• Alright. Ik ben opzoek naar een acteur, echter heb ik geen flauw idee om er achter te komen hoe hij heet. Ik heb ook niet veel informatie over hem, behalve dat hij niet aantrekkelijk is (I rather not say it, 'cause it is rude, maar kort door de bocht: hij is lelijk), enzover ik weet klein vast stuk is. Volgens mij speelt hij geen grote rollen in films en tv-series, en speelt hij meestal in wat meer sci-fi, fantasy -achtige dingen, of in een middeleeuwse zettingen. Hij is ook geen jonkie meer, sowieso boven de vijftig schat ik. Hier hebben jullie waarschijnlijk geen hol aan, maar ik hoop dat iemand toch misschien een idee heeft en de goede naam hier dropt. Dus als je enig idee hebt, zou ik het heel erg waarderen als je die naam zou doorgeven :')

    Andere gegevens
    Soms een bril
    Niet bepaalt een volle bos met haar meer, het is ook aan de lichtere kant
    Blanke/lichte huid
    Geen tattoo's

    Wie is het niet
    Colin Morgan
    Peter Dinklage
    John noble
    Wormtaildude
    Mark Eddy
    JJ Murphy
    Robert Carlyle
    Willem Dafoe
    Ron Perlman?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 0:06 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet toch elke keer aan hem denken. x'D


    Your make-up is terrible

    Mark Eddy? JJ Murphy?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Michonne schreef:
    Ik moet toch elke keer aan hem denken. x'D



    :')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    http://www.imdb.com/list/ls007364212/, misschien staat hij hier tussen? De lijst is niet helemaal accurate (o.a. Misha Collins staat er in, en ik zou hem nooit in zo'n lijst plaatsen, maar goed), maar er zitten wel een paar lelijkerds tussen ^.^

    Daryl_Dixon schreef:



    John noble?


    Hier begin ik ook aan te denken. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Kaj schreef:
    http://www.imdb.com/list/ls007364212/, misschien staat hij hier tussen? De lijst is niet helemaal accurate (o.a. Misha Collins staat er in, en ik zou hem nooit in zo'n lijst plaatsen, maar goed), maar er zitten wel een paar lelijkerds tussen ^.^


    Met die lijst ben ik het niet mee eens


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Hier begin ik ook aan te denken. ^^


    De enigste grote rol wat hij heeft is fringe dus verder weet ik het niet


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Daryl_Dixon schreef:
    (...)

    Met die lijst ben ik het niet mee eens


    Dat bedoel ik. Hij klopt niet helemaal, maar ik vind wel dat er een paar niet zo knappe 50 plussers tussen staan.

    Ik moest ook aan Wormtail denken indd xd
    Robert Carlyle schoot ook door m'n hoofd.
    Willem Dafoe misschien?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2015 - 0:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ron Perlman? :')


    Caution first, always.

    Geen van die is het :c

    Ik heb de antwoorden op de vragen even in de beginpost gezet, eveneens als de mensen die het niet zijn

    @Kaj
    Helaas staat hij er niet tussen, was die lijst zelf ook al eerder doorgegaan, voor ik het topic opende.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Welke series heb jij de laatste tijd gekeken? Dan ga ik de casts van die series even stalken ofzo...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Van de series die ik recentelijk/de laatste tijd kijk, weet ik bijna honderd procent zeker dat hij er niet in zit :')
    Alleen Game of Thrones dus misschien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Op één of andere manier moet ik toch denken aan Richard Wilson.


    16 - 09 - '17

    Ik moest denken aan Martin Freeman, maar ik vind hem niet echt lelijk voor zijn leeftijd. :')


    Danmarks Dynamite.