• We zijn nu al bijna aan de helft van de vakantie, en ik heb nog steeds niets erg boeiend gedaan, buiten op de computer wat getokkelt en tv gekeken. Het is wel mooi weer buiten, maar ik weet echt niks te doen en ben computer en tv beu.
    Weten jullie wat leuks om te doen? Of wat doen jullie tijdens vrije dagen?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    - Ga fietsen zonder bestemming. Gewoon je fiets pakken en wat rond gaan rijden.
    - Zoek een stad uit op de kaart, waar je nog nooit/niet vaak geweest bent en ga er met de trein naartoe, om te ontdekken wat voor stad het is.
    - Maak een collage.
    - Armbandjes vlechten.
    - Leer breien of haken.
    - Iets tekenen of schilderen?
    - Leer een (nieuw) muziekinstrument bespelen.
    - Iets bakken of koken.
    - Ga op zoek naar nieuwe muziek. Luister naar dingen die je nog niet kent, misschien vind je wel iets dat je heel erg leuk vindt.
    - Maak afspeellijsten die bij verschillende emoties passen.
    - Boeken lezen! Er valt zoveel te lezen, dan verveel je je nooit (:
    - Ga naar een museum.
    - Ga naar een zwembad.
    - Ga naar een schaatsbaan.
    - Ga iets leuks doen met je ouders of broers/zussen, als je die hebt. (Aangezien je zegt dat je vrienden weg zijn).
    - Foto's maken. Gewoon van van alles en nog wat.
    - Oude foto's bekijken en herinneringen ophalen.
    - Probeer nieuwe kapsels of make-up dingen uit.
    - Nagels lakken.
    - Is er iets dat je altijd al eens wilde doen? Dat, ga dat doen.
    Nou ja, dit zijn slechts een aantal dingen. Natuurlijk zijn niet al deze opties even serieus, maar ik weet ook niet precies wat jij leuk vindt. Ik hoop dat dit je misschien nog een beetje op ideeën brengt (:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 23:33 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Wow, er zijn al enorm veel dingen opgenoemd. Je kunt inderdaad creatief bezig gaan, of juist naar buiten met vrienden. Óf winkelen en een filmavond organiseren? :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vakantie? Welke vakantie? Ik heb als student alleen zomer- en kerstvakantie

    Anyway, in vakanties ga ik altijd allemaal boeken kopen en lezen. Ik spaar mijn boekenbonnen eigenlijk altijd op voor de vakantie :3
    En verder kijk ik altijd online alle seizoenen van series enzo.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Eeemm, toen ik nog aan vakanties deed, besteedde ik de hele dagen aan wandelen of fietsen met de hond, tekenen of schilderen, andere creatieve dingen maken, mijn kamer verbouwen, veel lezen en wat schrijven. En ik bezocht vaak de drie kinderboerderijen hier in de buurt. Genoeg te doen dus x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.