• Welkom, geachte inwoners van Quizletarië. Dit is het Spammers Topic. *dramatisch achtergrond muziekje*
    "Voordat je ons hier joint, kan ik denk ik namens allen spreken als ik zeg dat we het ongelooflijk leuk vinden om meer mensen hier te hebben. Maar dat betekent ook dat er meer kans is dat je soms niet door één deur met iemand kan. Probeer dat gevoel opzij te zetten en het gewoon hier zo leuk mogelijk te maken. Iedereen is welkom, zolang je hier komt met de bedoeling om het gezellig te maken c:" - De wijze woorden van Mevrouw Romee Trohman.


    • De Spammers •
    Leonie De Leeuw.
    Ilonamazing.
    Laurawesome
    Yo Yo Ro Ro.
    Henkje.
    Mayonaise.
    Floor Met Haar Kontobsessie
    Xantheve.
    Marie Jolie.
    Opper Perv.
    Holy Julie.
    Sha're Onuitspreekbaar.
    Auto.
    Ananas.
    Sherlock.
    Leahhhh.

    Leden van onze hechte familie:
    Goya • Leonie • De gestoorde paardengek die nogal veel spant •
    Sobremesa • Ilona • De persoon die van de trap af pleurt en vervolgens gaat Just Dancen •
    WaldeinsamkeitIrmha Laura • De persoon die zichzelf kan snijden aan haar- haar, en vloek heeft met James' Potters van elke mogelijke generatie, en een erg onuitspreekbare username heeft •
    TrohmanHarry Romee • De rijstwafel, Skittles, koffie, pasta, chips en energy verslaafde vogel die vogels haat, een obsessie heeft met debatteren, Fall Out Boy en Dylan o'Brien én teveel series en films kijkt. •
    MangataJente Henk • De persoon die altijd klooit met lettertypes- en grotes en tegelijkertijd als een serieus iemand over wil komen door haar leertijd op Q te spenderen •
    Meraki_ • Marjolein • De tostieverslaafde fangirl •
    Ferrars • Floor • Het knapste meisje van alles wat er bestaat en niet bestaat, wordt vaak vergeleken met perfect en aanbeden wordt als een godin. •
    Perconte • Xantheve • De muziek- en celebrityverslaafde die aan teveel dingen verslaafd is en getrouwd is met Chris Evans en Michael Fassbender •
    Zephyr • Sha're • De kerstman waarvan niemand weet wie ze is en die ons steeds dreigt te verlaten.•
    Malarkey • Marie • De Thomas Sangster geobsedeerde serieverslaafde die cactussen knuffelt •
    StylinSexual • Tamara • De sexy perv die verslaafd is aan gaysmut en eten en gelovig is •
    Quivers • Julie • De persoon die nu de hele tijd klooit met Zapfino en lettergrote 20 terwijl zij eigenlijk gewoon een heel vaag en dommig iemand is die in plaats van aan deuren waar in Zapfino lettergrote 20 'DUWEN' op staat, de deur naar zich toe probeert te trekken en die een superawesome username heeft •
    Komorebi_ • Carianne • De pizzaverslaafde die de sims speelt •
    SabaismAnaïs Ananas • De Switze loner die haar username heeft gebaseerd op Starbucks medewerkers en Ananas genoemd moet worden •
    StradlinXanthe Sherlock • De fandomaddicted waarvan niemand haar kan onderscheiden van Xantha/Xantheve en die is de alpha maar in werkelijk niet is •
    DeDDDG3maaleenS • Leah • De persoon die bij een of ander wonder in ons spammersclubje zit en een crewlid is, deze persoon denkt ook vaak na over de gedachtegang van eikels •

    Ships die je moet shippen:
    • Roomijs
    • Nixan
    • Maxilena
    • Jummy
    • Lewily
    • Christarel
    • Katharchie
    • Chestianna
    • Elisawyer
    • Jamilla
    • Marchie
    • Evelirius
    • Jilly
    • Tedoire
    • Calose
    • Calily
    • Lucassy
    • Julana

    Once upon a time,
    Waren er vijf Spammers, Leonie, Ilona, Laura, Romee en Henk. Ze hadden elkaar leren kennen door de RPG's en waren vriendjes geworden.
    Op een dag spamden de vijf Spammers een praattopic vol in één uur. Maar de beheerder was offline, en kon dus geen nieuw topic maken!
    Ilona zei: 'Laten we een gezelligheidstopic maken.'
    Leonie zei toen: 'Dat doe ik wel! Het wordt ons spamtopic!'
    Zo is dit spamtopic onstaan. In de loop der dagen kwamen er meerdere spammers bij, sommige RPG'ers, andere spammers. Tot op de dag van vandaag spammen ze nog topic na topic vol.
    And they lived happily ever after...


    Dylan O'Brien • Thomas Brodie-Sangster • Cara Delevingne • Kaya Scodelario • Jennifer Lawrence • Leonardo DiCaprio • Scarlett Johansson • Shailene Woodley • Theo James • Ansel Elgort • Chris Evans • Stephen Amell • Michael Fassbender • Robert Downey Jr. • Chris Pratt • James McAvoy • Willa Holland • Francisco Lachowski • Daniel Radcliffe • Rupert Grint • Emma Watson • Josh Hutcherson • Liam Payne • Liam Hemsworth • JK Rowling • John Green • Suzanne Collins • Rick Riordan • James Dashner • Kierra Cass • Rainbow Rowell • Stephen Chborsky • Cameron Diaz • Leonie • Donald Sutherland • Lenny Kravitz • Philip Seymour Hoffman • Stanley Tucci • Toby Jones • Wes Bentley • Woody Harrelson • Willow Shields • Paula Malcomson • Jack Quaid • Leven Rambin • Alexander Ludwig • Isabelle Fuhrman • Jacqueline Emerson • Dayo Okeniyi • Amandla Stenberg • Sam Claflin • Jeffrey Wright • Jena Malone • Lynn Cohen • Julianne Moore • Natalie Dormer • Stef Dawson • Lily Collins • Ashley Benson • Shay Mitchell • Lucy Hale • Troian Bellisario • Keegan Allen • Ian Harding • Torrey DeVitto • Tyler Blackburn • Sasha Pieterse • Janel Parrish • Tammin Sursok • Lindsey Shaw • Drew Van Acker •

    • Wees aardig voor elkaar •
    • Laatste reactie krijgt het nieuwe topic •
    • Ship de ships en aanbid de aanbeden personen •
    • You May Join If You Want •
    • Username veranderingen graag doorgeven •
    • De huisregels van Quizlet gelden hier ook.


    [ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 13:43 ]

    Omdat er een pol was over paardrijden ga ik nu heel slim doen over mijn sport. Fave materiaal voor rg?


    “A queen will always turn pain into power.”

    Moet ik ergens posten?


    be gay do crimes

    Ik ben al facking dertig minuten een stuk hout aan het schuren.


    -

    Mangata schreef:
    Ik ben al facking dertig minuten een stuk hout aan het schuren.


    N'ahw
    Schuren is zeer Kwalitatief Uitermate Teleurstellend


    be gay do crimes

    Alohaaa


    take me back to the basics and the simple life

    Mangata schreef:
    Ik ben al facking dertig minuten een stuk hout aan het schuren.
    Ik weet hoe het voelt. Met techniek deed de schuurmachine het niet en ik móést schuren, dus heb ik het dertig minuten zelf moeten doen. Toen kwamen we erachter dat de stekker van de schuurmachine er gewoon uitlag, in plaats van dat hij het niet deed.
    -,-


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    The story of me and Ana,


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Iemand?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    I have an abo on your story Juuls


    take me back to the basics and the simple life

    Oke, ik ga ff een lang stukje typen over vandaag, omdat het simpelweg echt super was.

    N'ah, sommigen van jullie weten misschien wel dat wij met onze hele klas + een vriendin van ons, onze mentrix 54 rode rozen gingen geven. Nou hebben we dat dus vandaan. In de pauze tussen het 2e en het 3e uur opgehaald, en we stonden dus met zijn zevenen rond de stamtafel 54 rozen uit het plastics te halen, en ze te 'schikken' zodat ze in de vaas zouden passen. Onze mentrix liep dus langs, en wij heel panisch het verbergen, wat lukte, ze zag ons gelukkig niet. Toen gingen we naar geschiedenis, van onze geschiedenis leraar hadden we toestemming + aanmoediging gekregen om het tijdens zijn les te doen. Maar wij hebben dus een stagiaire voor geschiedenis, echt een rotwijf met een vreselijk irritante stem. Dus, wij waren nog niet klaar met die rozen en gingen met zijn drieën verder tijdens de les. 'Meiden! Stoppen! Dat doe je maar als jullie ze gaan brengen! Ik wil de les beginnen!' dus wij halen onze schouders op, pakken de vaas, emmer met rozen, en de rozen en lopen naar buiten. Toen gingen we buiten verder en kwamen we even later de les weer in, wonder bij wonder pasten alle rozen. Dus een kwartier voor de les klaar was pakken wij die vaas, de twee poster inclusief klassenfoto, er staan allemaal uitspraken op die poster, waaronder 'Voor tijdens na toets praten, Eins, Eva (lees die ff grieks), Unus' hij was echt mooi geworden, gister tijdens bevo nog allemaal aan zitten werken. Wij halen onze vriendin (vorig jaar blijven zitten :c maar deed wel mee) dus op uit wiskunde les, die andere gassies keken ons echt zo aan van WTF gaan die doen en de wiskunde leraar moest lachen omdat wij het het 2e uur al met hem afgesproken hadden dat we haar gingen kidnappen. Dus wij zo, ik en drie vriendinnen vooraan met die posters en de vaas met rozen er in voorop, en de rest achter ons aan. Onze geschiedenis leraar ging mee om te filmen, hahaha. Dus wij komen die klas binnen, maar ze was eerst redelijk chagrijnig volgens de klas die ze toen had haha. En toen zag ze ons en ze begon te lachen en toen moest ze huilen en zij ze lachend dat we haar alleen maar wouden zien huilen, en toen gaven we die posters en de kaart en toen moest ze echt huilen en het was echt super lief enzo en n'awh het was gewoon super leuk en lief en alles (cool) (flower)


    take me back to the basics and the simple life

    Goya schreef:
    Oke, ik ga ff een lang stukje typen over vandaag, omdat het simpelweg echt super was.

    N'ah, sommigen van jullie weten misschien wel dat wij met onze hele klas + een vriendin van ons, onze mentrix 54 rode rozen gingen geven. Nou hebben we dat dus vandaan. In de pauze tussen het 2e en het 3e uur opgehaald, en we stonden dus met zijn zevenen rond de stamtafel 54 rozen uit het plastics te halen, en ze te 'schikken' zodat ze in de vaas zouden passen. Onze mentrix liep dus langs, en wij heel panisch het verbergen, wat lukte, ze zag ons gelukkig niet. Toen gingen we naar geschiedenis, van onze geschiedenis leraar hadden we toestemming + aanmoediging gekregen om het tijdens zijn les te doen. Maar wij hebben dus een stagiaire voor geschiedenis, echt een rotwijf met een vreselijk irritante stem. Dus, wij waren nog niet klaar met die rozen en gingen met zijn drieën verder tijdens de les. 'Meiden! Stoppen! Dat doe je maar als jullie ze gaan brengen! Ik wil de les beginnen!' dus wij halen onze schouders op, pakken de vaas, emmer met rozen, en de rozen en lopen naar buiten. Toen gingen we buiten verder en kwamen we even later de les weer in, wonder bij wonder pasten alle rozen. Dus een kwartier voor de les klaar was pakken wij die vaas, de twee poster inclusief klassenfoto, er staan allemaal uitspraken op die poster, waaronder 'Voor tijdens na toets praten, Eins, Eva (lees die ff grieks), Unus' hij was echt mooi geworden, gister tijdens bevo nog allemaal aan zitten werken. Wij halen onze vriendin (vorig jaar blijven zitten :c maar deed wel mee) dus op uit wiskunde les, die andere gassies keken ons echt zo aan van WTF gaan die doen en de wiskunde leraar moest lachen omdat wij het het 2e uur al met hem afgesproken hadden dat we haar gingen kidnappen. Dus wij zo, ik en drie vriendinnen vooraan met die posters en de vaas met rozen er in voorop, en de rest achter ons aan. Onze geschiedenis leraar ging mee om te filmen, hahaha. Dus wij komen die klas binnen, maar ze was eerst redelijk chagrijnig volgens de klas die ze toen had haha. En toen zag ze ons en ze begon te lachen en toen moest ze huilen en zij ze lachend dat we haar alleen maar wouden zien huilen, en toen gaven we die posters en de kaart en toen moest ze echt huilen en het was echt super lief enzo en n'awh het was gewoon super leuk en lief en alles (cool) (flower)
    Dat is echt kjoet (flower)
    De enige bij ons in de klas die een roos kreeg was Kemal, en die had hem naar zichzelf gestuurd. :')
    Ik ga morgen lekker een Valentijns Non - Carnavals Party houden met mijn vriendinnen :'D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quivers schreef:
    (...) Dat is echt kjoet (flower)
    De enige bij ons in de klas die een roos kreeg was Kemal, en die had hem naar zichzelf gestuurd. :')
    Ik ga morgen lekker een Valentijns Non - Carnavals Party houden met mijn vriendinnen :'D


    Haha, naja bij ons kregen wel meerdere mensen een Roos maar Bode's reactie was echt superlief ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Leonie...
    Leonie...
    Leonie...
    Leonie wil jij een verhaal met mij schrijven?


    all because i liked a girl

    Komorebi_ schreef:
    Leonie...
    Leonie...
    Leonie...
    Leonie wil jij een verhaal met mij schrijven?


    About what


    take me back to the basics and the simple life

    Haloa


    be gay do crimes

    Goya schreef:
    (...)

    About what


    Laten we dit via gb bespreken


    all because i liked a girl