• Boston, een van de grootste steden van Amerika zit vol heksen, weerwolven en vampieren. De drie groepen zitten in een strijd en dit speelt zich 's nachts vooral af. Wanneer er een dode weerwolf in het gebied van de heksen komt, leeg gezogen door vampieren is is het niets nieuws.. Wat de drie groepen niet weten is dat er een paar hybrids zijn aangekomen in de stad.
    Iedereen doet overdag zijn normale dingen. School, werk of wat je ook doet, terwijl ze wat plannen smeden. Voor de normale mensen is het een afvraag wat het lawaai is in het bos en de politie snapt het doden aantal niet meer. Op een dag wordt er een heks door de vampieren ontvoert en dit leid tot een ruzie en vragen de heksen, de weerwolven om hulp.


    Rollen:

    Heksen:
    x Daggers
    x Cathedrals
    x Sabaism

    Vampieren:
    x Joann Veronica McBryar x Lily_Evans
    x Dumbledore
    x Chronos

    Weerwolven:
    x Thominewt
    x HemmingsMyHero
    x Daggers
    Invullijstje:

    x Naam x
    x Leeftijd x
    x Soort x
    x Uiterlijk x
    x Innerlijk x
    x Extra x

    Regels:

    x Maximaal twee personages per persoon, één meisje en één jongen.
    x Houdt de meisjes en jongens gelijk, net zoals de soorten.
    x Minimaal 15O woorden per post, het kan soms minder zijn omdat je het druk hebt, maar dit gelieve niet te vaak.
    x OOC doe je tussen haakjes.
    x Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    x Alleen ik open nieuwe topics!
    x Bestuur enkel jouw eigen personage, of je hebt toestemming van de andere persoon.
    x De aller belangrijkste: Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 17:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded




    Naam
          Adelae Camile Styles

    Leeftijd
         
    Soort
          Vampier
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Extra


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik Sophie Turner faceclaimen? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sure ^

    Vanvond of morgen komen alle rollen erbij, ik ruim nu mijn kamer op & heb de hele dag visite c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded





    "Being trusted is a greater compliment than being loved"

    Naam: Florence Luciana "Lucca" Von Reed. Ze wordt sinds dat ze gebeten is door niemand meer aangesproken met Florence. Ze wil namelijk niet herkend worden als Florence, omdat dat haar herinnert aan haar leven voordat ze gebeten was. Ze leeft nu met een bijnaam Lucca, die is afgeleid van haar tweede naam Luciana. Lucca is vernoemd naar haar beide oma's.
    Leeftijd: Lucca was negentien jaar oud toen ze gebeten werd. Ze is nog een relatief jonge vampier. Ze is namelijk geboren in 1975 wat haar eigenlijk veertig jaar oud maakt.
    Soort: Vampier. Ze is gebeten toen ze negentien jaar oud was en ziet er nu nog steeds uit als een negentienjarige, terwijl ze al veertig had moeten zijn. Ze is gebeten door een onbekende vampier. Er zit bij Lucca vrij weinig speciaals achter haar beet. Ze kent de mannelijke vampier en wil hem ook niet leren kennen. Ze weet ondertussen goed om te gaan met haar nieuwe verschijning, maar ze had liever als een mens voortgeleefd. Ze kan haar ouders en familie nooit meer zien, omdat ze niet mogen weten dat ze een vampier is. Ze wordt dus dood gewaand door iedereen die ze kent. Ze is uit de staat verhuisd en heeft ervoor gezorgd dat ze nooit meer iemand tegen zal komen.
    Uiterlijk: Lucca is een vrij opvallende verschijning. Dit komt niet omdat ze overdreven knap is of omdat ze er per se heel anders uitziet, maar dit komt voornamelijk omdat ze bijna 1,80M lang is. Ze is slank gebouwd en lijkt daardoor extra lang. Lucca draagt bewust nooit hakken omdat ze het vreselijk vindt om boven iedereen uit te toren. Lucca is gezegend met lange en vooral ook dunne benen. Deze laat ze vooral zit met strakke jeans, liever niet met te korte outfits. Lucca's tweede opvallende factor zijn haar lange, rode haren. Toen Lucca nog mens was, is ze vaak gepest met haar rode, bijna oranje haren. Ze is absoluut niet trots op haar lokken en zit er al jaren over na te denken om ze toch maar eens te gaan verven - iets dat ze eigenlijk niet zo goed durft. Lucca heeft groenachtige ogen die ze laat opvallen door haar wimpers met een likje mascara op te maken. Ze houdt niet van zware make-up. Ze is meestal met wat mascara en een klein beetje lipgloss te zien. Lucca heeft een bleke, tere huid. Haar huid is in de winter ontzettend droog en ze moet dat oplossen met veel crèmes. Het enige geluk dat ze heeft is dat haar huid egaal is. Ze heeft geen last van puistjes, waardoor ze op wat crème na niets aan haar huid hoeft te doen. Lucca draagt haar haren vaak los of in een losse vlecht. Haar kledingstijl is te omschrijven als vrij simpel. Ze draagt graag een spijkerbroek met gemakkelijke schoenen en een leuk t-shirt erop.
    Innerlijk: Er is niet veel veranderd aan het karakter van Lucca sinds ze gebeten is. Ze staat namelijk bekend als een rustige jongedame die zich graag op de achtergrond houdt. Ze is niet erg aanwezig en vindt dat wel prima. Ze geeft graag anderen de kans om op te vallen, vooral om zichzelf op de achtergrond te houden. Lucca komt hierdoor weleens verlegen over, maar dat is ze totaal niet. Ze is zeker niet op haar mondje gevallen en kan soms erg scherp reageren. Lucca is zeker niet dom. Ze laat niet zomaar met zich sollen en staat graag boven ruziemakers. Lucca kan nog weleens laks over komen. Lui is ze niet te noemen, maar ze vindt alles nogal gauw goed. Dit komt omdat ze nooit de behoefte heeft om een discussie aan te gaan, zeker niet als ze vindt dat die woordenwisseling toch nergens op slaat. Lucca is iemand die gauw een mening over anderen vormt. Ze leeft bijna op vooroordelen en hoewel ze weet dat dit niet goed is, doet ze er niks mee. Verder is Lucca iemand die erg veel waarde hecht aan vriendschap. Ze is niet zo gesteld op liefde, dat komt bij haar echt op de tweede plek. Lucca vertrouwt mensen niet gauw en laat je ook niet zomaar binnen. Toch heeft ze wel behoefte aan vrienden die ze kan vertrouwen. Lucca is sinds de beet erg eenzaam geweest.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 16:52 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik een heks mogen?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    Zou ik een heks mogen?


    Je kunt enkel een mannelijke heks -tovenaar dus, but idc-. Hoewel ik dit er nog niet bij heb gezet in verband met drukte, staat er een stop op vrouwelijke karakters.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Je kunt enkel een mannelijke heks -tovenaar dus, but idc-. Hoewel ik dit er nog niet bij heb gezet in verband met drukte, staat er een stop op vrouwelijke karakters.


    Een mannelijke heks (warlock?) is prima.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Een mannelijke heks (warlock?) is prima.


    Wat is een warlock?
    Op pagina drie staat de uitleg over de heksen, misschien handig om die te lezen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Wat is een warlock?
    Op pagina drie staat de uitleg over de heksen, misschien handig om die te lezen?


    Een Warlock is een engels woord voor mannelijke heks, maar kwam even niet op dat woord (tovenaar).

    Vraagje over de magie: moet je de spreuken oplezen van een papiertje of is het uit je hoofd leren en opzeggen goed genoeg?
    Verder die kruiden leer, kan je met drankjes, stofjes, poedertjes ook magische dingen doen of moet je daar eerst een spreuk over uitspreken?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Een Warlock is een engels woord voor mannelijke heks, maar kwam even niet op dat woord (tovenaar).

    Vraagje over de magie: moet je de spreuken oplezen van een papiertje of is het uit je hoofd leren en opzeggen goed genoeg?
    Verder die kruiden leer, kan je met drankjes, stofjes, poedertjes ook magische dingen doen of moet je daar eerst een spreuk over uitspreken?


    De spreuken staan in eeuwen oude boeken.
    Met dat kruiden leer bedoelde ik meer met vergiftigen en helen. En drankjes moet je erg gevorderd voor zijn c;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Naam: Samual Rowan Krisner
    Leeftijd: 19
    Soort: Heks
    Uiterlijk: faceclaim Jack Falahee
    Litekens op Samuals rug OPGELET, GEEN LEUK BEELD! klik

    Samual is niet heel lang, maar het is ook niet dat hij klein is. Hij is gespierd, maar niet overdreven, en heeft brede schouders. Hij heeft vaak een klein baardje staan, omdat hij zich niet scheert (hij is niet al te dol op scherpe objecten).
    Wat hij draagt en zijn houding hangt heer erg van zijn bui af. Hij kan een driedelig pak dragen met een houding alsof hij de koning van het westen is, maar hij kan ook een afgesleten joggingbroek dragen en in elkaar gedoken rond lopen alsof hij bang is geslagen te worden.
    Hij heeft vaak weinig emotie op zijn gezicht en alleen als hij denkt dat niemand het ziet kan je de pijn in zijn ogen zien. Als hij een van zijn "buien" heeft, is dat vaak aan zijn ogen te zien. Je kan dan zien dat hij gek is of gebroken of woedend. Zijn ogen verraden hem bijna altijd.

    Innerlijk: Iedereen weet dat Samual niet helemaal helder is, hij reageert anders op mensen en kan er niet tegen om aangeraakt te worden. Dit komt door het feit dat hij als kind mishandeld is door zijn vader. Toen de littekens op Samuals rug ontdekt werden deed zijn vader alsof hij het verschrikkelijk vond en hij er niets aan kon doen. De cirkel richtte zich op de vader; hij was het probleem dat opgelost moest worden. Hij moest geholpen worden. Samual dachten ze geholpen te hebben met het feit dat hij niet meer mishandeld werd, maar het trauma bleef hem achter volgen en de eenzaamheid en het feit dat zijn lijden niet erkent werd terwijl zijn vader alle aandacht kreeg maakte hem langzaam gek. Toen de andere heksen dit eenmaal door kregen was het al te laat. Er zijn momenten dat Samual helder is, maar hij is dan meestal niet gelukkig. In zijn gestoordheid kan hij heel gelukkig zijn, maar ook heel onvoorstelbaar. Hij kan super goed advies geven en heeft een grote kennis van spreuken en de oude scrollen, maar hij kan soms heel heftig reageren als je hem om hulp vraagt. Soms is hij vriendelijk, anders kan hij dingen om gooien, doen alsof je hem diep beledigd hebt of dat je hem bedreigt hebt. Als hij niet van die buien heeft is hij meestal vriendelijk.
    Als Samual eenmaal om je geeft dan kom je moeilijk van hem af en zal hij je altijd beschermen, maar hij is heel wantrouwig en nogal moeilijk in omgang. Als je hem een keer verraad zal hij je nooit meer vertrouwen en mogelijk uit angst iets aan doen.
    Samual is vooral heel eenzaam. Niemand zou precies kunnen begrijpen wat er met hem gaande is en hij verwacht niet dat iemand het geduld heeft of ooit zal hebben om met hem om te gaan. Als er ooit wel iemand zou zijn die het geduld zou hebben dan zou Samual geloven dat die persoon veel beter af is zonder hem in zijn leven en zichzelf van hem/haar afzonderen. Hij heeft soms wel mensen waar hij mee praat als hij helder is, maar het zijn geen vrienden van hem.
    Extra: Hij is biseksueel, maar hij moet je wel heel erg vertrouwen voor hij iets met je begint.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 22:05 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Veel roodharige mensen voor in één rpg :')


    Happy Birthday my Potter!

    Samual is af. Is hij goed zo?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een vampiertje vrouwlijk?? :Y)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2015 - 23:27 ]


    A horse of course

    everydee schreef:
    Mag ik een vampiertje vrouwlijk?? :Y)


    Nee. Er zit een stop op vrouwelkjkr karakters. Lees voor dat je reageert eerst het topic door in vervolg.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded