• Oke, mijn vriend en ik zijn al bijna 3 jaar samen. Ik moest gisteren werken, tot 15:30. Daarna zouden we iets leuks doen voor valentijn. We zouden ook een kleinigheidje geven. Ik had van de week een chocoladehart gemaakt en een klein beertje en nog wat dingetjes er bij gekocht.
    Toen ik thuis kwam en hem het cadeautje gaf, zei hij geen cadeautje terug te hebben. Ik was wel teleurgesteld maar liet het niet te veel merken. Vervolgens ging hij met mijn broertje gamen. Ik heb de hele avond gewacht tot 23:00 toen ging ik naar bed. Toen ik boos reageerde, toen hij ook eindelijk in bed kwam was zijn conclusie dat ik boos was omdat ik geen cadeau gekregen heb. Terwijl ik gwn baalde dat hij 0 moeite gedaan heeft.
    Vandaag het zelfde, hij was veel aan het gamen en zijn eigen ding doen. Ik stelde voor iets te gaan doen, vond hij het al te laat voor terwijl het pas 13:00 was. Nadat hij in slaap was gevallen op mijn bed, ben ik naar beneden gegaan. Ik zei daar tegen mijn moeder dat ik mij aan hem irriteerde.
    Blijkbaar heeft hij dat gehoord want hij heeft zijn spullen gepakt en is na huis gelopen. Ik ben hem nog gaan zoeken, uiteindelijk gevonden, maar kreeg hem niet mee terug. Nu is hij thuis en ik ben zooo boos!!! Van

    [ bericht aangepast op 15 feb 2015 - 18:48 ]

    Ik vind je verhaal een beetje onduidelijk.


    26 - 02 - '16

    Misschien is hij gewoon geen fan van Valentijnsdag?


    Seasons will change, but I shall remain

    Heb je er met hem over gepraat? Zo ja, dan is hij best een ass. Zo nee, dan weet hij het niet en kan hij er niks aan veranderen. Ik weet niet hoe oud hij is, maar het is erg onvolwassen gedrag.


    Your make-up is terrible

    ja ik heb er over gepraat met hem, maar hij zegt steeds dat het bij mij alleen om het cadeau gaat en dat ik zeur!

    en hij is 20 jaar.

    yourfriend schreef:
    ja ik heb er over gepraat met hem, maar hij zegt steeds dat het bij mij alleen om het cadeau gaat en dat ik zeur!

    en hij is 20 jaar.


    Wtf. Het kost je de kop toch niet om als vriend een roos voor je vriendin te kopen? Ik bedoel, het gaat om het idee. Het hoeft niet eens duur te zijn. Wat een kleuter ;x


    26 - 02 - '16

    ja dat zei ik ook. Het ging mij om het gebaar. Mijn cadeau kost nog geen €10 bij elkaar maar ik ben er wel een aantal dagen mee zoet geweest.
    Zelfs al had hij maar op een a4'tje iets opgeschreven, dan was ik al blij. Gwn wat moeite. Meer vraag ik niet.

    yourfriend schreef:
    ja dat zei ik ook. Het ging mij om het gebaar. Mijn cadeau kost nog geen €10 bij elkaar maar ik ben er wel een aantal dagen mee zoet geweest.
    Zelfs al had hij maar op een a4'tje iets opgeschreven, dan was ik al blij. Gwn wat moeite. Meer vraag ik niet.


    Precies. Je kan ook zelf iets maken, een kaartje of zo, en daar iets liefs in schrijven. Je hoeft er echt geen dagen mee bezig te zijn, het gaat om het gebaar.


    26 - 02 - '16

    Ik begrijp niet waar hij het lef vandaan haalt om zo gepikeerd te reageren, terwijl hij degene is die totaal geen moeite voor je doet. Kinderachtig, zeg. :W


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    precies!
    maar nu is hij weg en ik mis hem heel erg, ik heb mij voor genomen dat hij het initiatief moet nemen. Helaas is hij daar echt slecht in. Dus nu voelt het alsof ik mijn relatief gwn laat kapot gaan.
    Ik voel me van binnen zo vreselijk eigenlijk wil ik gwn naar bed, slapen, maar dat heeft ook geen zin.

    Daarbij is zijn mobiel ook kapot en kunnen we niet appen. Wel zou hij contact kunnen zoeken via facebook of skype maar dat doet hij niey

    Hoe lang is het al gaande dat hij geen initiatief toont? D:
    Dat is wel belangrijk in een relatie, want een relatie hoort van twee kanten te komen..


    26 - 02 - '16

    Is hij al langer boos?
    Lijkt me niet normaal dat iemand alleen maar boos wordt omdat hijzelf een Valentijnscadeau vergat.


    Seasons will change, but I shall remain

    al zeker 2 jaar!
    ken je het verschijnsel dat en man heel veel aankomt na dat hij getrouwd is. en dat hij vieze scheten in bed laat en niks romantisch meer doet...?

    dat is mijn vriend, alleen zijn wij nog niet getrouwd.

    Wauw, hij klinkt echt als de gangmaker op elk feest zeg. :')

    Als jullie hebben afgesproken om wat te doen voor Valentijnsdag dan moet hij zich daar aanhouden. Het gaat inderdaad om het gebaar, dat hij er zijn best voor heeft gedaan, maar in plaats daarvan gaat hij zitten gamen.
    Ik zou me werkelijk doodergeren aan hem, het is zo naaiend dat hij op zo'n manier reageert.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou echt fucking boos worden. Niet zozeer om het Valentijnsgebeuren, maar meer om 't feit dat ie maar denkt dat jij achter z'n kont aan loopt. NIET DOEN! Al moet je een half jaar wachten tot die lul van zich laat horen, niet het initiatief nemen. En als het je te lang duurt, dan zou ik het uitmaken en kan zeggen dat hij kan opdonderen.
    Grof gezegd, but I has a zero-tolerance beleid als 't op dit soort shit aan komt :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmmm, ik vind het ergens wel fijn om bij mijn vriend gewoon bij hem thuis te zijn en m'n eigen ding te doen. Gewoon bij elkaar zijn is vaak al voldoende voor ons, zolang we natuurlijk wel enkele dingen samen doen.
    Ik vind dat wel een goed teken, als je ergens zo goed thuis bent. Al is dat natuurlijk niet goed te praten dat hij dan geen moeite doet en de hele tijd gaat gamen.

    Laat het even bezinken en misschien kan je het daarna nog even bespreken, als hij voor discussie open staat?


    Let the Night embrace you