• Hoi! Ik zoek een cover voor mijn (Nog niet geopende) story Tsunami. Ik ben slecht in inleidingen schrijven, maar het gaat over een meisje genaamd Peigi uit de 18e eeuw. Peigi verdrinkt bijna, maar word gered door een paar matrozen. Samen met die matrozen beleeft ze de avonturen van de zee. (I know, klinkt nu echt stom, maar er komt een betere inleiding)

    Ik wil er iets als een vloedgolf in, en een meisje. Ze zal rond de 15 zijn, maar het uiterlijk is verder nog niet bepaalt. Verder moet alleen de titel en het zinnetje
    "No beast is so wild as the sea" er persé op. Verder mag je zelf kiezen.

    Ik heb geen credits, en ook geen andere prijs. Je doet dit dus gewoon voor de eer. In een apart hoofdstuk komen alle andere covers die wel gemaakt zijn maar het niet gehaald hebben.

    Ik heb geen haast, al zou ik hem graag eind maart willen hebben. De precieze datum krijg je later te horen.

    Oké, ik weet dat het niet goed is dat als je een mooie ziet hem meteen neemt, maar ik doe het toch.
    Alle covers waren heel mooi, maar die van TsunamiOceani vond ik het beste!



    Klik hier voor de story

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 14:28 ]


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Dat dat bij jou lukt met GIMP :O

    Nouja, misschien vind jij Paint heel moeilijk xD

    Heel mooi!


    Waarom is iedereen daar toch altijd zo verbaasd over :')? GIMP vind ik persoonlijk echt een heel chill programma, en @DreamerN denk ik ook wel, want ze maakt altijd prachtige covers haha

    Ik heb geen idee hoe chill Paint is, ik gebruikte het vroeger alleen voor bijsnijden en tekst erop zetten..

    En dankjewel ^^


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Waarom is iedereen daar toch altijd zo verbaasd over :')? GIMP vind ik persoonlijk echt een heel chill programma, en @DreamerN denk ik ook wel, want ze maakt altijd prachtige covers haha

    Ik heb geen idee hoe chill Paint is, ik gebruikte het vroeger alleen voor bijsnijden en tekst erop zetten..

    En dankjewel ^^


    Ik heb er ook een tijdje mee gewerkt, maar ik raak altijd die dikte tool kwijt xD


    obsessive rage

    PaulWesley schreef:
    Ik heb geen idee of ie goed is, maar ik hoop dat je hem mooi vindt!


    -
    Hier is een grotere versie


    Hij is wel mooi, maar geeft ergens nog zo'n moderne indruk. Kan je daar nog iets aan doen denk je?

    En... Ik vind verticaal iets mooier xD

    Verder is ie wel goed, heel mooi zelfs! (Y)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 18:58 ]


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Ik heb er ook een tijdje mee gewerkt, maar ik raak altijd die dikte tool kwijt xD


    Handig :')


    I just caught the wave in your eyes

    Cynefin schreef:
    (...)

    Handig :')


    Inderdaad xD

    Maar verder is het eigenlijk best wel een chill programma!


    obsessive rage

    SirenSinging schreef:
    (...)

    Hij is wel mooi, maar geeft ergens nog zo'n moderne indruk. Kan je daar nog iets aan doen denk je?

    En... Ik vind verticaal iets mooier xD

    Verder is ie wel goed, heel mooi zelfs! (Y)

    Tuurlijk (:


    Life is a beautiful struggle

    Zo bedoel je? (:


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    Zo bedoel je? (:



    Ja! Perfect! (Y)


    obsessive rage



    Moest iets proberen, want mijn username zit deels in de titel

    [ bericht aangepast op 8 maart 2015 - 11:21 ]


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    WHUUUUT!

    (yeah)

    Dankjewel! Het was heel leuk om te maken!


    De oceaan is een verloren ziel, met meer emotie dan al het andere in de wereld bij elkaar.

    Hey, ik heb het eventjes voor je opgezocht en het is dus tochNo beast is as wild as the sea. 'k dacht dat je het wel graag wilde weten (:


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    Hey, ik heb het eventjes voor je opgezocht en het is dus tochNo beast is as wild as the sea. 'k dacht dat je het wel graag wilde weten (:


    Dankje, ik kan de tekst zelf wel even veranderen ;)


    obsessive rage