• Vier met mij de alternatieve versie van Valentijnsdag! Internationale bijenhoudersdag. :Y)

    Goede oude Valentijn was namelijk niet alleen beschermheilige van de geliefden, maar ook van (onder andere) imkers. Andere dingen die je vandaag zou kunnen vieren zijn epilepsie, flauwvallen en de pest, maar ik hoop dat ik niet hoef uit te leggen waarom dat mijn tweede keuzes zou zijn.

    Dus, wie viert er met mij, de bijenhouders en alle zwart-geel gestreepte beestjes mee? Moge je een honingzoete Valentijnsdag hebben, met of zonder partner. (bloos)




    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 0:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tja gaan we nog een probleem hebben: Ik ben als de dood voor bijen en wespen :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    Tja gaan we nog een probleem hebben: Ik ben als de dood voor bijen en wespen :Y)


    Maar toch niet voor al die superschattige getekende bijen? Dansende Poeh Beer in een streepjespak, kom op! D:
    Of op z'n minst Beyoncé moet je toch wel kunnen waarderen. Queen B. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben allergisch, dus helaas, niet mijn favoriete beestjes :s


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Square schreef:
    (...)

    Maar toch niet voor al die superschattige getekende bijen? Dansende Poeh Beer in een streepjespak, kom op! D:
    Of op z'n minst Beyoncé moet je toch wel kunnen waarderen. Queen B. :Y)


    Poeh kan ik meer waarderen dan Beyonce :P

    *Looks around for ninja's to attack*


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Somnephilia schreef:
    Ik ben allergisch, dus helaas, niet mijn favoriete beestjes :s


    En de honing dan?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Yay! Ik vier morgen bijenhoudersdag :Y)


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Corporalki schreef:
    (...)

    En de honing dan?



    GIMME! GIMME! GIMME! :9~


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Plue schreef:
    Yay! Ik vier morgen bijenhoudersdag :Y)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Omg dat is zo cool


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yes, dan ga ik dit vieren muhaha.

    Een goede reden om extra veel honing op brood te doen :Y)

    het is ook carnaval

    Toen ik 5 of 6 was ging ik verkleed als bij :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Maar ik heb geen honing! ;o


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ben allergisch, meh. Zorgen dat ze niet prikken en honing!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yess! Ik vier met je mee!! :D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik voelde me aangesproken door de titel van dit topic. Bijenhoudersdag is veel leuker om te vieren. :Y)
    Hoewel ik er niet helemaal uit ben hoe je het moet vieren.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ik voelde me aangesproken door de titel van dit topic. Bijenhoudersdag is veel leuker om te vieren. :Y)
    Hoewel ik er niet helemaal uit ben hoe je het moet vieren.


    Ga los! Verzin een imkerdans, verf je huis zwart-geel, eet een hele pot honing, maak Valentijnskaartjes voor bijen (Honey, will you bee my Valentine?) - zoveel opties. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan