• Voor mensen gaan zeuren ^^: ik ben heel gelukkig met hoe mijn gezicht er zonder make-up uitziet en ik gebruik make-up niet om mijn onzekerheden te verbergen. Ik plamuur mijn gezicht vol omdat ik het leuk vind en omdat ik soms geen zin heb om alle rode vlekken in mijn gezicht te laten zien.

    Dan nu mijn verschrikkelijke first-world problems:
    Ik ben nogal bleek en hierdoor zijn de meeste foundations eigenlijk net een tint te donker. Ik heb die van de HEMA, Essence en NYC al geprobeerd in de lichtste kleur, maar ik zie er nog steeds uit alsof ik alleen met mijn gezicht onder een zonnebank ben gestapt.
    Weet iemand een foundation/merk dat lichte kleuren maakt en ook nog een beetje betaalbaar is?


    I am an idiot, I move.

    Oh vreselijk is dat. Ikzelf heb die van Rimmel: Match Perfection. Ik kon hem toen goedkoper kopen, dus om eerlijk te zijn weet ik niet hoe duur die is, maar wel prijziger dan de andere merken - waar ik hetzelfde gezeik mee had. Hij past zich goed aan aan je huid en er hoeft helemaal niet veel van op, dus je doet er wel langer mee dan de goedkopere merken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vroeg direct even aan een vriendin met een erg lichte huid welke foundation zei gebruikt. Het antwoord is: ''Max factory facefinity all day flawless light ivory''. Wow, dat is me een mond vol zeg. :W In ieder geval kan het zijn dat die uit het assortiment is gehaald.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb precies hetzelfde.
    Ik ga binnenkort ook advies vragen bij Ici Paris of Flormar ofzo of ze iets weten zodat mijn gezicht niet twintig tinten donkerder is dan de rest :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mulleroni schreef: