• Hey,
    dit is misschien een beetje een rare vraag, maar ik heb laatst bij de Primark zo'n thee thermoskan/beker gekocht. Zie voor plaatje:


    Nu heb ik hem al een paar keer gewassen en gebruikt, maar die deksel blijft nog altijd heel erg naar plastic smaken (I know, dit klinkt raar). Het geeft mijn thee een hele vieze bijsmaak. Nu vroeg ik me af of jullie dit ook herkennen en wat jullie ertegen doen, dus, als je tips hebt om van die vieze smaak af te komen hoor ik het graag!
    Thanks!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 21:22 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Gewoon niet bij de Primark halen, haha.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb zo'n beker, met andere print (en dat rare flubbertje eraf gehaald omdat ik me verveelde en hem toen kwijtraakte) maar ik heb er nog nooit echt op gelet. Even thee pakken dus :Y)


    wat was dit ookalweer

    Shinichi schreef:
    Gewoon niet bij de Primark halen, haha.

    Heeft er niks mee te maken. Ik heb andere, dezelfde soort bekers en die hebben ook een bijsmaak.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Die heb ik ook, alleen dan andere plaatjes etc.
    Ikeeee vind het prut, mijn beker lekt dus kan hem niet in mijn tas stoppen ofzo (cat)

    Maar van een plastic smaak heb ik geen last


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Idk, ik gebruik geen bekers voor thee of whatever (lekken echt altijd).

    Maar het is wel een leuke beker :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben even gaan googlen voor je. Op internet zag ik volgende tips:
    - Goed spoelen of laten weken, je kan eventueel ook spoelen met azijn
    - Vullen met water en nachtje laten staan zonder het deksel er op
    - Azijn in je beker doen en nachtje laten staan
    - Sterkte thee in je beker doen en nachtje laten staan
    - Water met wat citroen, of een citroen, nachtje laten staan


    16 - 09 - '17

    Hartstikke bedankt! Ik zal het binnenkort proberen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Reigns schreef:
    Ik ben even gaan googlen voor je. Op internet zag ik volgende tips:
    - Goed spoelen of laten weken, je kan eventueel ook spoelen met azijn
    - Vullen met water en nachtje laten staan zonder het deksel er op
    - Azijn in je beker doen en nachtje laten staan
    - Sterkte thee in je beker doen en nachtje laten staan
    - Water met wat citroen, of een citroen, nachtje laten staan


    Het gaat toch om de deksel en niet de beker? Maar die tips klinken logisch. Ik zou niet weten wat je kunt doen, anders dan je er niets van aantrekken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Het gaat toch om de deksel en niet de beker? Maar die tips klinken logisch. Ik zou niet weten wat je kunt doen, anders dan je er niets van aantrekken.


    Dan doet ze het met het deksel en niet de beker.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Dan doet ze het met het deksel en niet de beker.


    Er staat in de beschrijving een paar keer in de beker en zonder deksel, maar als dat ook met de deksel kan.. Even voor de duidelijkheid, ik ben niet uit op ruzie of ik val je niet aan ofzo, dat kan nog wel eens verkeerd opgevat worden. Ik vond het alleen raar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Er staat in de beschrijving een paar keer in de beker en zonder deksel, maar als dat ook met de deksel kan.. Even voor de duidelijkheid, ik ben niet uit op ruzie of ik val je niet aan ofzo, dat kan nog wel eens verkeerd opgevat worden. Ik vond het alleen raar.


    Eén keer staat er zonder deksel. De rest kan dus ook met het deksel. Ik ben ook niet uit op ruzie en ik val je ook niet aan, ik reageer gewoon op je. Mijn reacties willen ook niks uitlokken, even dat je dat weet. Ik had erover gelezen dat het enkel om het deksel ging.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Eén keer staat er zonder deksel. De rest kan dus ook met het deksel. Ik ben ook niet uit op ruzie en ik val je ook niet aan, ik reageer gewoon op je. Mijn reacties willen ook niks uitlokken, even dat je dat weet. Ik had erover gelezen dat het enkel om het deksel ging.


    Ik ben wel benieuwd of het gaat werken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik ben wel benieuwd of het gaat werken.


    Ik eigenlijk ook, ik heb het zelf van forums gehaald. Daar zag ik de tips meerdere keren voor komen.


    16 - 09 - '17

    Haha, vannacht probeer ik die van de sterke thee en dan laat ik het jullie weten!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ok (:


    16 - 09 - '17