• Hogwarts, 1 september 1900


    We gaan terug naar het jaar 1900. De tijd waarin studenten in alle rust naar school konden gaan om de magische kunsten onder de knie te krijgen. Het jaar 1900, de jaren voordat Tom Riddle opstond als Voldemort en zijn ideeën doordraafde in twee oorlogen. Het jaar 1900, tientallen jaren voordat Harry Potter vocht tegen Voldemort. Deze RPG speelt zich af op Hogwarts. Studenten krijgen de kans om zich te ontwikkelen tot talentvolle tovenaars en heksen. Er wordt niet gesproken van slechte tovenaars, want die lijken nog niet te bestaan. Wordt jouw personage de beste zwerkbalspeler of de grootste ellende met fabeldieren?
    Om onbewust buitensluiten te voorkomen, zit iedereen in het zesde leerjaar!


    PERSONAGES:
    STOP OP VROUWEN, GRYFFINDOR & SLYTHERIN

    Vrouwen:
    • Camille Jackson | JudithSuzann | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lilian Grace Palvanor | Ameliorate | Huffelpuf
    • Gereserveerd door Iniminicum | Gryffindor
    • Alégria Metea Campbell | Cynefin | Huffelpuf | Pagina 1.3 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Gereserveerd door Crowley | Slytherin
    • Fayacedyluci Kifuliyaska Avaredusko | Cave | Gryffindor
    • Aemilia Waterstone Teater | Gryffindor | Lijstje met vakken ontvangen
    • Skylar Indiana Castellan | Daggers | Huffelpuf | Pagina 1.4 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Emily 'Emma' Louise Belladonna| HemmingsMyHero | Ravenclaw | Pagina 1.16
    • Amelia Celeste Delaroux | Cordis | Ravenclaw | Lijstje met vakken ontvangen


    Mannen:
    • Ezra Hunter Micheal Cooper | Dumbledore | Slytherin | Pagina 1.4
    • Andrew Whither | Ameliorate | Ravenclaw | Pagina 1.10
    • James Luke Rider| Iniminicum | Hufflepuf
    • Edward Frederick Hurrington Junior | Trohman | Gryffindor | Pagina 1.11
    • Adam James Simons | Eleutheromania | Gryffindor | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Antione Campbell Felix Lefèvre | HemmingsMyHero | Gryffindor | Pagina 1.15
    • Luke Daniel Sharrow | Daggers | Slytherin | Pagina 1.14 | Lijstje met vakken ontvangen
    • Lucas 'Luca' Marcus Romano | Zamperini | Slytherin | Lijstje met vakken ontvangen
    • Vincent Ellen Callow | Teater | Ravenclaw | Pagina 1.16 | Lijstje met vakken ontvangen



    INVULLIJSTJE:
    Naam:
    Leeftijd:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Relaties:
    Extra: Denk aan: zwerkbal, huisdier, toverstok, boeman, patronus etc.)

    FACECLAIMS:
    Lily Collins
    Sophie Turner
    Erin Wagner
    Barbara Palvin
    Xavier Samuel
    Daniel Sharman
    Logan Lerman
    Dylan O'Brien
    Colton Haynes

    QUIDDITCH:
    Gryffindor:
    Captain: Eleutheromania
    Chaser: Eleutheromania
    Chaser: Iniminicum
    Chaser: HemmingsMyHero
    Beater: Cave
    Beater:
    Keeper: Edward Frederick Hurrington Junior
    Seeker: Aemilia Waterstone

    Ravenclaw:
    Captain: Vincent Ellen Callow
    Chaser: Andrew Whither
    Chaser: Vincent Ellen Callow
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Emily 'Emma' Louise Belladonna

    Slytherin
    Captain:
    Chaser: Luke Daniel Sharrow
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Ezra Hunter Micheal Cooper
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lucas 'Luca' Marcus Romano

    Huffelpuf
    Captain: Lilian Grace Palvanor
    Chaser: Skylar Indiana Castellan
    Chaser:
    Chaser:
    Beater: Iniminicum
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Lilian Grace Palvanor


    PREFECTS:
    Gryffindor:
    • Aemilia Waterstone
    HemmingsMyHero
    Ravenclaw:
    • Andrew Whither

    Huffelpuf:
    • Alégria Metea Campbell
    Iniminicum
    Slytherin:




    PROFESSORS:
    Astronomie: Arlo Donte
    Professor Donte was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw. Hij is een intelligente man en houdt van leergierige leerlingen, maar hij laat overduidelijk zijn grenzen merken. Hij houdt niet van grapjassen en wordt vaak gezien als een chagrijn.
    Toverdranken: Eliseo Vihaan
    Professor Vihaan is een strenge docent. Hij is zo eng als hij eruit ziet, wordt er vaak gezegd en dat is zeker waar. Het is geen pretje om les van hem te hebben, ondanks dat hij je veel kan leren. Hij was vroeger ingedeeld bij Slytherin.
    Verzorging van fabeldieren: Keon Zaire
    Professor Zaire is een liefelijke professor. Hij heeft veel ambitie voor zijn vak en wil dat dolgraag overbrengen aan zijn leerlingen. Hij heeft een hekel aan pestkoppen en treedt hier hard tegenop. Hij was vroeger ingedeeld bij Gryffindor.
    Waarzeggerij: Drina Bronwen
    Professor Bronwen is een typische chaoot. Je kunt nauwelijks hoogste van haar krijgen en haar lessen zijn vaak vrij onduidelijk. Ondanks dat is ze wel een lief persoon met het beste voor voor iedereen. Ze was vroeger ingedeeld bij Ravenclaw.



    ROOSTERS:
    Maandag t/m woensdag


    Donderdag t/m zaterdag


    Op zondag zijn alle leerlingen vrij


    REGELS:
    • Een post is minimaal 200 woorden
    • Houd de jongens, meisjes en afdelingen gelijk
    • Zonder toestemming bestuur je géén personages van anderen
    • Geen perfecte personages, iedereen heeft minder goede kanten
    • 16 + is toegestaan, maar zet het in je post
    • Reserveringen van personages blijven 3 dagen staan
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Ik heb in overleg met Debbaut dit topic geopend
    • Maximaal twee personages per persoon (1 jongen en 1 meisje)
    • Houd het gezellig
    • Voor vragen staat mijn PB of GB altijd open
    • Have fun!


    Rollentopic 2


    Het begin
    We beginnen op King's Cross Station. Iedereen komt aan (met of zonder ouders) en gaat richting de trein.


    Big girls cry when their hearts are breaking


    Lilian Grace Palvanor

    En opeens was de treinreis voorbij. De tijd was letterlijk voorbij gevlogen, net zoals het landschap achter het raampje van onze coupé. Wat ik persoonlijk fijn vond, was dat het alleen wij met z'n tweeën waren. Lilian en Vincent. Verder niemand. Het is niet zo dat ik nou zo onsociaal ben als het op dit soort dingen aankomt, ik zou het namelijk ook geweldig vinden om mijn vriendinnen weer te zien. Wat mij enkel de laatste tijd is opgevallen, is dat ik niet echt zoveel 'vriendinnen' heb. Want wanneer noem je iemand nou je vriendin? Ik weet het niet. Over het algemeen heb ik denk ik meer gewoon ontzettend veel kennissen. Waar ik wel zeker van ben is dat Vincent een vriend te noemen is, betere zou ik me niet kunnen wensen. Jaar in, jaar uit, vrienden. Als het op het vrouwelijke geslacht aankomt is Alégria ook wel een goede vriendin te noemen. Ik vraag me af waar zij deze treinreis is verbleven. Waarschijnlijk in de prefect coupé, schiet me dan te binnen. Toch houdt het daar toch wel bij op. Aemilia, Amelia, Camille, allemaal balanceren ze net op het randje waar je je afvraagt of ze vallen onder de categorie vriendinnen of kennissen. Ik weet nog dat ik in de eerste vier jaar Aemilia en Amelia heel de tijd door elkaar heb gehaald met hun namen. Stiekem doe ik dat heel soms nog steeds als ik er niet teveel bij nadenk. Is dat vriendschap? Het niet kunnen onthouden van elkaars namen? Een zucht verlaat mijn lippen. Uit automatische sta ik op als ik al wat mensen door de gang zie lopen. Steeds weer verbaas ik me over hoe snel dingen kunnen gaan als je plezier hebt. Buiten de geldprijs van mijn vader, had ik vrij weinig gedaan, en dat had ik ook gezegd. Toen de trein begon te rijden, was het weer precies zoals altijd. Gezellig en haast tijdloos. Dat laatste blijkt nu maar weer.
    "Zullen we gaan?" Vraag ik als ik mijn koffer stevig in mijn greep heb, aan Vincent.


    She was always looking for more..


    Andrew Whither

    De prefect meeting ging goed naar mijn mening. Bijna moest ik lachen om de blikken van sommigen mensen. Ik zie hun al denken: 'Hoe kan hij nou zo gegroeid zijn?' Of 'Heeft hij een oudere broer?' Bijna is alleen niet helemaal. De voorgaande jaren leefde ik in stilte en oude gewoonten zijn moeilijk te verbreken. Ook nu.
    Zuchtend sta ik op. Ondertussen hadden we de coupé's al gecontroleerd op ongepast gedrag of verboden artikelen en nog veel meer. Voorgaand jaar durfde ik amper tegen dat soort dingen op te treden en daarnaast was er ook niet veel aan de hand wat verboden was. Nu merkte ik al dat ik tegen meer dingen durfde op te treden, wat een goede vooruitgang was voor een eerste dag. In mijn eentje loop ik de trein uit, waar ik wordt verwelkomd door een koud briesje. Het is al een beetje donker en ik kan niet wachten totdat ik een bord met eten voor mijn neus heb staan. Even kijk ik snel rond op het perron, waar onderhand steeds meer leerlingen te zien zijn. Er zijn niet echt ontzettend veel mensen die ik nu wil zien, maar Adam is daar zeker één van. Ik heb nog niet eens een goed gesprek met hem gehad. Daarnaast vindt ik Camille ook wel aardig, vanochtend was ze dat in ieder geval wel. Nu is het enkel wachten.


    She was always looking for more..


    Camille Jackson


    Ze had een vrij rustite treinrit gehad, de hele reis was ze eigenlijk alleen geweest. Een probleem had ze nooit gehad met alleen zijn, het gaf je wat tijd om gewoon na te denken, ook hoefde je je nergens aan ergeren. Ze haalde een hand door haar lange blonde haren en kwam overeind van haar zitplek. Ze pakte haar bagage en liep naar de uitgang van de trein. Zachtjes neuriede ze wat liedjes terwijl ze nog wat in gedachte was, ze had over het algemeen weinig last van alle mensen die niet konden wachten om de trein uit te gaan, die wouden zo graag naar Hogwarts. Zelf had ze er wel zin in, maar om nou te zeggen dat ze de trein uit zou rennen om daar zo snel mogelijk te zijn.. nee, dat was absoluut niet van toepassing. Het enige waar ze zich echt op verheugde was het zien van de mensen waarom ze gaf, naast haar eigen familie natuurlijk.
    Uiteindelijk was het gelukt om uit de trein te komen, het perron stond al aardig vol, kort richtte ze haar ogen op de lucht. Het was al best donker geworden. Ze keek wat rond om te zien of ze nog wat bekenden zag, zo op het eerste gezicht was er niemand te herkennen, maar het perron stond dan ook aardig vol. Een aangezien ze niet de langste was lukte het haar niet echt om over anderen heen te kijken, ach, zo'n ramp was het ook niet. Uiteindelijk zou ze iedereen wel weer zien, misschien al snel, misschien pas wat later bij het eten. Ze zou het ook wel merken.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Alégria 'Ale' Metea Campbell


    Hufflepuff |•| Prefect |•| Sixth Year
    "They say I'm naive, I think I'm just a person who believes everyone is good."


    Hij leek eerst niet geheel door te hebben wat er net was gebeurd en daar moest ik een beetje van lachen, Hunter die een keer niet wist wat hij moest zeggen. Uiteindelijk ontstond er toch een een brede grijns op zijn gezicht en hij knipoogde uitdagend naar mij. Ik lachte even en schudde mijn hoofd, hij bleef een aparte jongen.
    'Laten we gaan dan,' zei hij kalm, maar ik wist donders goed dat hij net zo enthousiast was als ik, ik kende hem langer dan vandaag immers. Galant hielp hij me van zijn schoot op te staan, maar liet hierbij zijn andere hand overbodig over mijn onderrug glijden. Quasi-beledigd keek ik hem aan en pakte achterlangs zijn hand vast en haalde hem van mijn onderrug af. Vervolgens keek ik hem plagend aan en draaide mij om mijn hutkoffer te pakken. Voorzichtig strekte ik me uit en ga op mijn tenen staan om mijn hutkoffer te pakken. Tis echter nog even graaien in het niets voor ik het hengsel te pakken had en ik hem eraf kon sleuren. Echter was de koffer toch wat zwaarder dan ik had gedacht en voor ik het wist raakte ik alweer uit mijn balans -kennelijk had ik niet zo'n goed evenwicht- en viel voor de tweede keer in dit kwartier tegen Hunter's borst aan.
    'Oeps, sorry Hunter,' fluisterde ik verontschuldigend en stapte heel sneaky wat van hem vandaan en glimlachte een beetje schuldbewust.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 14:55 ]


    I just caught the wave in your eyes



    Ezra Hunter Micheal Cooper
    "You can call me Hunter"


    Met een beledigd gezicht draaide Alégria zich weg van mij en greep naar haar hutkoffer. Ze trok deze van het rek boven ons af maar verloor opnieuw haar evenwicht. Ze viel tegen mijn borst aan en even stond ik verbaasd te kijken. Onhandig stapte ze bij me vandaan en glimlachte iets. Ik wilde eigenlijk een flauwe opmerking maken, een typische Hunter opmerking, maar ik liet mijn gedachtes voor me. Ik mocht Alégria niet te veel pesten, ook al deed ik dat graag. Alégria was immers een code rood als het aankwam op het gebied van serieus flirten. Ik rukte het deurtje van onze coupé open en stapte er nonchalant uit. Het maakte me niet uit dat ik voordrong bij een eerstejaars die er door wilde - ik vond dat ik voorrang had. Alégria volgde me.
          'Hoe gezellig ik een treinritje ook met je vind, Alégria,' begon ik toen we ons door de smalle gang van de trein wurmden. 'Waar is je vriendje eigenlijk? Moet de lieve James jouw hand niet vasthouden als je de trein uitstapt? Ik mis die romantische sfeer wel'
    Alégria wist dat ik dit geheel sarcastisch bedoelde. Ik vond het prima nu James er nog niet bij was, maar het was heerlijk om Ale een beetje te pesten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Alle leerlingen arriveren op Hogwarts. Gelieve de rit met de koetsen over te slaan zodat iedereen naar de Grote Zaal kan.


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Vincent Ellen Callow

    De treinreis was voorbij gevlogen, toen we aankwamen leek het alsof we nog maar net vertrokken waren. Ik had de hele treinrit alleen met Lilian in een coupé gezeten, maar ik had haar nog steeds niets verteld over het feit dat ook ik aanvoerder was geworden dit jaar. Ik wist niet hoe ik het haar moest zeggen. Ik wist dat ze waarschijnlijk wel blij ging zijn voor mij, maar ik wilde haar vreugde over haar eigen aanvoerderschap nog niet verpesten. Ik wist hoeveel het voor haar betekende en het klonk in mijn oren egocentrisch om er dan mijn haak in te slaan en te doen alsof het niets was omdat ik ook aanvoerder was geworden - wat uiteraard het geval niet was, maar zo voelde het wel aan.
    "Zullen we gaan?" vroeg Lilian, eenmaal de trein helemaal tot stilstand gekomen was. Ik knikte. Hoe sneller we Zweinstein weer binnen waren, hoe beter. Ik had er erg naar uitgekeken, aangezien Zweinstein veel meer een thuis voor me was mijn echte thuis, bij mijn ouders en zus. Moest mijn zus er niet zijn, zou ik wellicht enkel in de zomervakantie naar huis gaan, maar dat kon ik haar niet aandoen, en mezelf ook niet. Ik zag Cat veel te graag om haar alleen te laten tijdens de vakanties.

    "Here we are," zei ik tegen Lilian toen we, na de ritten met de koetsen, de Grote Zaal binnenstapte. Het gevoel van een thuis was groter dan ik ooit gevoeld had, zelfs hier op Zweinstein, terwijl het tegelijkertijd ook droevig was, wetende dat het hier mijn voorlaatste jaar was. En met de wetenschap dat ik zodra naar mijn afdelingstafel zou moeten en waarschijnlijk tot morgen zou moeten wachten Lilian weer te zien en haar alles te vertellen. Er was nog niemand die het wist van mijn aanvoerderschap, en ik was ook niet van plan het iemand te laten weten voor ik het aan Lilian zou vertellen.
    Met een betreurde blik keek ik naar de afdelingstafels en daarna naar Lilian. Met een korte 'tot straks' en een knuffel draaide ik me om, maar ik stapte niet verder. Die knuffel drukte niet genoeg emotie uit. Zonder dat ik het zelf goed door had, drukte ik mijn lippen tegen de hare.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2015 - 13:31 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.


    Lilian Grace Palvanor

    "Here we are," Zijn de woorden van Vincent als we eenmaal binnen zijn. Ik knik. Ik weet niet waarom, maar er hangt een vreemde stilte in de lucht. Vanuit de ingang van de Great Hall is mijn afdelingstafel al in zicht, net zoals de zijne. Het moment waarop we altijd weer uit elkaar gaan. Na al die jaren ben ik er nog steeds niet helemaal zeker van of ik wel blij ben met mijn afdeling. Voor zover ik weet geven Hufffelpuffers altijd om hun vrienden, maar hoe kan ik dat doen als mijn beste vriend in Ravenclaw zit? Bijna ben ik van plan weg te lopen na zijn knuffel, maar iets houd me tegen. Op dat moment heb ik het idee dat mijn hersenen niet helemaal verwerken wat er gebeurd, maar ik voel dat Vincent zich naar mij toe buigt, waarna hij me zoent. Even krijg ik geen adem. Het voelt zo fijn, maar tegelijkertijd heb ik ook geen idee wat er nou eigenlijk gebeurt.
    En dan is het uiteindelijk over. Even ben ik stil.
    "Ehm, ik... Ik ga maar, alvast." Zeg ik uiteindelijk waarna ik snel wegloop naar de afdelingstafel van Huffelpuf. Had ik dat moeten doen? Waarschijnlijk niet, maar ik wist ook niet wat ik anders moest doen. Dit alles lijkt zo vreemd. Het lijkt zo anders. Zeven jaar lang zijn we beste vrienden geweest. Ergens voel ik me nu heel verward. Dit was iets wat ik altijd wilde, maar dat was meer als een stiekeme wens. Iets wat ik niet echt tegen mezelf durfde te zeggen. Op een of andere reden durf ik dat nu ineens wel. Volgens mij ben ik al jaren verliefd op Vincent. De reden dat ik alles ineens zo vreemd vindt, is niet door de zoen van net, het is doordat ik mezelf eindelijk durf te vertellen wat ik voor Vincent voel. Het is alsof ik jaren blind ben geweest.
    Ineens heb ik ontzettend veel spijt dat ik ben weggelopen.


    She was always looking for more..

    [Cynefin went Tartle]


    I just caught the wave in your eyes

    mag ik het topic ff omhoog schoppen?


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    Dude, serieus naar ongeveer anderhalf maand... --''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    sorry


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    maar jij komt ook nu pas opdagen na anderhalf maand


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    [Nou ja als dit toch weer levend is, zal ik zo weer een post schrijven, hoewel ik nu niemand heb. Geen idee namelijk of Jente nog meedoet met James...]


    I just caught the wave in your eyes

    Storiefan schreef:
    maar jij komt ook nu pas opdagen na anderhalf maand

    [Dit is ten eerste voor in het praattopic, en ten tweede bedoelt ze dat je dode RPG's niet omhoog schopt. Meestal worden deze dan herstart. de TS is wel online, dus?]

    [ bericht aangepast op 9 mei 2015 - 20:15 ]


    I just caught the wave in your eyes