• Mijn broer en ik organiseren voor Smash Bros. op de Wii-U een Amiibo tournament. (Amiibo's zijn verzamelbare figuurtjes die je met een chip die in het figuurtje zit, in-game kan laten vechten. Je kan ze zelf trainen en ze daarmee aanvallen leren en ook te leren verdedigen.)
    Momenteel zijn er van alle Smash Bros. characters, er al 29 als Amiibo-figuur verschenen. Sommigen zijn zéér zeldzaam, maar wij hebben ze gelukkig allemaal weten te bemachtigen waardoor we dit tournament kunnen organiseren.

    De Amiibo's zullen via de computer willekeurig worden ingedeeld in een tournament schema, echter, aangezien ze oneven zijn (29) en een tournament schema minimaal 32 mensen nodig moet hebben, krijgen 3 Amiibo characters een gratis ticket naar de volgende ronde.
    Wie deze 3 worden, mogen de mensen zelf bepalen door op hun eigen favoriet te stemmen!

    Let op: stemmen kan nog tot 2 maart 2015!

    Dit is de video naar het kanaal van mijn broer, en voor het tournament! Ook staat daar in de beschrijving een wat uitgebreidere uitleg over hoe het in zijn werk gaat (in het Engels). Alle matches (1v1) zullen ook op dit kanaal verschijnen!

    Als er veel reacties zijn en veel enthousiasme is, zal ik hier ook de nieuwe matches in een link in de reacties plaatsen!



    Stemmen kan hier! : http://goo.gl/forms/Scze78IRYV

    Bedankt!


    It's high noon.

    Ik heb gestemd ;3


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik vind het zooooo jammer dat wolf o'donnell er niet meer in zit he :(

    btw gestemt

    Bedankt! En ergens snap ik 't wel dat Wolf er niet meer in zit. Die was net als Fox en Falco een beetje een kopie. Als je Fox van kleur verandert kan je trouwens wel een skin krijgen die op Wolf lijkt (:


    It's high noon.