• Waarschuwing: dit is flink gedramatiseerd. Niet al te serieus nemen. :'D

    Een aantal jaar geleden vond ik op een ander forum een post over deze mythische eitjes. Milka Lepeleitjes. Grote paaseieren waar je de bovenkant vanaf moest bijten en de chocoladevulling uit moest lepelen voordat je het chocolade omhulsel erbij opat; een droom die bijna te mooi was om waar te kunnen zijn. In dat jaar heb ik een lange tijd gezocht naar deze dingen en vond ze uiteindelijk in de C1000. Dat jaar was Pasen een feest.
    Het jaar erop bleef de C1000 om de hoek echter heel erg stil op het lepeleitjesvlak. Ik weet niet meer hoe vaak ik daar hoopvol naar binnen ben gestapt om vervolgens met lege handen het pand weer te verlaten. Zelfs in het andere winkelcentrum bij mij in de buurt waren ze nergens te vinden. Iedere supermarkt ging ik langs en zelfs de drogisterijen ben ik afgegaan, want ik had ergens gelezen dat de Kruidvat ze ook had. Nou, deze Kruidvat had ze niet.
    Toen verdween onze C1000 helemaal en werd het omgebouwd tot een Jumbo. Alle laatste greintjes hoop die ik voor die winkel had waren voor het volgende jaar dus al van de kaart geveegd. Ook dat jaar ging ik het winkelcentrum nog af, maar het mocht niet baten.


    Tot nu! Gisteren wilde mijn moeder boodschappen doen en in de belachelijk kleine Kruidvat die naast de Jumbo staat, stond een hele mand vol met deze bakjes. We hebben er maar meteen vier meegenomen, want wat doet de lijn er nou toe als er een waar paaswonder is geschied? :'D

    Dus, wie van jullie kent deze paaseieren? En wat is jullie favoriete paassnack?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 13:35 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zoooo die heb ik al lang niet meer gezien. Welke smaak ik lekker vind? Ik weet niet eens welke er zijn. Binnenkort maar eens even naar de kruidvat.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb niet echt een favoriete paassnack, maar dat ziet er wel echt lekker uit. Binnenkort maar halen dus. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 13:37 ]


    Life is a beautiful struggle

    Ken ik niet :P


    Treat people with kindness

    Ik zag ze laatst nog liggen in de Appie, hahaha. Misschien toch maar een keer proberen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    ik heb nooit de kans gekregen om die te eten...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind ze er echt heel erg lekker uitzien, maar ik ben bang dat ik ze niet mag :x. Milka wil nog wel eens hazelnoot in haar chocola stoppen.


    i put the fun in funeral

    Ik ken ze niet, maar het ziet er wel heel goed uit. :9~
    Ik weet eigenlijk niet of ik een favoriete paassnack heb. Ik bedoel, er zijn natuurlijk altijd allerlei geweldige paaseieren, maar meestal hebben we van die doodgewone die niet eens met iets bijzonders gevuld zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik eet geen paaseieren haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ghehe, ze hebben ze ook altijd bij de trekpleister. Die dingen zijn zo lekker hè. Misschien dat ik straks maar even richting dorp ga lopen om ze te halen. Ik kan wel zoiets gebruiken als veel te lekkere snacks die je standaard opvrolijken ^^


    Happy Birthday my Potter!

    *stapt op fiets*
    *fietst naar kruidvat*
    IK WIL OOOOKK


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zag ze hier in de supermarkt staan. Alleen wat jammer dat ze 23 gulden waren dus im moest ze terug zetten van me moeder xD


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Ik wil ze ooook.


    26 - 02 - '16

    Beereo schreef:
    Ik zag ze hier in de supermarkt staan. Alleen wat jammer dat ze 23 gulden waren dus im moest ze terug zetten van me moeder xD


    23 gulden? Ik heb een hoop enorm hoge prijzen gezien voor deze dingen (zes euro per pakje, bijvoorbeeld), maar dit is een record. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Beereo schreef:
    Ik zag ze hier in de supermarkt staan. Alleen wat jammer dat ze 23 gulden waren dus im moest ze terug zetten van me moeder xD


    boah das wel erg veel, zelfs omgerekend naar euro's


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik hou niet van chocolade dus ik ken ze ook niet (cat)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!