• Waarschuwing: dit is flink gedramatiseerd. Niet al te serieus nemen. :'D

    Een aantal jaar geleden vond ik op een ander forum een post over deze mythische eitjes. Milka Lepeleitjes. Grote paaseieren waar je de bovenkant vanaf moest bijten en de chocoladevulling uit moest lepelen voordat je het chocolade omhulsel erbij opat; een droom die bijna te mooi was om waar te kunnen zijn. In dat jaar heb ik een lange tijd gezocht naar deze dingen en vond ze uiteindelijk in de C1000. Dat jaar was Pasen een feest.
    Het jaar erop bleef de C1000 om de hoek echter heel erg stil op het lepeleitjesvlak. Ik weet niet meer hoe vaak ik daar hoopvol naar binnen ben gestapt om vervolgens met lege handen het pand weer te verlaten. Zelfs in het andere winkelcentrum bij mij in de buurt waren ze nergens te vinden. Iedere supermarkt ging ik langs en zelfs de drogisterijen ben ik afgegaan, want ik had ergens gelezen dat de Kruidvat ze ook had. Nou, deze Kruidvat had ze niet.
    Toen verdween onze C1000 helemaal en werd het omgebouwd tot een Jumbo. Alle laatste greintjes hoop die ik voor die winkel had waren voor het volgende jaar dus al van de kaart geveegd. Ook dat jaar ging ik het winkelcentrum nog af, maar het mocht niet baten.


    Tot nu! Gisteren wilde mijn moeder boodschappen doen en in de belachelijk kleine Kruidvat die naast de Jumbo staat, stond een hele mand vol met deze bakjes. We hebben er maar meteen vier meegenomen, want wat doet de lijn er nou toe als er een waar paaswonder is geschied? :'D

    Dus, wie van jullie kent deze paaseieren? En wat is jullie favoriete paassnack?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 13:35 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    23 gulden? Ik heb een hoop enorm hoge prijzen gezien voor deze dingen (zes euro per pakje, bijvoorbeeld), maar dit is een record. :')


    Ze vinden het leuk om alles wat extra lekker is een bekakt hoge prijs te geven hier
    Dus gewone chocola is prima te betalen, extra lekkere chocola....
    meeste chips zijn ong 4-5 gulden voor een grote zak, maar die ene die ik zo lekker vind en maar bij 2 winkels kan kopen is dan weer 7.50 :c
    Appels zijn niet al te duur, doosje aarbijen met is al snel 15-20 gulden...

    Maarja het is zoals het is
    En appels zijn ook best lekker dus ik overleef het wel xD


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Njam, dat ziet er wel goed uit. Tja, mijn favoriete paassnack... Zwarte chocolade vind ik wel het lekkerst.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik ken ze niet, maar nu moet ik ze hebben. :9~

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 21:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog noooit van gehoord of gezien.

    Wow, ik heb ze ook nog nooit eerder gezien. Op zich wel leuk, maar niets voor mij. :3 Liever gewone die ik meteen in m'n mond kan stoppen zonder gedoe.


    Ik wil een tuin vol egels

    Nooit gehad, maar ziet er heel lekker uit! Misschien kan ik binnenkort ook eens langs de Kruidvat gaan, ik zou het graag eens proberen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blugh, dat ziet er iets te lekker uit dat ik mezelf meteen ziek van ga eten.
    Ik ben echt verzot op paaseitjes. Maakt me eigenlijk vrij weinig uit welke smaak, ik ben alleen niet zo'n fan van koffie en advocaat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Khan schreef:
    Blugh, dat ziet er iets te lekker uit dat ik mezelf meteen ziek van ga eten.
    Ik ben echt verzot op paaseitjes. Maakt me eigenlijk vrij weinig uit welke smaak, ik ben alleen niet zo'n fan van koffie en advocaat.


    Geef die koffie paaseitjes maar hier hoor ik zorg wel dat ze "verdwijnen"


    There is nothing I need, except the function to breathe

    Ik lust geen chocolade, maar ik vind ze er wel cool uit zien! =P

    Smakelijk. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zag ze vandaag liggen en ik heb ze gelijk gekocht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ging net voor deze week boodschappen doen en zag ze staan in het assortiment. Verschillende smaken, maar zo'n ding kost wel best veel: 2,49. Ö
    Maar als je er 2 kocht, kreeg je wel 1 euro korting. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ga eens kijken of hij bij onze kruidvat ook te vinden is, ik hoop het :Y)

    Dauth schreef:
    Ik ken ze niet, maar nu moet ik ze hebben. :9~


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb ze vroeger al eens gegeten, maar toen vond ik ze neit zo lekker eigenlijk.


    Ex astris, sciencia

    Die zijn verschrikkelijk zoet tho.
    Loves it.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''