• Okay, dit is een fangirltopic. Je bent gewaarschuwd.

    Gisteren had ik met een vriendin afgesproken om een taart te bakken. Van het eindresultaat hebben we een foto gemaakt en via Facebook, email en instagram naar iemand gestuurd.

    Ik kom net terug van de fysio, ik was helemaal zeiknat, maar voordat ik me ging omkleden checkte ik eerst mijn telefoon. Allemaal whatsappjes van verschillende mensen met "Are you alive?" en "Check Facebook!!!" en dat soort dingen. Toen ging ik dus Facebook checken, en wow.



    Ja, Mario Götze, die Duitse voetballer die bij Bayern speelt en in de WK-finale van Duitsland tegen Argentinië het enige en winnende doelpunt schoot in de 113e minuut, DIE HEEFT ONZE TAART GEZIEN EN OP FACEBOOK GEZET.

    OH MY GOD

    Ik heb me echt moeten inhouden om niet dit hele topic in hoofdletters te typen, en ik ben nog steeds aan het huilen van blijdschap, ik ben zoooooo blij. Wow. Ik weet niet wat ik moet zeggen haha, maar ik ben zoooooooooooo ontzettend blij :o



    Sorry, ik moest dit gewoon even delen haha :Y) FJKSJDKLAJKL:JSLKA:JDK:SLJFKL:SJDSFNLD:SKJKALKDSJKL:MDSOP:JIEIO:SJDLK:LKMJ:VSLDKFMNEFJ:DKSLFJOAU(*JHWERNJKF


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Frosch schreef:
    Oeeeeeeh! Ik ben super blij voor je! :3


    26 - 02 - '16

    Wanderings schreef:
    Holy shit, fucking vet.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Gaaf@!!


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.