• Van deze RPG wordt een story gemaakt met de dossiers die in de loop der tijd worden uitgebreid
    Dit is een RPG waar makkelijk ingesprongen kan worden




    Niet iedereen maakt goede keuzes in zijn of haar leven. Vaak hebben deze foute keuzes niet hele grote gevolgen. Tja, je bent 5 dollar lichter of je krijgt net niet die baan, maar het heeft geen permanent effect op je toekomst. Het is niet leuk, maar je komt er wel. Toch zijn er ook keuzes, die je hele leven op z'n kop kunnen zetten. Dit hebben de jongeren van blok 27C ook wel gemerkt.
    Sydney School for Problematic Adolescents is een gevangenis voor criminele jongeren. Ze kunnen hier terrecht van hun 12e tot en met hun 25ste, daarna gaan ze ofwel terug de samenleving in, ofwel door naar Sydney State Penitentiary. De jongeren kunnen hier zitten van iets kleins als herhaaldelijk rijden onder invloed en diefstal tot moord en brandstichting. Ze zitten hier (een deel van) hun straf uit, krijgen heropvoeding en psychologische hulp waar nodig en worden voorbereid op de rest van hun leven, binnen of buiten de muren. Toch gebeurt er meer binnen de muren.
    In blok 27C zitten jongens van de leeftijd tussen de 18 en 25 jaar. Ze zitten er allemaal om een andere reden. Sommigen zullen na hun tijd hier teruggaan de samenleving in, terwijl anderen nooit meer buiten de muren zullen komen. Het is een bonte verzameling jongeren en de medewerkers hebben zeker ook aan de bewoners van blok 27C hun handen vol. Nu het cellenblok vol zit is de groep hechter dan ooit. Het is binnen hun 'woonblok' net een studentenhuis, waarin de vreemdste dingen kunnen gebeuren.


    • Rollen •
    • Michael Gordon Clifford • Mensensmokkel, ontvoering, verkrachting, aanranding, bedreiging • Markiplier
    • Ashton Fletcher Irwin • Verkrachting, openbare seksuele activiteiten, openbaar dronkenschap, rijden onder invloed, bedreiging, mishandeling • Wyrm
    • Luke Robert Hemmings • Roofoverval, doorverkoop van gestolen goederen, poging tot moord • The_Glue
    • Calum Thomas Hood • Drugs dealen, mishandeling, bedreiging, illegaal wapenbezit, naaktlopen • Bain
    • Luca Pasqualino • Roofoverval, doodslag, verzet bij arrestatie • Hadassa
    [R]• • • Balloo
    • Harry Edward Styles • Doodslag • Hiro
    • • •


    • Instituutregelement •
    • Je houd je aan het rooster
    • Tussen opsluiting en loslating is het stil en is iedereen in zijn eigen cel.
    • Voor je een nieuwe activiteit onderneemt vraag je toestemming
    • Geen alcohol, drugs, sigaretten.
    • Geen seks of andere intimiteiten.
    • Geen publieke onzedelijkheden.
    • Geen ruzies. Als er iets is ga je naar de bewaarders.
    • Eens per week is er groepstherapie, op woensdag avond. Aanwezigheid is verplicht.
    • Eens per week wordt er gezamenlijk schoongemaakt, op maandag avond. Medewerking is verplicht.
    • Geen enkele tegenspraak tegen de bewaarders, of ander personeel.
    • Het personeel bepaald of je een regel hebt overtreden of niet.

    Op overtreding van elk van deze regels staat 7 tot 14 dagen isolatie per overtreding.


    The Story


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH!
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Als alle reserveringen vol zijn kunnen er personages worden toegevoegd
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen Bain maakt nieuwe topics aan

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    • Het Begin •
    Het is woensdag middag en iedereen zit aan zijn lunch, boterhammen met veggiemite en een glas melk. De jongens bespreken onderling wat ze 's middags gaan doen. Sommigen hebben net een paar uur staan sporten, dus die zijn nodig toe aan een douche voor ze iets anders gaan doen. Anderen maken zich juist klaar om te gaan sporten. Weer anderen komen net uit de bibliotheek en gaan daar zo naartoe terug. Weer anderen zullen straks zich wenden tot creatieve bezigheden.


    Bowties were never Cooler

    Mijn topics.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    (MT.)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Mijn topics.]


    Reality's overrated.

    (MT)


    'Darling, just hold on'

    [MT]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Calum Hood
    Ik was nog wat uitgeput en zweterig van het sporten terwijl ik rustig mijn lunch at. Ik moest zo maar eens gaan douchen voor ik naar de bibliotheek ging. Ik rekte me even uit. Normaal liep ik gewoon in een t-shirt en shorts, maar nu had ik geen shirt aan omdat ik van het sporten kwam. Ik knabbelde op mijn boterhammen en dronk mijn glas melk leeg. Ik keek rustig de kantine rond opzoek naar Harry. Ze was een prachtig meisje, zelfs al zat ze in het verkeerde lichaam. Ik had al vaker geprobeerd avances te maken, maar het mocht niet helemaal lukken. Ze hield me een beetje af, maar mijn ogen waren gezet op de prachtige prijs die ze was. Toch moest ik het rustig aan doen, heel rustig, want ik wilde haar niet afschrikken. Ik nam een laatste hap van mijn broodje en stond toen op om mijn dienblad weer in te leveren. Mijn ademhaling was inmiddels rustig, maar ik plakte en stonk nogsteeds van het zweet. Ondanks dat dit de jongensvleugel was en het hier soms enorm naar jongen rook, vond ik mijn hygiëne toch wel belangrijk, meestal dan. Ik liep dus eerst even rustig naar mijn cel, om mijn zeep, een schone onderbroek, en een handdoek te pakken, voor ik doorliep naar de douches. Daar kieperde ik mijn vuile kleren in de wasschacht en liet mijn schone spullen op mijn plankje liggen. Het was hier net een woongroep op sommige punten, op het feit na dat we met sommige dingen enorm streng werden gecontroleerd, zoals met scheren in de ochtend, gitaarspelen, buiten sporten en elke dag voor opsluiting fouilleren en een celcontrole. Ach, je leerde ermee leven, zeker als je hier al even zat en nog een tijd moest zitten. Ik stapte met mijn stuk zeep onder de douche en liet het warme water over mijn naakte lichaam stromen. Vroeger liep ik veel naakt rond, dat was gewoon prettig, maar hier ging je ervoor in isolatie, dus het gebeurde een heel stuk minder. Vreemd genoeg kon ik niet slapen zonder ondergoed, dus echt anders dan in de douche was ik niet naakt, niet meer in elk geval.


    Bowties were never Cooler

    Ashton Fletcher Irwin.

    Verveeld kauw ik mijn boterhammen op en slik de laatste paar slokken melk weg. Mijn voet glijd even langs die van afdelingsgenoot Luca - niemand kan ontkennen dat hij aantrekkelijk is - voor ik opsta en mijn dienblad ook weg zet, vlak nadat Calum dat heeft gedaan, de jongen vastzittend voor dealen vertrekt richting de douches en ik weet dat ik hem zo zal volgen. Ook ik heb mijn ochtend immers sportief doorgebracht en het laagje zweet dat op mijn versierde huid plakt mag er wel afgewassen worden, daarbij betekend douchen een voed uitzicht. Maar eerst mijn medicatie. Baaf neem ik in wat me gegeven word, tegenstribbelen levert alleen maar problemen op en ik weer maar al te goed dat ik er zelf ook niet veel beter van word als ik ze niet inneem. De lpillen helpen met mijn gedachten en het Iin bedwang houden van mijn stemmingswisselingen, al zijn ze er nog altijd. Ik eeet dat mijn stoornis me instabiel maakt, maar ik zou het niet de schuld geven vcan het feit dat ik hier vast zit, misschien was ik niet echt toerekeningsvatbaar toen ik het meisje verkrschtte en bijna de lichten uit de ogen van twee andere mensen sloeg, het blijven mijn foutrn. En al is het vervelend wat er met deze mensen gebeurd zijn, ik weet dat ik niet kan garanderen het nooit meer te doen. Licjtelijk chagrijnig woel ik door mijn haar, chagrijnig door het grote nicotinetekort, ik weet niet wat ik erger vind, het verbod op drank of sigaretten. Natuurlijk heb je ook nig heg verbod op drugs, maar dat is tich minder erg, al moet ik toegeven dat ik wel meer dan alleen wat heb geblowt in mijn leven. Er zijn momenten dat het toch lukt een sigaret te roken, maar drinken is een stuk lastiger, het smokkelt niet zo makkelijk mee. In de anderhalf jaar dat ik hier zit zijn er slechts twee flessen doorgekomen, de eerste keer was ik zo stom die bijna direct te openen en achterover te gieten, natuurlijk is het niet ontgaan hoe lam ik uiteindelijk wel niet was door de sterke drank. De kater en de tiud in de isolatie was feen pretje. De tweede fles van een tijdjeater is goed verstopt en word bewaard voor noodgevallen. Nadat ik de benodigdheden heb gepakt en in de douvheruinte ben kleed ik me uit, spullen vinden allemaal netjes ren plaatsje. Er klinkt het geluid van een lopende douche, geen grote verassing, dat zal Calum wel zijn. En inderdaad, als ik een blik werp is dst zijn lichaam. "Zó," grijns ik wenkbrauwwiebelend. "Niet mis."


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Het water was voor de verandering lekker warm en het was rustig in de douches. Nu zou het dat niet blijven, want ik was niet de enige die had gesport, maar ik genoot erban zolang het duurde. Het was nu niet dat ik me schaamde voor mijn lichaam, of dat ik preuts was, hell no, maar het was toch fijn soms wat tijd voor jezelf te hebben buiten je cel hier. Ik begon me rustig in te zepen terwijl ik dacht aan buiten. Ik had het in het begin wel moeilijk gehad. Zoizo had ik moeten afkicken, zelfs van mijn sporadische gebruik, maar het zwaarste was toch het gemis van mijn maten en bovenal mijn familie. Ik was zo blij als ze eens in de maand langs mochten komen en zodra ik op verlof mocht, zou ik zo veel mogelijk bij ze zijn. Mijn gedachten dreven af naar mijn familie ergens anders in de stad, waardoor ik niet doorhad dat Ashton was binnengekomen. Ik dacht alleen aan de tuin van mijn ouderlijk huis, hoe mijn zus en ik op vrije dagen altijd naar het strand gingen, familietrips naar de dierentuin en het aquarium. Het was een dagdroom waar ik niet uit wakker wilde worden. Toch werd die bruut verstoord door Ashton die iets ze. Ik keek hem even verschrikt aan,maar toen zijn woorden inzonken rolde ik met mijn ogen. "Je doet net of je me nog nooit eerder naakt hebt gezien, terwijlhet toch zeker twee tot drie keer per week gebeurt." zei ik voor ik toch haast automatisch mijn ogen over zijn lichaam en klokkenspel liet gaan. Hij was rijkelijk bedeeld, dat was zeker. Niet alleen qua spieren maar zeker ook aan wat er tussen zijn benen hing. "Maar bedankt voor het compliment en jij bent zeker ook niet slecht." zei ik toen mijn ogen zijn kijkers weer hadden gevonden. Ik richtte me toen toch maar weer op mezelf dan op de hoer die bij me stond te douchen. We waren allebei dan ook wel deels veroordeeld op publieke onsmakelijkheden, maar voor de rest zaten we hier voor compleet andere redenen. Ik begon me rustig in te zepen terwijl ik nadacht. Hij verdiende zijn geld door seksuele diensten aan te bieden, ik nam dat soort diensten juist aan als betaalmiddel. Misschien waren we op sommige vlakken niet zo verschillend. Ik schudde mijn hoofd, zo wilde ik niet denken. Ik was een drugsdealer, geen verkrachter. Ik zou nooit iemand echt tegen hun wil nemen. Nooit. Dit geschud had er alleen wel voor gezorgd dat mijn zeep was gevallen. Ik wierp een blik op Ashton, maar die leek vrij onschuldig met zichzelf bezig te zijn. Ik schraapte dus maar mijn moed bij elkaar en liep naar het stukje toe, om met mijn rug naar de krullenbol toe voorover te buigen om het te kunnen pakken met mijn kont in de lucht naar hem toe gericht.


    Bowties were never Cooler

    Luca Pasqualino.
    Verveeld plukte ik wat aan mijn broodje en ik keek de ruimte even rond. Het was niks bijzonders, niks wat ik al eens eerder had gezien. Een voet, die alleen maar van Ashton kon zien, duwde zich tegen die van mij aan en ik keek even naar de jongen en knipoogde naar hem, voordat ik mijn voet tegen die van hem aan begon te bewegen. Ashton was een van de weinige vrienden die ik hier had en had een stille crush op hem. We waren al vanaf de basisschool vrienden en toen hij hier anderhalf jaar geleden binnen kwam, was ik verrast en blij om hem te zien. Ik stoorde me niet aan wat hij allemaal had gedaan. ik was zelf ook geen lieverdje en alle jongen die hier zaten, zaten hier met een reden. Ashton stond op en ik volgde hem met mijn ogen. Hij had net gesport, dus de kans was groot dat hij ging douchen. Ik zuchtte en ik stopte het laatste stukje brood in m'n mond en kauwde daarop en pakte toen mijn glas met drinken en sloeg dat in een keer achter over. Ik schoof mijn stoel naar achteren en stond nu ook op en liep richting de bibliotheek waar mijn boeken op mij lagen te wachten. Ik wilde wel gaan sporten, maar ik had over een week een belangrijk tentamen en ik wilde die halen, dus moest ik hard gaan blokken. Misschien dat ik straks nog wel even wat tijd had om met Ashton te praten, maar nu niet. Ik liep de bibliotheek binnen en liep naar mijn vaste tafeltje. Mijn boeken lagen daar nog steeds, net zoals ik ze had achtergelaten voor de lunch. Ik zuchtte en ging toen aan de tafel zitten en sloeg een van de wetboeken open en pakte pen en papier.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Vandaag was niet zo anders dan alle andere dagen, ik bleef net zo lang in de bibliotheek totdat ik verplicht iets anders moest gaan doen. Soms deed ik wel eens iets aan sport, maar dat was meer om mijn confitie op peil te houden dan om spieren te krijgen. Dat vermeed ik juist zoveel mogelijk omdat het absoluut niet klopte met het beeld dat ik had hoe ik mijn lichaam wilde hebben, al was het sowieso een zeer lange weg naar dat beeld. Afwezig kauwde ik op het brood, het bleef moeilijk om uit mezelf contact te leggen met een van de anderen, zelfs na een jaar hier te zijn. Volgens de psycholoog hier maakte ik vooruitgang, met kleine stapjes, maar hij was ervan overtuigd dat ik er ging komen en ik had weinig keus dan hem te geloven. Ik wilde positief denken, het was gewoon moeilijk omdat ik op bijna geen enkel vlak kon zijn wie ik wilde zijn. Ondertussen at ik het laatste beetje van de boterhammen op en sloeg het overige van de melk in mijn glas achterover. Ik keek nog eens om me heen, om eerlijk te zijn voelde ik me bij bijna niemand hier echt prettig of veilig, waarschijnlijk omdat ik van de meesten hun achtergrond kende. In combinatie met mijn achtergrond ging dat niet goed. Met de een kwam ik beter overeen dan de ander, maar het bleef niet makkelijk. Omdat ik me hier toch niet oké voelde besloot ik maar eens terug te gaan naar mijn vaste plek in de bibliotheek, daar was het stil en kon ik tenminste nadenken. Niet teveel, anders kreeg ik weer last van dysphoria en daar had ik nou de boeken voor. Een toevlucht voor wat ik niet in mijn eentje voor elkaar kreeg, daarom was ik bijna alleen maar daar te vinden. Het was de enige plek hier die me rust gaf. Stilletjes stond ik op en ruimde het lege dienblad op, waarna ik naar een van de bewakers liep en verkondigde weer naar de bieb te gaan. De broek die ik aan had zat verschrikkelijk en ik was blij toen ik kon gaan zitten en mijn boek open kon slaan waarin ik gebleven was. Luca was hier ook, maar ik had geen enkele behoefte om met hem te praten dus liet ik het maar.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ashton Fletcher Irwin.

    Calum reageerd oogrollend, maar ondanks dat zijn taal niet constant even vriendelijk en aardig is bedankt hij en geeft me hetzelfde compliment terug, maar niet vooordat hij zijn ogen over mijn lichaam heeft laten glijden. "Ja, maar meestal zijn er andere lichamen om naar te kijken." Of neuk ik stiekem iemand anders, is wel eens voorgekomen, maar meestal is mijn oog op Luca, sprry maar ik kan het niet helpen. Met een schuin oog blijf ik Calum in de gaten houden terwijl ik de kraan aanzet, het ongaat me dsn ook niet dat hij de zeep laat vallen en als hij dan bukt richt ik me weer compleet op hem. Hij heeft een mooie kont, zeker wel. In ren paar stappen ben ik bij hem, nou ja, je kan het amper een paar noemen. "Er is niemand en je gaat me niet vertelen dat je straight ben. Ik weet dat je al te lang droog staat en ik verveel me ook, is dit niet het perfexte moment?" spreek ik suikerzoet, mijn vingers lopen over zijn ruggegraat, van het midden naar boven en helemaal naar beneden, maar zijn achterwerk raak ik niet aan, nog niet. Hij moet me eerst maar toestemming geven. Het vervelende is dat iedereen weet dat ik onder amdere voor verkrachting zit en daarom meteen denkt dat ik hen twgen hun wil af zal rossen. Dat is niet waar. Het doet pijn om te weten dat Julia nooit is gestraft om wat ze me heeft aangedaan en dat ik hier nu zit en dit de rest van mijn leven tegen me zal hebben. Ik moet geen excuses gaam verzinnen, het is mijn eugen schuld geweest en waarschijnlijk zit het allemaal in mijn hoofd - hoe kan een vagina een eikel immers verkrachten? - en daarom zet ik me er direct weer overheen. Ik was stom en zwak en ik mag dat noch mijn stoornis, noch het feit dat ze niet van me af wou blijven de schuld geven van wat ik haar heb aangedaan, zekee omdat ik niet kan zweren het nooit meer te doen, wat nou als ik die waas voor mijn ogen krijg? ik kan niet verzekeren dat ik niemand pijn zal doen, helrmaal niet, en ik haat verbroken beloftes.


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Natuurlijk was ik de domkop die zijn zeep liet vallen in de douche met anderen erbij. En dan nog wel Ashton, de hoer die hier onder andere zat voor verkrachting. Ik voelde nog voor ik mijn zeep kon pakken zijn handen over mijn ruggengraat gaan. Zijn mierzoete woorden drongen mijn gehoorkanalen binnen. Hij had gelijk. Ik was zo straight als een rotonde en stond al meer dan een jaar kurkdroog. Nu zou ik graag wachten tot Harry er klaar voor was, maar dat hield ik echt niet vol en dat wisten we allebei. Nu hield ik wel van redelijk ruwe seks, maar in een douche had ik het nog nooit gehad. Ook was ik normaal altijd top. Toch deed ik niets om hem tegen te houden. Ik wiebelde me naar achter, zodat ik met mijn kont langs zijn lengte kon schuren. "Waarom ook niet? Er is toch niemand hier en iedereen weet dat droogstaan niet goed voor je is." zei ik, voor ik me omdraaide en zo de krullenbol weer recht aankeek. Mijn handen liet ik over zijn rug gaan tot ze op zijn kont lagen, waar ik een stout kneepje in gaf. "Iedereen weet dat jij een stoute jongen bent, maar ik ben niet zo zeker of je die titel wel verdient. Je lijkt hierbinnen namelijk wel een brave jongen." fluisterde ik licht rauw in zijn oor, terwijl ik mijn kruis tegen die van hem schuurde. Als we dan toch seks gingen hebben in de douches, en waarschijnlijk ervoor een of twee weken isolatie in gingen, kon ik er net zo goed alle lol aan beleven die ik eruit kon halen. Dan zou ik wel eindelijk een keer een beetje een baard kweken, want normaal lukte me dat echt niet. "Laat je gaan, Big Boy." fluisterde ik in zijn oor, terwijl ik hem net iets meer naar me toe trok met zijn lekkere gespierde kontje. Je voelde bij hem zeker goed dat hij graag aan zijn lichaam werkte. Nee, heel erg zou ik het niet vinden dat hij me zou nemen, zelfs al wist ik zeker dat het pijn ging doen, gezien zijn grootte nu al. Ik ging hier echt morgen veel spijt van krijgen, maar gezien ik dan toch in isolatie zou zitten, maakte dat echt niets uit. Meestal lieten ze hier jongens namelijk hun ding doen, om ze later tijdens hun dagelijkse werkzaamheden af te voeren onder het oog van de anderen, als een soort openbare vervolging.


    Bowties were never Cooler

    Luke Robert Hemmings

    Verveeld kauwde ik op de boterham en keek wat naar de andere jongens. Ik had me vanochtend wat afstandelijk gehouden, had toestemming gekregen om gitaar te spelen en had dat dus de hele ochtend gedaan. Ik had niet de moeite gedaan nieuwe liedjes te gaan bedenken, maar had andere liedjes gespeeld. Uiteindelijk was ik opgehaald om te gaan lunchen. Mijn gitaar was weer afgepakt.
    Dus nu zit ik hier, te kauwen op een inmiddels smakeloze boterham. Te bedenken wat ik straks ga doen. Sporten waarschijnlijk. Je moet toch ergens mee je dag volmaken. Uiteindelijk smeet ik de rest van het broodje op mijn bord, bracht die weg en ging terug naar de kleedruimtes om me om te kleden in sport kleding. Het stelde niet veel voor, maar het was goed genoeg. Een simpele joggingsbroek en een mouwloos shirt, beide zwart. Ik haalde een hand door mijn blonde haar, pakte een handdoek en verliet de kleedruimte. Ik liep door naar de fitnesszaal en stapte op een van de loopbanden. Ik sportte hier ruim 2 uur, soms wel meer - als dat toegestaan werd. Ik begon met cardio, en ging vervolgens naar kracht. Om nu hetzelfde te doen. In mijn hoofd bepaal ik alvast de volgorde die ik wil aanhouden terwijl ik de loopband aanzet.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ashton Fletcher Irwin.

    Helemaal zeker dat hij instemt ben ik niet, ik heb immers mijn terechte reputatie van een hoer en verkrachter, maar anderzijds is Calum niet preuts of onschuldig op een andere manier, misschien heeft hij dan niemand verkracht, of geld verdiend met seks of heeft hij zich klem gezopen en is daarna in een auto gaan zittten of heeft gekke dingen gedaan, voorderest heeft hij soortgelijke dingen gedaan, zo staat bedreiging en mishandeling op beiden onze strafbladen. Terug naar het punt, Calum laat zijn kont langs mijn lengte schuren en dat zegt het wel, behalve als hij zo'n enorme tease is, daarna zegt hij gelukkig ja - niet letterlijk dan, maar het komt erop neer. Hij draait zich om en zijn handen gaan over mijn rug, totdat ze op mijn achterwerk bellanden, waar een kneepje in word gegeven. Zijn licht rouwe woorden, gefluisterd in mijn oor met zijn kruis schuurend tegen dat van mij maakt dat ik er meer zin in begin te hebben en niet alleen ik. "Oh, dat zal je nog eens zien," grom ik zachtjes. Ik ben een dominante factor in de groep, maar ik heb nog nooit iemand echt aangevallen, behalve in het begin, of die paar keren dat mijn pillen niet helemaal wouden werken of ik te laat was, wat de reden ook was, en drinken kan ik niet, behalve die keer dat ik me straaldronken had gezopen, maar dat is ook al bijna een jaar geleden. Met zijn volgende woorden glijden mijn hand naar beneden, naar zijn eikel en omvat deze, om daarna de voorhuid omhoog te trekken en hun werk te doen zodat hij wat harder word, mijn andere hand geeft een klap op zijn achterwerk en glijd naar zijn anus, die zal daar zomenteen wel wat ruimte maken als hij van voren net dat beetje meer klaar is. Mijn tanden bijten even in zijn nek. Misschien ben ik een hoer, maar dat maakt ook dat ik heel goed weet wat ik moet doen.


    Reality's overrated.

    Calum Hood
    Ashton's reactie op mijn woorden maakte me in een klap heel duidelijk waar we stonden. Hij was de dominante factor op dit moment en wat ik ook zou doen, dat zou niet veranderen. Toch zou ik het wel proberen. Ik was ook geen zoet katje, dat had hij nu vast wel door, dus wat lol zouden we vast wel kunnen hebben voor het echte werk. Ik probeerde hem nog iets uit te lokken, wat zeer goed werkte, want al snel voelde ik zijn ene hand bij mijn lid en de ander bij mijn achterste. Aan hoe hij tewerk ging was heel duidelijk dat hij van wanten wist. Zowel zijn acties rond mijn eikel als zijn gelijktijdige klap op mijn kont deden me ongegeneerd kreunen. Toch was ik niet van alles gediend wat hij probeerde te flikken. Bij het bevoel van zijn tanden in mijn nek, duwde ik zijn hoofd weg. "Seks betekent niet dat je me met markeringen mag toe-eigenen. Dit is van mijn part vrijblijvend en daar horen dus geen tandafdrukken en zuigzoenen bij." zei ik voor ik een natte middelvinger zonder veel problemen tot het tweede kootje bij hem binnen drukte. "Voor de rest mag je met me doen wat je wil." fluisterde ik toch wel wat rauw in zijn oor om de mood hopelijk terug te krijgen. Intussen vouwde ik mijn vrije hand om zijn lid en draaide heel rustig,haast plagend, rondjes met mijn duim over de top van zijn eikel, terwijl ik mijn vinger in zijn anus wat boof en weer strekte. Wat hij kon, kon ik ook. Het was misschien niet mijn baan, maar ik had ervaring zat op dit gebied en iemand opwinden tot het punt dat ze toch wel doen wat je wil, was niets nieuws voor mij, al gebeurde dat toch meestal met meisjes. Die gaven zich ook makkelijker over om seks als betaalmiddel te gebruiken dan jongens, maar dat kwam ook voor. Anders had ik ze zoizo zo opgewonden dat ze pijn doen om ze weg te jagen geen enkele moeite meer kostte. Nu was dat zeker niet het geval en ging ik hier echt van genieten. Hoever ik kon gaan voor hij echt de leiding nam lag niet meer aan mij, want ik bleef mijn grenzen aftasten tot hij me op mijn punt zou zetten, zoals altijd in mijn leven.


    Bowties were never Cooler