• Hallo,

    Zoals de meeste mensen in dit deel van het forum, ben ik op zoek naar een Co-writer. In dit geval voor een fanfiction, simpelweg omdat je met dit genre al wat meer op één lijn zit qua wereld en personages. Dit vind ik gewoon makkelijk met een co-writer die ik niet goed ken.

    Ik ben Nánouk, ik ben 19 jaar en ik schrijf sinds mijn zestiende. Dat wil zeggen, sinds mijn zestiende schrijf ik echt actief en maak ik verhalen af. Op het moment ben ik gestopt met mijn opleiding en werk ik, hierdoor heb ik behoorlijk wat tijd om te schrijven. Het lijkt me een leuke uitdaging om eens samen met iemand die ik niet heel goed ken te schrijven.

    Zoals ik al zei gaat mijn voorkeur uit naar fanfiction, tenzij iemand een heel goed idee heeft voor een OP.
    Fanfictions die bij mij mogelijk zijn:


    HP
    Middle Earth
    THG
    The walking dead
    Merlin
    Robin Hood
    The Musketeers
    POTC
    Game of Thrones

    Oké volgens mij zijn dit wel een beetje de films en series waar ik over zou kunnen schrijven. Het kan dat ik iets vergeet dus als je iets anders heel graag wil, kan je het altijd opperen. Ik schrijf geen one direction of 5sos, aangezien ik die bands helemaal niet ken en me er niet voor interesseer


    Lijkt het je leuk om met mij te schrijven? Stel je dan even voor. Misschien is het handig om aan te geven waar je graag over zou schrijven. Als je geen verhalen op Q hebt staan, zou ik ook graag een stukje van je schrijfstijl zien. Als je wel verhalen hier hebt, kan ik het zelf wel even opzoeken.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2015 - 23:18 ]


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Heey!
    Ik weet niet echt of ik er tijd voor heb maar ik wil het wel proberen^^
    Op mijn profiel staan een paar story's
    Ik schrijf het liefste in fantasy, en jij?
    Xx


    Remember, everyone you will ever meet knows something you don't.

    Hi.
    Eerlijk gezegd heb ik totaal geen ervaring met fanfiction, mijn schrijfervaring reikt niet veel verder dan melige romantische clichés en diepzinnige drama's, maar ik ben wel geïnteresseerd in iets nieuws. Ik heb momenteel niets online staan -ik zet niet zomaar alles online- maar ik wil je best wel iets doorsturen, als je dat wilt.

    Hi!
    Ik vind het leuk om fanfiction te schrijven, zeker in de catagorie die onder jouw spoiler staan (en stiekem zou ik ook heel blij zijn met once upon a time).
    Euhm, ik ben Julya, ben 16 jaar en schrijf al wel een paar jaar. Heb wel moeite met verhalen af te maken, maar misschien dat dat met iemand samen makkelijker is. Ik heb één keer eerder samen geschreven, met een vriendin van me die ik ken in real. Ik heb dus nog nooit geschreven met iemand die ik niet ken. Wel ervaring in de RPG.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep