• The Nightclub!


    Life doesn't stop for anybody. And neither do the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.
    Ons Quizlet-account
    Verjaardagen

    The Guest list.
    Zweinstein • Yolanda • Bacardi-cola • 18 •
    Soundgarden • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Marrish • Saartje • Jillz • 16 •
    Shore • Kim • Appelsap • 18 •
    Massacres • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Brego • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 16 •
    010294 • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 17 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    Greenbean • Rani • - • 19 •
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 13 •
    Mulleroni • Annemarije • Fristi • 17 •
    Wiarda • Jip • Sprite • 16 •
    Rollins • Cherona • Butterscotch • 22 •
    RAB • Linde • - • 14 •
    Reigns • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Gonplei • Kyle • Ijsthee • 18 •
    Blackthorn • Sarita • - • 17 •
    Ghastly • Noire • Rosébier • 22 •
    Shipping • Loeka • Coca Cola • 14 •
    Daryl_Dixon • Sharon • Safari • 20 •
    Celerity • Erieka • - • 19 •



    Song of the night: Slave to the Rhythm - Michael Jackson ft. Justin Bieber

    Song of the night wachtlijst:
    Huidige song of the night sinds 1 maart.
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?


    Just a reminder:
    Naamsveranderingen / Leeftijdsveranderingen / Song of the night suggesties / Andere dingen die verandert moeten worden in de beginpost, drop dat ook even in het gastenboek van Nightclub alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 20:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Wat? Wat. Neeeee hooor (A)


    Haha


    16 - 09 - '17

    Hello there.
    Schieten was gezellig. Ook al zat mijn vader thuis, kon ik alsnog gaan doordat een vriendin heel dichtbij woont waarmee ik mee kon rijden.
    Helaas is het wel jammer dat een goede vriendin van me voor enige tijd zal stoppen, omdat ze met school zit en de andere twee sporten die ze doet. Het wordt er op het moment even te veel. Inmiddels heb ik wel ervaring met vrienden die stoppen met de sport.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:


    Lol. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik snap die laatste niet :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gondor (Gone door)


    26 - 02 - '16

    Dat moment dat je kat met je laptop stoeit en op de volume knop van je muziek drukt terwijl die al vet hard staat. Thanks cat, nu ben ik doof.


    26 - 02 - '16

    Celerity schreef:
    Gondor (Gone door)


    Oh loal ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Snuuuuuuuuurk


    16 - 09 - '17

    Pff, ik ben niet blij met mijn haar. Lengte is goed, maar het model, muh. En dan fucking duur omdat het blijkbaar nieuwe kappers zijn waar ik altijd ga, zitten ze ene na andere product zonder vragen op mijn haar te doen. Ik snap best dat het dan duur is, afzetters.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Pff, ik ben niet blij met mijn haar. Lengte is goed, maar het model, muh. En dan fucking duur omdat het blijkbaar nieuwe kappers zijn waar ik altijd ga, zitten ze ene na andere product zonder vragen op mijn haar te doen. Ik snap best dat het dan duur is, afzetters.


    Zien?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Zien?


    Ik stuur even op app, anders moet ik het overzetten naar computer.


    16 - 09 - '17

    Morgen op excursie naar één of andere drukkerij en ik heb er totaal geen zin in.
    Het zal heel veel lopen worden en ik hoop dat mijn klasgenoten me dan kunnen verdragen. Als ik eenmaal last van m'n benen heb, dan ben ik zo ontzettend niet te genieten als er veel gelopen dient te worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Shore schreef:
    Morgen op excursie naar één of andere drukkerij en ik heb er totaal geen zin in.
    Het zal heel veel lopen worden en ik hoop dat mijn klasgenoten me dan kunnen verdragen. Als ik eenmaal last van m'n benen heb, dan ben ik zo ontzettend niet te genieten als er veel gelopen dient te worden.


    Begrijpelijk. Als ik veel moet lopen krijg ik last van mijn knie en dan ga ik zeuren xp


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Begrijpelijk. Als ik veel moet lopen krijg ik last van mijn knie en dan ga ik zeuren xp

    Gelukkig dat ik niet de enige ben die kan zeuren over pijn. :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."