• ... heb ik mijn username veranderd naar DOTAN! Want daar ga ik donderdag heen, de dag voor mijn verjaardag. :Y)
    Shippings -> Dotan
    Voor de mensen die hem niet kennen (:o), het is de zanger van 'Home', Home II' en 'Hungry'. Dit zijn de bekendste liedjes.



    Gaan jullie of hebben jullie plannen om ook naar concerten te gaan dit of de volgende jaren? En welke? Of zijn er coole kids die donderdag ook naar Trix gaan in Antwerpen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil nog een keer naar hem. Hij is zo awesome. (krul)
    Gisteren ben ik naar Sam Smith geweest, super duper awesome! 5 seconds of summer en Ariana Grande staan nog op mijn planning. ^^


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oehhh awesome! Ik ga hem zien op Pinkpop en ik ben gisteren naar Sam Smith geweest (: verder ga ik nog naar Fall Out Boy dit jaar (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat is zo gaaf, Qingsel! Ik hoor vast nog wel hoe het concert was? (: Leuke username ook!

    Ik ga 21 maart naar The Script met papa. (bloos)


    Pretty is just a pretty word.

    Vet, ik ken iemand die nu ook naar Dotan is. ^^ Ik ga zelf nog naar 5 Seconds of Summer. :Y)

    Wow jullie ook al Sam Smith? Een hele boel mensen zijn er ook al naar toe geweest of gaan er heen. (:

    Klinkt leuk allemaal! ö Kan ik mee in jullie jaszak *wbw* veel plezier jullie (:

    En Annemarije, een vriendin gaat ook naar THE SCRIPT! *wbw* in het sportpaleis Antwerpen. Have fun :P

    Dotan in Caré Nederland? Of echt Antwerpen? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Awesome ^^.

    Ik ga volgende week woensdag naar All Time Low, volgende week vrijdag naar Of Mice & Men, 21 maart naar Pierce The Veil & Sleeping With Sirens en ik ga naar Pinkpop. En in oktober nog naar Fall Out Boy :'D.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 20:33 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Leuk!
    Veel plezier op het concert!


    16 - 09 - '17

    Hun muziek is goed!
    Ik ga 29 April naar Echosmith met Verschuuren en een vriendin.
    En 20 Mei naar 5SOS ook met Verschuuren aka Lieke. c:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 21:29 ]


    Danmarks Dynamite.

    Markiplier schreef:
    Awesome ^^.

    Ik ga volgende week woensdag naar All Time Low, volgende week vrijdag naar Of Mice & Men, 21 maart naar Pierce The Veil & Sleeping With Sirens en ik ga naar Pinkpop. En in oktober nog naar Fall Out Boy :'D.


    Woow, drukke agenda. Voel ik me lekker stoer dat ik naar mijn eerste concert ga. :')

    SLEEPING WITH SIRENSSSSS YAAAASSH. Neem me mee :c


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dotan schreef:
    (...)

    Woow, drukke agenda. Voel ik me lekker stoer dat ik naar mijn eerste concert ga. :')

    SLEEPING WITH SIRENSSSSS YAAAASSH. Neem me mee :c


    Zoveel bands, zo weinig tijd :c

    Ik prop je wel in een rugzak ^^.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 21:38 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nice! ^^ Gedaan met de verwarring.

    Ik wil misschien dit jaar naar Imagine Dragons gaan. :)


    Ik wil een tuin vol egels

    Yaaash. Wanneer spreken we af? :Y) Ik pas vast wel in je rugzak.

    Hahhaha :') ja, geen verwarring mee :P


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk! Veel plezier (: !
    Ik ben in december naar Dotan geweest, toen traden ze op in Utrecht ^^. Ik heb voor 18 maart nog een concert op de planning, van Halestorm (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Yes, AWOLNATION op 31 maart. (: Jij veel plezier!


    ars moriendi

    niceee!
    ik was deze donderdag in de ab voor een concert van Hoodie Allen onbekend

    Volgende week ga ik naar All Time Low, dat is denk ik ook in trix!


    effort never betrays you