• Ladies and gentlemen, let the music play!



    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies.
    In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les.
    Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie.
    Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dat een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.



    Lessenrooster

    Maandag:
    2 u. Geschiedenis.
    2u. Wiskunde
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie.
    Chemie
    Fysica
    Engels
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Godsdienst of zedenleer

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer
    Wiskunde
    Middag
    Chemie
    2u. Frans

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde
    Frans



    Rollen
    Meisjes:
    Vanessa Leandros|16|piano en stem|YoungGod
    Camila Quincy Merlyn|TalkMeDown
    Abigail Russo|18|gitaar en zang|PadilIa
    Ariana "Aria" Anne Montgomery|17|Iaetitia
    Kelly Marshall|harp|tubbietoost
    Stacey 'Stace' Claire Tallin|17|piano en gitaar|DreamingGirlx
    Lily Aspyn Campbell|18|gitaar|LanieH

    Jongens:
    Isaiah Lucian Rudnikov|ukulele & piano & zang|Kilgrave
    William McAdam|17|Jonty
    Adam McCain|17|basgitaar & zang|YoungGod
    Edward 'Eddie' Scioto|zang|18|PadilIa
    Nicolau Thomas Merlyn |gitaar & zang|16|TalkMeDown
    Thomas Chamberlain |18|gitaar en percussie/drum|YoungGod

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd(tussen de 16 en 19):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Instrument:
    Extra:
    Kamer:

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen Mary Sue's, Gary Stue 's (perfecte personages)
    -Dubbelrol mag
    -Er mogen bands worden gevormd, onder voorwaarde dat er niemand wordt uitgesloten.
    -Maximum 3 rollen per persoon waarvan 2 jongens en 1 meisje of omgekeerd.

    Topics
    [150]Let The Music Play! [Nieuw] Praattopic 1
    [150]Let The Music Play! Speeltopic 1 [Nieuw]

    [ bericht aangepast op 16 dec 2015 - 15:28 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Misschien handig om de rollen weg te halen?
    Maar mag ik een meisje?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    TalkMeDown schreef:
    Misschien handig om de rollen weg te halen?
    Maar mag ik een meisje?


    Haha, ja. Dat had ik over het hoofd gezien.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Invullijstje in de beginpost is ook handig misschien? ;x


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil mijn oude rol graag terug (:


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    FirefIy schreef:
    Ik wil mijn oude rol graag terug (:


    Okay!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Zou ik een jongen mogen?


    United we stand, divided we fall.

    Trapdoor schreef:
    Zou ik een jongen mogen?

    Je staat erbij!


    I promise you I will learn from my mistakes.





    "And I can't help but drive away from all the mess you made, you sent this hurricane now it won't go away and I promised I'd be there but you don't make it easy, darling please believe me."


    ~Vanessa Leandros~
    Vanessa~Greek:Butterfly. Also, from Phanessa, the mystic goddess of an ancient Greek brotherhood.
    Leandros~Greek. Leandro; lion.




    ~Age~ Sixteen. 4 februari, 1999.

    ~Karakter~
    Vriendelijk- humanitair- eerlijk- trouw- origineel- vindingrijk- onafhankelijk- intellectueel- eigenzinnig- onvoorspelbaar- flirterig- charmant

    Vanessa kan je het best beschrijven als een enthousiaste, zelfstandige meid. Ze is bijna altijd vriendelijk, tenzij het haar hoog zit, dan kun je haar beter niet teveel in de weg staan want op zo'n momenten kan ze heel kortaf zijn. Maar gelukkig gebeurd dat nauwelijks. Zoals ik al zei zal ze bijna altijd wel vriendelijk tegen je zijn, maar wanneer je echt bevriend met haar bent wordt ze alleen nog maar aardiger en ook erg loyaal. Verder heeft ze een eigen zin die niet tegen te voorspellen valt. Ook is ze erg flirterig bij jongens en vindt ze het leuk om hen om haar vinger te winden, maar wanneer ze een echt vriendje heeft zal ze erg trouw aan hem zijn en de andere jongens geen blik meer waardig gunnen. Vanessa is erg zelfzeker, wat er soms voor kan zorgen dat ze wat arrogant lijkt hoewel ze dat helemaal niet is.

    ~Uiterlijk~
    Height 175 cm
    Bust 80 cm
    Waist 59 cm
    Hips 89 cm
    Shoe 38
    Dress 34/36
    Eyes Brown
    Hair Brown

    ~Geschiedenis~
    Agnes Leandros~mother~ 39
    Alistair Leandros~father~40
    Percy Leandros~brother~19
    Olivia Leandros~sister~19


    Misschien was het al aan haar naam te zien, maar voor als je het nog niet wist, Vanessa is van Griekse afkomst. Haar ouders woonden in de Griekse hoofdstad Athene. Ze leerden elkaar kennen op de universiteit en zijn naar Engeland verhuist toen Agnes, haar moeder, zwanger was van een tweeling, Vanessa's oudere broer en zus. Aangezien er maar een klein leeftijdsverschil was tussen de drie werden ze al snel onafscheidelijk. Vaak haalden ze samen kattenkwaad uit, waardoor ze al snel de bijnaam 'De drie musketuers' hadden, dit is dan ook haar lievelings verhaal geworden. Het gezin woont momenteel in Chelsea, dicht bij de academie, en gaat soms nog eens terug naar Griekenland om familie te bezoeken.


    "When my time comes around, lay me gently in the cold dark earth. No grave can hold my body down, I'll crawl home."


    ~Instrument~
    Piano. Al vanaf de kleuterklas was ze weg van dit instrument en zat ze er vaak op te spelen. Vanessa haar piano is erg dierbaar voor haar, dus kan je er beter niet aankomen zonder eerst om toestemming te vragen.
    "Don't touch my piano, please, it's mine. "
    Vocals. Vanessa heeft een heel speciale stem die niet zo goed te beschrijven is, maar wel mooi klinkt hoewel ze daar soms weleens onzeker over kan zijn.
    "I really don't think my voice is that special. "
    Ook kan Vanessa een beetje gitaar spelen. Ze heeft er een paar in haar kamer maar dat Is eigenlijk meer voor de versiering.

    ~Extra~
    -Vanessa is supporter van het voetbalteam Chelsea FC.
    -Haar lievelings bands zijn; 5SOS, Fall Out Boy, The 1975, Bring Me The Horizon, Oh wonder, Twenty Øne Pilots, Parkway Drive, Mumford & Sons, All Time Low. En dit zijn er nog maar een paar.
    -Ze haat drop en kauwgom. Ze houdt dan weer van kingmuntjes.
    -Vanessa kan zowel Engels als het moderne Grieks.
    -Ze heeft een eigen YouTube kanaal waar ze zo nu en dan filmpjes op plaatst. Die filmpjes worden gemaakt door haar zus, Olivia, die een opleiding tot regisseur volgt.
    -Ook al staat het niet in het lijstje hierboven, Hozier is toch haar grootste voorbeeld van zangers.

    ~Kamer~
    Vanessa is erg trots op haar kamer, maar waar ze het meest trots op is, is haar piano die er staat. Het is een best oude piano, maar dat zijn voor haar alleen maar meer redenen om er trots op te zijn vindt ze. Verder zie je ook nog veel boeken, want Vanessa is, wat niet veel mensen van haar verwachten, een echte boekenwurm. Op winterdagen is er niks beter dan een goed boek, behalve haar piano dan. Aan haar muur bij de gang kun je ook goed zien wat haar favoriete bands/artiesten zijn.

    ~Relaties~
    Abigail Russo~ Vanessa kan het goed met Abby vinden, wat hen vrienden maakt.
    Camila Quincy Merlyn~ Ook al is Nicolau haar beste vriend, Camila is verre van dat. De twee mogen elkaar niet echt, wat zorgt dat Nico tussen de twee in staat.
    Ariana "Aria" Anne Montgomery~De twee zijn vriendinnen.
    Kelly Marshall~?
    Stacey 'Stace' Claire Tallin~ ?

    Seth Ivan Griffin~?
    Adam McCain~ Vanessa kan het best goed met Adam vinden, ook al is hij redelijk verlegen.
    Edward 'Eddie' Scioto~?
    Nicolau Thomas Merlyn ~ De twee zijn beste vrienden en het nodige geflirt is zeker aanwezig.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2015 - 21:03 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Abigail "Abby" Russo

    Naam
    Abigail – my father is joy – Hebrew
    Russo – red haired – Italian

    Leeftijd
    18, ze is geboren op 1 januari, waardoor haar verjaardag vaak een beetje vergeten wordt.

    Karakter
    Abby is vrij extravert. Ze knoopt graag een gesprek aan en kan er niet erg goed tegen om al te lang alleen te zijn. Verschrikkelijk sarcastisch kun je Abby ook zeker noemen. Hoewel ze het niet zo zal bedoelen kan ze daardoor ontzettend bot uit de hoek komen, zeker als je niet zeker bent of ze een grapje maakt of gewoon serieus is. Wanneer je haar langer kent zul je echter weten dat ze slechts een slechte grap maakt, wat je ook kan zien aan de twinkel in haar ogen. Verder is Abby een ontzettende optimist. Ze ziet dingen vaak rooskleurig in, wat er wel voor zorgt dat de realiteit soms hard aan komt. Dit hard aankomen van de realiteit heeft deels bijgedragen aan de stijl van Abby's lievelingsmuziek. Wat mensen misschien niet helemaal achter haar zoeken, is dat Abby een ontzettende cultuursnuiver is. Ze heeft een zwak voor dingen die met geschiedenis te maken, en dan vooral de klassieke oudheid, met alle mythen en verhalen die men toen had.
    Extravert, kind, sarcastic, optimistic, loves history, smart, clumsy.




    Uiterlijk
    Abby heeft lange haren die van donkerbruin naar donkerblond kleuren. Deze licht-golvende haren omlijsten haar gezicht, dat de vorm van een ovaal heeft. Middenin haar gezicht staan twee blauwe ogen, die omlijst zijn door lange wimpers. In haar ogen staat vaak een vrolijke twinkel. Abby heeft een rechte neus met daaronder een paar lippen. Haar onderlip is wel iets voller dan haar bovenlip, maar echt volle lippen heeft ze niet. Op haar lippen heeft ze vaak lipstick of lipgloss en haar ogen ontkomen ook niet aan de make-up. Abby's wimpers zijn dan wel lang, donker gekleurd zijn ze niet en hierdoor lijkt het alsof ze niet zo lang zijn. Verder gebruikt Abby een beetje donkere oogschaduw om de blauwe kleur van haar ogen nog feller te laten lijken.
    Met haar 1.60 is Abby niet heel lang, iets wat ze aan haar afkomst te danken heeft. Ze is wel slank en ze doet wel wat aan sport om haar postuur te behouden.


    Geschiedenis

    Frederico Russo – 41 – Italian
    Jessica Russo-Smiths – 39 – Brittish

    Abigail Russo is, zoals eerder vermeld, geboren op 1 januari. Hoewel Jessica en Frederico erg blij waren met hun dochter, zijn ze gedurende de rest van haar leven haar verjaardag een beetje vergeten. Gezien de dag samenvalt met nieuwjaarsdag en men dus vuurwerk afsteekt en anderen een gelukkig nieuwjaar wenst, was Abby vrijwel nooit thuis op haar verjaardag en cadeautjes kreeg ze vaak pas enkele dagen later. Geen ramp natuurlijk, maar als klein meisje was Abby hier vaak wel een beetje verdrietig om. Abby heeft een vrij normale jeugd gehad. Ze wist al vroeg dat ze iets met muziek wilde gaan doen, waar haar ouders eerst tegen waren. Zij zagen het idee niet zo zitten, hun dochter zou immers net als al die andere celebs kunnen zwichten voor de alcohol danwel drugs. Na lang zeuren en sparen voor eigen apparatuur, is het Abby gelukt haar ouders over te halen. Op dat moment was ze al trotse eigenaresse van een elektrische en een akoestische gitaar. Naast haar gitaren had ze ook al verschillende plectra, waarvan deze toch wel haar favoriet is. Dit plectrum heeft ze van een van haar schoolvriendinnen gekregen, nadat zij in Amerika naar een Breaking Benjamin concert was geweest. In de meeste vakanties is ze ook een aantal dagen bij haar. Afgelopen vakantie is ze met haar ouders naar Rome geweest, waar haar vader vandaan komt. Ze zijn daar twee weken geweest, waarbij Abby vooral haar ouders dwong allerlei musea te bezichtigen en veel gelato te kopen. De rest van haar vakantie is ze op de academie gebleven, op een paar uitstapjes met oude schoolvriendinnen na.


    Instrument
    Abby speelt gitaar en zingt. Ze heeft een lichte voorkeur voor elektrische gitaar, hoewel ze een akoestische gitaar ook wel fatsoenlijk kan bespelen. Ze vindt de smallere hals van een elektrische gewoon prettiger.

    Kamer
    In Abby's kamer valt haar liefde voor gitaren goed te zien. Om haar bed heeft ze een kast waarin veel bladmuziek ligt. Boven die kast heeft ze enkele gitaren hangen waar ze vroeger op gespeeld heeft. Op de kast staat helemaal links een doosje waarin ze haar plectra heeft zitten. Tegenover haar bed heeft ze haar lievelingsgitaren staan. Dat zijn ook meteen de gitaren die ze het meest gebruikt. Tegen de linkermuur staat een kast waar ze al haar boeken in heeft staan, zowel school- als leesboeken. Een bureau heeft ze niet, gezien ze haar huiswerk altijd op haar bed maakt.


    Relaties
    Kom maar op :3
    Vanessa Leandros - Vriendinnen –
    Thomas Chamberlain - redelijk lange tijd bevriend, soms ook wel wat flirterig opmerkingen


    Extra
    - Abby luistert het liefste rock of metal -
    - Abby is allergisch voor pinda's -
    - Abby's lievelingseten is pizza -
    - Abby is tweetalig opgevoed en spreekt zowel Engels als Italiaans vloeiend -
    - Abby's lievelingskleur is blauw -

    [ bericht aangepast op 17 dec 2015 - 6:57 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Topic verplaatst naar subforum 'rollentopics' op vraag van de topicmaakster.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Abby zingt ook :x


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    FirefIy schreef:
    Abby zingt ook :x

    Ik heb het erbij gezet!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Wil mijn rol terug


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    Wil mijn rol terug


    Okay! Je staat erbij!

    [ bericht aangepast op 22 nov 2015 - 20:09 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik wil mijn rol graag terug.. =)


    The thing you do mean something to people -Ncis