• Vandaag zag ik voor een redelijke voordelige prijs een sport bra van nike.
    Hij kost 29,99 en ziet er uit zoals:
    [img]http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=71683643[img]

    Ik twijfel gewoon heel erg over de maten.
    Je kan kiesen tussen XS, S, M, L, XL
    Nu vraag ik mij dus af of die maat voor je borsten is of voor je omtrek.
    Bv als je niet te grote borsten heb dat je een S moet nemen, of is het gewoon voor de omtrek?
    Ik vind het nog redelijk wat geld, dus daarom wil ik zeker weten dat ik hem volgend jaar niet moet weg gooien omdat men borsten te veel gegroeid zijn..

    Iemand ervaringen mee?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Ik denk om eerlijk te zijn dat het om de omtrek gaat, want een sport bh heeft niet echt cups, of wel?


    26 - 02 - '16

    Het gaat er om dat alles bij elkaar gehouden wordt, dus de omtrek van je borsten maken niet uit, je kan het best je kledingmaat nemen. Of in een winkel passen en kijken welke maat goed zit.

    Kijk op internet tussen reviews hoe ze vallen, dat doe ik zelf ook als ik iets via internet koop. Het ligt er ook aan waarvoor je heb koopt. Sportbh's worden meestal verdeeld in categorieën van licht, medium en zwaar. Als je ermee gaat hardlopen, valt het onder zwaar en moet je dus een strakke nemen, waardoor het vaak handig is om een maatje kleiner te nemen. Heb je s/m, kan je beter voor een s gaan.
    Het heeft inderdaad weinig te maken met je cups, maar als je erg grote borsten hebt kan je beter voor een speciale bh gaan in plaats van de standaard.


    Your make-up is terrible

    Ik zou het niet online kopen. Ik heb een hele andere maat in sport bh dan een gewone bh. Misschien moet je eerst eens eentje in een gewone winkel passen voor je ze online koopt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bij een sportbh is het heel belangrijk dat die goed zit. Ik heb zelf een nog al grote maat (75F) en bij mij is het dus ook wel noodzaak om een goede bh te kopen. Maar ook bij kleinere borsten is het belangrijk om ze tijdens het sporten goed te laten ondersteunen. daarom zou ik eerst kijken of je ze in een sportwinkel vind en ze passen. Anders zou ik er meerdere bestellen en kijken welke het beste staat ( en even er een paar rare bewegingen mee doen, springen, ect) zodat je zeker weet wat het lekkerst zit en het beste ondersteund. 30 euro voor een goede sportbh is trouwens niet zo veel geld voor een goede sportbh en dat is wel echt het type iets waar je in moet investeren. Let inderdaad ook op voor welke intensiteit de BH bedoelt is. dit maakt veel uit.

    Je zegt dat je borsten nog groeien. Als de bh voor gym is zou ik denk ik eerst gewoon kijken bij de hunkemoller ect.


    The night is dark and full of terrors.