• Ik zat net op Facebook op zo'n Teenfacts profiel. En er was een reactie op een post die ongeveer dit inhield: als je deze post niet helemaal leest ga je dood vanavond om [tijd]
    Ik snap echt dat dit allemaal gelul is maar ik schrok er toch wel een beetje van. Van het berichtje maar ook dat mensen dit gewoon opschrijven.
    Hebben jullie wel eens zoiets gelezen? Nee dit was niet de eerste keer maar ik wilde het even met mensen delen


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Er zijn heel veel varianten ervan, zoals het welbekende doorstuurmailtje. En ik heb dat vroeger vaak genoeg gehad :').


    The odds are néver in our favor.

    De doorstuurmailtjes waren ook heel erg ja!


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    ... lol


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik zie niet waarom dat eng is? Ik had nu al zeker 100x dood moeten zijn en ik leef nog steeds :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je hebt van die mensen die mailtjes sturen met "als je dit niet door stuurt ga je dood om 12 uur" en het enige wat ik dan denk is "bring it on bitch".


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik ben niet bang dat het echt gaat gebeuren hoor(: Maar het is vooral ook het feit dat mensen dit soort dingen gewoon doen:S


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Ze willen RT's. OF zijn super bijgelovig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Toen ik jonger was, kreeg ik heel vaak van die doorstuurmailtjes binnen waar ik echt de kriebels van kreeg.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Volgens die berichten zou ik al 100 keer dood zijn. :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    CyberLord schreef:
    Ik zie niet waarom dat eng is? Ik had nu al zeker 100x dood moeten zijn en ik leef nog steeds :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    [ bericht aangepast op 18 okt 2012 - 16:57 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    That's old shit..


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik kreeg 4 jaar geleden iets veel engers, vooral voor een 8-jarige.
    Dat een of ander dood meisje een week lang in mijn spiegel zou verschijnen en me aan het eind van de week zou vermoorden.
    Daar wordt je niet blij van met een spiegel op je kamer. :Y)

    But hey, i'm alive.

    Ik zou al minstens 50 keer dood moeten zijn, er zou al minstens 10 keer iemand met kettingzaag moeten zijn geweest klaar om mij te vermoorden en ga zo maar door.


    26 - 02 - '16

    Ik ben altijd heel teleurgesteld als die mensen met hun kettingzagen uiteindelijk toch niet komen. Anders hadden we gezellig met z'n tweetjes de hele buurt kunnen bangmaken, maar nee, ze laten me altijd zitten D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.