• Beginpost?

    Waar gaan we heen?


    -

    Heffron schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Ik ben niet zo bovennatuurlijk.


    But dat zijn mijn favoriete boeken...
    Ik ben nooit echt van de drama boeken geweest tho :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Ik had precies hetzelfde! Nee, het lijkt niet echt op Matched.


    Oke, dan ga ik dat proberen. Psst, verwelken is deel 1 toch?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    Mm, hebben jullie dan aanraders?


    Percy Jackson
    The Kane Chronichles
    Nachtschade
    TFIOS
    Rangers Apprentice


    be gay do crimes

    Lawl, this is the story I wrote after my History test on which I couldn't concentrate and shizzle. Idk waarom ik het jullie last lezen tho :') It kinda sucks.

    SA - "Pappa"


    De vlechten in haar blonde haren hingen over haar schouders. Het meisje was jong. Ze begreep het niet. Ze had een gele ster op haar vestje geprikt, met het woord 'Jood' er op. Haar moeder glimlachte door de enkele tranen op haar gezicht heen. "Sarah, je moet nu sterk zijn," zei de blonde vrouw, een brok vormde zich in haar keel. Het meisje vroeg zich af waarom. Ze vroeg zich af waar hij was. Haar rugzakje lag in elkaar gedrukt op de grond. Met kleine pasjes liep ze er heen en pakte ze hem op. Vervolgens liep zij samen met haar moeder naar de school. Tranen rolden over hun wangen. Het meisje was verdrietig. Ze miste haar vader. Maar begreep niet waarom. Op school aangekomen twijfelde het meisje of ze het aan haar juf zou vragen, omdat haar moeder niet antwoordde. Het meisje vroeg het uiteindelijk niet aan haar juf, en liep door naar haar vriendinnetjes. Maar nog steeds begreep zij het niet. Ze begreep niet, waarom die mannen die een vreemde taal spraken, haar vader in zijn hoofd hadden geschoten. Ze wist dat het te maken had met de ster op haar vestje. Maar wist niet waarom.
    Comment van m'n leraar d'r under: Wauw, talent heb je toch hé meid! Mee door blijven gaan

    And I was like, aha, zo goes is t niet but thanks. Het verzacht de 4.3 ten beetje


    take me back to the basics and the simple life

    Heeft iemand nog een rpg waaraan ik mee kan doen? Mijn rpgs zijn een beetje dood gelopen


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    DocRoe schreef:
    (...)

    But dat zijn mijn favoriete boeken...
    Ik ben nooit echt van de drama boeken geweest tho :')


    Ik ook niet. Een zwaar boek op zijn tijd kan wel, maar ik lees stiekem liever makkelijk weg te lezen boeken.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Eleutheromania schreef:
    Lawl, this is the story I wrote after my History test on which I couldn't concentrate and shizzle. Idk waarom ik het jullie last lezen tho :') It kinda sucks.
    SA - "Pappa"


    De vlechten in haar blonde haren hingen over haar schouders. Het meisje was jong. Ze begreep het niet. Ze had een gele ster op haar vestje geprikt, met het woord 'Jood' er op. Haar moeder glimlachte door de enkele tranen op haar gezicht heen. "Sarah, je moet nu sterk zijn," zei de blonde vrouw, een brok vormde zich in haar keel. Het meisje vroeg zich af waarom. Ze vroeg zich af waar hij was. Haar rugzakje lag in elkaar gedrukt op de grond. Met kleine pasjes liep ze er heen en pakte ze hem op. Vervolgens liep zij samen met haar moeder naar de school. Tranen rolden over hun wangen. Het meisje was verdrietig. Ze miste haar vader. Maar begreep niet waarom. Op school aangekomen twijfelde het meisje of ze het aan haar juf zou vragen, omdat haar moeder niet antwoordde. Het meisje vroeg het uiteindelijk niet aan haar juf, en liep door naar haar vriendinnetjes. Maar nog steeds begreep zij het niet. Ze begreep niet, waarom die mannen die een vreemde taal spraken, haar vader in zijn hoofd hadden geschoten. Ze wist dat het te maken had met de ster op haar vestje. Maar wist niet waarom.
    Comment van m'n leraar d'r under: Wauw, talent heb je toch hé meid! Mee door blijven gaan

    And I was like, aha, zo goes is t niet but thanks. Het verzacht de 4.3 ten beetje


    Wow, Leo, dat is echt mooi. Je leraar heeft gelijk :')
    Stiekem ben ik namen aan het oefenen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Oke, dan ga ik dat proberen. Psst, verwelken is deel 1 toch?


    Yes


    -

    Heffron schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Een zwaar boek op zijn tijd kan wel, maar ik lees stiekem liever makkelijk weg te lezen boeken.


    Ik heb het idee dat ik 50SOG niet leuk vind.
    Oh en waarom zijn de films van Percy Jackson en The Maze Runner zo slecht? I mean, de verfilming van Eragon was pas een totale flop


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Eleutheromania schreef:
    Lawl, this is the story I wrote after my History test on which I couldn't concentrate and shizzle. Idk waarom ik het jullie last lezen tho :') It kinda sucks.
    SA - "Pappa"


    De vlechten in haar blonde haren hingen over haar schouders. Het meisje was jong. Ze begreep het niet. Ze had een gele ster op haar vestje geprikt, met het woord 'Jood' er op. Haar moeder glimlachte door de enkele tranen op haar gezicht heen. "Sarah, je moet nu sterk zijn," zei de blonde vrouw, een brok vormde zich in haar keel. Het meisje vroeg zich af waarom. Ze vroeg zich af waar hij was. Haar rugzakje lag in elkaar gedrukt op de grond. Met kleine pasjes liep ze er heen en pakte ze hem op. Vervolgens liep zij samen met haar moeder naar de school. Tranen rolden over hun wangen. Het meisje was verdrietig. Ze miste haar vader. Maar begreep niet waarom. Op school aangekomen twijfelde het meisje of ze het aan haar juf zou vragen, omdat haar moeder niet antwoordde. Het meisje vroeg het uiteindelijk niet aan haar juf, en liep door naar haar vriendinnetjes. Maar nog steeds begreep zij het niet. Ze begreep niet, waarom die mannen die een vreemde taal spraken, haar vader in zijn hoofd hadden geschoten. Ze wist dat het te maken had met de ster op haar vestje. Maar wist niet waarom.
    Comment van m'n leraar d'r under: Wauw, talent heb je toch hé meid! Mee door blijven gaan

    And I was like, aha, zo goes is t niet but thanks. Het verzacht de 4.3 ten beetje


    Dat is echt vet goed Leo :')


    be gay do crimes

    Wat vinden van van papertowns?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Heffron schreef:
    (...)

    Wow, Leo, dat is echt mooi. Je leraar heeft gelijk :')
    Stiekem ben ik namen aan het oefenen.


    Well, thank you.


    take me back to the basics and the simple life

    Heffron schreef:
    Wat vinden van van papertowns?


    ALLERFABJOELEST


    take me back to the basics and the simple life

    Meraki_Romano schreef:
    (...)

    Dat is echt vet goed Leo :')


    Haha, Ik vond t n beetje mwah tho :')


    take me back to the basics and the simple life

    Het moment waarop Ilona je negeert D':


    -