• Het is weer bijna zover! Zaterdag begint de kaartverkoop voor Pinkpop 2015 en ik zit waarschijnlijk om zeven uur 's ochtends klaar :')
    Ik ben sinds gisterochtend 24/7 naar 3fm aan het luisteren, maar helaas heb ik nog vrij weinig succes met het winnen van kaartjes, maar de line up is veel te geweldig om niet te gaan:



    Wie wil/gaat er nog meer?

    Drie dagen
    Wolfstar
    Infiniti
    Markiplier
    Dumbledore
    EvaSalvatore

    Vrijdag
    Constantine

    Zaterdag
    WunWegWunDarWun
    fleurence

    Zondag
    BlueJays

    [ bericht aangepast op 12 maart 2015 - 16:28 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik wil wel en ik zou met mensen mee kunnen. Maar die twee mensen zijn een stel dus die gaan sowieso samen met elkaar in een tent. Dus dan zou ik of met een jongen die ik ken van het werk in de tent moesten of met meisjes die ik nauwelijks ken. Daarnaast heb ik ook geen geld dus ik wacht wel een jaartje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil graag weekend maar geen idee of mijn vriendin mee zou mogen, pls say yes. De line-up heeft me zwaar overgehaald hahaha.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ga heel misschien met mijn vader, haha ^^ Ik wilde eigenlijk vorig jaar al wel (toen o.a. vanwege Ed Sheeran), alleen toen waren de weekendkaarten zo supersnel uitverkocht en één dag gaan is nog duurder in verhouding. De line-up is dit jaar ook wel echt geweldig, dus ik wil wel echt graag, alleen het is zo duur c:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik wil zo ontzettend graag naar de zaterdag van Pinkpop. De hoofdact van de zaterdag wil ik, eigenlijk moet het van mezelf, minstens één keer in mijn leven live hebben gezien.
    Alleen zit ik met een nogal groot probleem.. Pinkpop is in Limburg en ik woon in Flevoland, wat de reis te lang maakt om 's avonds weer terug naar huis te gaan.
    Mijn vriend is een keer met zijn vader naar Pinkpop geweest en is daarna bij familie blijven slapen, maar ik ben er nog niet echt achter of mijn vriend mee wil. Hij is op zich ook wel fan van de zaterdag-hoofdact, maar ik ben een best wel erge fangirl.
    Ik reken er niet op dat ik ga, omdat mijn ouders me ook niet zo snel naar Limburg laten gaan..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb een vriendin overgehaald om mee te gaan naar Pinkpop!!!! Ik zit morgen dus om tien uur klaar om die kaarten te krijgen, woohooo!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ticket master heeft nu al een wachtrij...


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jup, ik sta al op 60 minuten terwij ik er al 10 minuten inzit niet normaal :/


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Mijn cirkeltje is bijna vol haha... nog een half uur


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nouja ze zeggen dat je pas om 10 uur hoeft in te klokken omdat het dan pas ingaat en je dus sowieso moet refreshen. Maar vorig jaar ging het ook zo dus we'll see


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha idd, ik ga trouwens echt compleet flippen als ik de kaartjes heb hahah


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Yaay, tickets voor een weekend bemachtigd (hoera)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    IK OOK!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb ook kaarten ^^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Markiplier schreef:
    Ik heb ook kaarten ^^.

    Voor het hele weekend? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Voor het hele weekend? (:


    Yup c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.