• -

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 18:39 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik denk dat het een beter idee is als je gewoon even diep ademhaalt en afwacht wat je vader te zeggen heeft erover. Ik weet dat je geen goede relatie hebt met hem en al helemaal niet met je stiefmoeder, maar ik denk dat zo reageren het alleen maar erger maakt. Jij hebt er niks aan als je tegen hem gaat schreeuwen en zij hebben er ook niks aan. Zeker niet als er een kans is dat je niet bij je opa en oma mag blijven. Dus ik denk dat het vooral voor jou beter is als je je vader op het moment toelaat. Je kan altijd zeggen dat je je stiefmoeder er nu even niet bij wilt hebben, maar alleen hem.

    Oh, ik was nog iets vergeten. D: I'm stupid.
    Ik vind het werkelijk heel naar wat er allemaal gebeurd bij jou en ik snap ook dat je die mensen liever buitensluit. Ik hoop wel voor je dat dit echter iets zal veranderen en dat je je snel beter voelt. <3

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 15:43 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ben echt vreselijk in mensen gerust stellen maar ik zal een poging wagen omdat ik het gewoonweg vreselijk voor je vindt dat je je zo voelt. Ten eerste, je bekijkt alles vreselijk negatief maar misschien is het juist wel goed dat je vader er achter is gekomen want nu wordt er hulp gezocht. Een psycholoog is natuurlijk eng maar als je iemand hebt waar je je fijn bij voelt kan dat misschien vreselijk opluchten. Daarnaast denk ik dat je vriendinnen anders wel bezorgd zijn, ik kan mij niet voorstellen dat iemand dat niet zou zijn. Het lijkt mij alleen heel moeilijk iemand te helpen die zichzelf snijdt en het zou kunnen zijn dat ze gewoon niet wisten hoe ze erop moesten reageren. . . Ook al lijkt mij dat vanzelfsprekend.

    Oké nou alles bij elkaar, ik hoop echt dat het heel snel beter met je gaat en dat je wat beter in je vel komt te zitten want het lijkt mij niet dat je al die narigheid verdient. <'3

    *huggie*


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Michonne schreef:
    Ik denk dat het een beter idee is als je gewoon even diep ademhaalt en afwacht wat je vader te zeggen heeft erover. Ik weet dat je geen goede relatie hebt met hem en al helemaal niet met je stiefmoeder, maar ik denk dat zo reageren het alleen maar erger maakt. Jij hebt er niks aan als je tegen hem gaat schreeuwen en zij hebben er ook niks aan. Zeker niet als er een kans is dat je niet bij je opa en oma mag blijven. Dus ik denk dat het vooral voor jou beter is als je je vader op het moment toelaat. Je kan altijd zeggen dat je je stiefmoeder er nu even niet bij wilt hebben, maar alleen hem.

    Oh, ik was nog iets vergeten. D: I'm stupid.
    Ik vind het werkelijk heel naar wat er allemaal gebeurd bij jou en ik snap ook dat je die mensen liever buitensluit. Ik hoop wel voor je dat dit echter iets zal veranderen en dat je je snel beter voelt. <3


    Queer zijn is gewoon alles

    Awh Lotta, eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik moet reageren. Ik kan je nu wel gaan zeggen dat je je niet te veel zorgen moet maken en gewoon rustig moet blijven, maar dat is allemaal makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop dat alles binnenkort weer goed gaat, sterkte met alles, meid!


    16 - 09 - '17

    Michonne schreef:
    Ik denk dat het een beter idee is als je gewoon even diep ademhaalt en afwacht wat je vader te zeggen heeft erover. Ik weet dat je geen goede relatie hebt met hem en al helemaal niet met je stiefmoeder, maar ik denk dat zo reageren het alleen maar erger maakt. Jij hebt er niks aan als je tegen hem gaat schreeuwen en zij hebben er ook niks aan. Zeker niet als er een kans is dat je niet bij je opa en oma mag blijven. Dus ik denk dat het vooral voor jou beter is als je je vader op het moment toelaat. Je kan altijd zeggen dat je je stiefmoeder er nu even niet bij wilt hebben, maar alleen hem.

    Oh, ik was nog iets vergeten. D: I'm stupid.
    Ik vind het werkelijk heel naar wat er allemaal gebeurd bij jou en ik snap ook dat je die mensen liever buitensluit. Ik hoop wel voor je dat dit echter iets zal veranderen en dat je je snel beter voelt. <3


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Het spijt me om dat te moeten horen, Lotta. Echt waar. Heb gehoopt dat het ondertussen wel beter met je gaat. Ik weet geen wijze woorden, en ik weet ook geen advies om aan jou te geven waar je ook echt iets aan heb. Ik weet gewoon niet hoe ik hierop moet reageren. Jezelf snijden is slecht, en dat weet je zelf ook. Maar ik weet natuurlijk ook niet hoe je-je precies voelt bij dit allemaal en waarom je jezelf precies snijft. En daarom vind ik het juist zo moeilijk. Ben altijd bang het verkeerd te zeggen. Maar Lotta, ik weet dat er veel mensen voor je klaarstaan. En dat je bij vele anderen terecht kan. Weet gewoon dat je altijd bij me terecht kan. Je hoeft niet eens te kloppen, val gewoon binnenshuis. (:


    -

    Dankjulliewel voor jullie reacties, allemaal, jullie zijn geweldig. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.. Ik vind het echt jammer dat je - je zo naar voelt en ik hoop dat het ondertussen al ietsje beter gaat..

    Sterkte meid! Ik ben er voor je als je iemand zoekt om mee te praten <3


    26 - 02 - '16