• Niks, laat maar allemaal

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 13:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt dat je me een persoon noemt die een hond niet op kan voeden. Ik leef mijn hele leven al met honden, dus ja. Ik zal een hond wel niet op kunnen voeden. Je hebt heeeeelemaaal gelijk joh.


    Waarom vat je nu alles op als een aanval?

    Mensen geven je alleen maar advies... Je hebt zelf dit topic geopend en je kon wat reacties verwachten die zeggen dat jij fout zat aangezien je hond daar niet los mocht lopen toch?


    Treat people with kindness

    Gonplei schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt dat je me een persoon noemt die een hond niet op kan voeden. Ik leef mijn hele leven al met honden, dus ja. Ik zal een hond wel niet op kunnen voeden. Je hebt heeeeelemaaal gelijk joh.


    Je hoeft nu niet het slachtoffer te gaan spelen hoor. Ik probeer ook alleen maar advies te geven.


    i put the fun in funeral

    Dit noem ik geen advies meer omdat ik het zelf ook weet, maar ik wil mijn hond geen kluizenaar maken. We gaan nooit naar het bos omdat daar geen tijd voor is, dus wat moet ze anders. Pfft. En ik speel niet het slachtoffer.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 13:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Dit noem ik geen advies meer omdat ik het zelf ook weet, maar ik wil mijn hond geen kluizenaar maken. We gaan nooit naar het bos omdat daar geen tijd voor is, dus wat moet ze anders. Pfft. En ik speel niet het slachtoffer.


    Dan zou ik gewoon een heel eind wandelen met haar aan de lijn en binnen flink met haar ballen of spelen.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Dan zou ik gewoon een heel eind wandelen met haar aan de lijn en binnen flink met haar ballen of spelen.


    Of in de achtertuin als jullie die hebben?


    Treat people with kindness

    Gonplei schreef:
    Dit noem ik geen advies meer omdat ik het zelf ook weet, maar ik wil mijn hond geen kluizenaar maken. We gaan nooit naar het bos omdat daar geen tijd voor is, dus wat moet ze anders. Pfft. En ik speel niet het slachtoffer.

    Ik moet ook elke dag met mijn hond uit, 's ochtends, 's smiddags en 's avonds, dat kan gewoon aan de lijn hoor. Dan loop je gewoon een stukje langer of je rent een klein stukje mee. Daarvoor hoeft ze nog niet persé los lopen. (Ik kan ook niet naar een bos)


    Life is a beautiful struggle

    PaulWesley schreef:
    (...)
    Ik moet ook elke dag met mijn hond uit, 's ochtends, 's smiddags en 's avonds, dat kan gewoon aan de lijn hoor. Dan loop je gewoon een stukje langer of je rent een klein stukje mee. Daarvoor hoeft ze nog niet persé los lopen. (Ik kan ook niet naar een bos)


    Dus mijn hond mag niet even een extra beloning?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Dus mijn hond mag niet even een extra beloning?

    Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat als je hem/haar niet los mag en kan laten je gewoon een stukje met je hond moet gaan rennen of gewoon iets langer lopen.


    Life is a beautiful struggle

    -> Slotje op aanvraag


    I am an idiot, I move.