• Gisteren weer verder gegaan aan mijn kraai, een zit van ruim 4 uur. Toen ik thuis kwam was ik honds moe en voelde mijn rug alsof ik in elkaar geslagen was.
    Nu de volgende ochtend is de pijn bijna weg getrokken. Slapen op mn buik is wel wat minder. Maar alles met alles is het helemaal waart!!



    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 11:15 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wauw!


    26 - 02 - '16

    Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik hem zelf (MIJN MENING) niet heel erg mooi. Maar als jij er maar tevreden mee bent!! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    Als ik heel eerlijk mag zijn vind ik hem zelf (MIJN MENING) niet heel erg mooi. Maar als jij er maar tevreden mee bent!! (:
    dat mag ;) gelukkig is hij nog niet af :)

    Jammer dat je zo moet benadrukken dat het JOU MENING is. tussen de regels door ga je er meteen vanuit dat ik niet tegen kritiek kan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 11:40 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik hou niet zo van hele grote, maar deze vind ik wel echt wow o_O


    wat was dit ookalweer

    Donar schreef:
    (...)dat mag ;) gelukkig is hij nog niet af :)

    Jammer dat je zo moet benadrukken dat het JOU MENING is. tussen de regels door ga je er meteen vanuit dat ik niet tegen kritiek kan.


    Nee hoor, maar ik weet hoe sommige mensen kunnen reageren dus maak ik even duidelijk dat het mijn mening is. Want straks word ik weer als boeman aangezien en daar heb ik geen zin in.
    En ik weet dat jij wel tegen kritiek kan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 11:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wat mooi! Ik vind hem echt zo gaaf c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Nee hoor, maar ik weet hoe sommige mensen kunnen reageren dus maak ik even duidelijk dat het mijn mening is. Want straks word ik weer als boeman aangezien en daar heb ik geen zin in.
    En ik weet dat jij wel tegen kritiek kan.
    oke dan heb ik niets gezegt :p. Tats zijn heel persoonlijk, wat ik prachtig vind kan jij afschuwelijk vinden. Ik heb dat bijvoorbeeld met oldschool. Dat vind ik echt lelijk. Maar toch kan het een kunst zijn.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)oke dan heb ik niets gezegt :p. Tats zijn heel persoonlijk, wat ik prachtig vind kan jij afschuwelijk vinden. Ik heb dat bijvoorbeeld met oldschool. Dat vind ik echt lelijk. Maar toch kan het een kunst zijn.


    Ja klopt. Het is toch wel fijn dat mensen verschillen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ja klopt. Het is toch wel fijn dat mensen verschillen.
    zeker :p
    al heb je nu die infinity, hartjes, boeddah, vogeltJes, dromenvangers hype. verschrikkelijk... helaas zorgt dat er wek voor dat ik geen dromenvanger neem, omdat half nederland met zo'n ding rond loopt.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik vind deze tattoo echt heel mooi. Ik zou er zelf niet zo snel voor kiezen, want ik heb niets met kraaien, maar ik vind het zo'n mooie combi. Dat Keltische (?) met die kraai (:


    26 - 02 - '16

    Jee, dat is inderdaad een grote tattoo zeg! Het zou niet mijn eerste keuze zijn om zo'n grote te zetten ik wil graag n kleine dromenvanger op de binnenkant van mijn pols, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk(: Ben benieuwd hoe ie er uit ziet als ie klaar is!


    Inspiration can hit you any time

    Celerity schreef:
    Ik vind deze tattoo echt heel mooi. Ik zou er zelf niet zo snel voor kiezen, want ik heb niets met kraaien, maar ik vind het zo'n mooie combi. Dat Keltische (?) met die kraai (:
    klopt ;) ze staat voor mij ook voor morrigan. (keltische godin)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:
    (...)zeker :p
    al heb je nu die infinity, hartjes, boeddah, vogeltJes, dromenvangers hype. verschrikkelijk... helaas zorgt dat er wek voor dat ik geen dromenvanger neem, omdat half nederland met zo'n ding rond loopt.


    Zelf heb ik een uil ontworpen en hoop deze wel ooit te nemen. Het heeft een grote betekenis voor mij, hehe. Maar ik snap je. Infinity, vogels met kooien, dromenvangers... het is gewoon zonde dat mensen tegenwoordig veel tattoos nemen zonder dat er een betekenis achter zit of dat ze er -wat lijkt- geen waarde aan hechten.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 11:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Zelf heb ik een uil ontworpen en hoop deze wel ooit te nemen. Het heeft een grote betekenis voor mij, hehe. Maar ik snap je. Infinity, vogels met kooien... het is gewoon zonde dat mensen tegenwoordig veel tattoos nemen zonder dat er een betekenis achter zit of dat ze er -wat lijkt- geen waarde aan hechten.
    uilen zijn prachtige dieren!
    Het probleem is niet weinig betekenis, zelfs aan een hondendrol kan je betekenis geven. Maar het ligt vooral aan kudde gedrag. iets is stoer en een hype, dus iedereen wil dat.
    denk maar aan de trampstamps ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wauw! Ik vind hem echt heel mooi. Houd ons op de hoogte

    (ik zou echt dood zijn gegaan van de pijn. Is je rug een gevoelig punt?)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 11:53 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor