• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zulke kwesties zijn altijd lastig, maar het enige dat je eraan kan doen, is het tegen haar zeggen. Hoe zij erop reageert, zal denk ik bepalend zijn voor jullie eventuele echte vriendschap. Als je niks zegt, zal alles gewoon zo blijven en ik denk niet dat het er beter op zal worden, eerder slechter. Sommige mensen zijn ook echt niet bewust van wat ze doen, maar anderen wíllen zich er niet bewust van zijn. Er is maar één manier om erachter te komen. Je moet ook bepalen of je die confrontatie wel aan wilt gaan en of ze het waard is. Je geeft zelf aan dat je dat liever niet doet, maar komt dat echt omdat ze zo weinig betekent, of gewoon omdat je dat liever niet doet en bang/whatever bent voor wat eruit gaat komen?


    Your make-up is terrible

    die paprika/peper ziet er iets te scherp uit voor mij.
    Dit is inderdaad niet makkelijk, maar ik denk dat (zoals hierboven al benoemd is) het rusig uitleggen het beste is. Zeker omdat je het duidelijk ook niet slecht bedoelt en het haar (en jullie relatie tot elkaar misschien ook) kan helpen voor later. Olus zo weet je ook hoe zei er naar kijkt, wat ook voor opheldering kan zorgen.
    En qua je queste, ik dnek niet dat het echt een van jullie schuld overduidelijk is als niemand het expres doet, en relaties tot elkaar blijven (helaas) veranderen.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn