• *O* Cheers to you all! *O*




    Namelijk vijf jaar geleden had ik besloten dat ik tóch te veel bladwijzers had op al die verhalen die ik hier volgde en het misschien, eventueel, met een mogelijkheid toch wel handiger zou zijn als ik gewoon een account aanmaakte. En nu, vijf jaar later, ben ik nog niet weg te slaan! *O*



    Maar er is meer...
    Ik heb namelijk op het moment ook al mijn 52e username in bezit. Ik wilde eigenlijk voor de 55 gaan, maar ik kwam er te laat achter. Nu ga ik volgend jaar voor 6 jaar Q en 66 usernames. 25 mei wordt dan the Devil's Day, muhahaha.
    Daarbij was het voor mij, Fabiënne en Annemarije (TEARS, want ze is nu helaas weg) gisteren ons 2-jarig jubileum gisteren. *strooit nog meer confetti*
    En 23e is de dag dat mijn vriend en ik ons zoveelmaanden jubileum hebben. Deze keer was het drie jaar en acht maanden, wihoeee!

    DUUUUUS, d'r zou niets minder dan taart en taart en cake en taart en eten en drinken en taart en NOG HEEL VEEL MEER TAART.
    Eet jezelf een ongeluk x'D



















    En tot slot:
    Op het betere leven van de afgelopen vijf jaar :Y)



    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd! *O* Dat zijn een hele boel redenen om te feesten. ;D


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Gefeliciteerd! *O* Dat zijn een hele boel redenen om te feesten. ;D


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd! *O* Al zal ik je altijd herinneren als die persoon die in het midden van haar haar stijlt #AwesomeTopicMoments


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ah, een hoop taart voor een hoop belangrijke data. Gefeliciteerd, zo'n vier keer. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ah, een hoop taart voor een hoop belangrijke data. Gefeliciteerd, zo'n vier keer. *O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Gefeliciteerd voor alles! ^^


    I wanna be a wizard!

    Whao, dat zijn onwijs veel usernamen. Maar gefeliciteerd in ieder geval! Jeej!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Onwijs gefeliciteerd Sofie! Dat zijn genoeg redenen voor taart! *O**O*

    Wauw! Gefeliciteeeeerd!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Lindemann schreef:
    Gefeliciteerd! *O* Dat zijn een hele boel redenen om te feesten. ;D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    PARTY HAAARD!
    But congratz! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Over twee weken kan ik het lustrumfeest joinen c:
    Gefeliciteerd met alles hahaha ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gefeliciteerd!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet niet of het aan mijn laptop ligt, maar dat eerste lettertype is echt onleesbaar voor mij, haha. :'D
    Gefeliciteerd met alles, Sofie! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gefeliciteeeeeeeerd!! (banana)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )