht aangepast op 13 feb 2015 - 18:24 ]

    Hoezo ik ben niet sociaal? Maandag ga ik naar de stad met een klasgenoot, woensdag ga ik een spel doen met vrienden en donderdag ga ik misschien wel met een vriendin naar de bios. Ik word weer sociaal! Er is nog hoop voor mij D:


    26 - 02 - '16

    Man, wat heb ik lekker gegeten! En ook nog eens het begin van de vakantie c:
    Met mijn cosplay voor Comic Con die bijna af is en een hoop nieuwe games kom ik de week wel door ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Dude...


    16 - 09 - '17

    Ik zou hier met jou over willen praten.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Moodswings, jezus.


    kindness is never a burden.

    Zucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Doe je dit expres?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Am I some kind of joke to you or something?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Serieus, val je me nou ook nog lastig als ik offline ben? Ik raak je nu al beu!


    16 - 09 - '17

    No...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahahaahahaha.. Ik ga stuk :W


    26 - 02 - '16