• Een lerares van mij, moest opeens al haar powerpoints van onze opleidingsmanager in Prezi doen. Ze zit al weken te klagen dat ze er niets van snapt en er maar niet uit komt. Vandaag had ik voorgesteld (aangezien het toch vakantie is) om een stappenplan voor haar te maken. (Prezi voor dummies) D;
    Nu was ik echter aan het uitleggen in Word (met print screens etc.) hoe je een filmpje kunt invoegen.
    Omdat ze ons het vak theorie van het lichaam geeft. (botten, spieren, aderen en dat soort shit) bedacht ik me om een filmpje in die categorie op te zoeken.

    Opeens kwam het onderstaande filmpje voorbij en ik lag plat. Ik heb minstens twintig minuten zitten lachen, terwijl ik het fimpje de hele tijd opnieuw keek. (:


    Klik hier als je het filmpje niet kunt zien. Wat dus ook zo is want het lukt even niet. Stomme link. :c

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 20:51 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Thank you. Nu zit dat lied in mijn hoofd. (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Wauw. Hahahaha. :'DD


    wat was dit ookalweer

    Libertas schreef:
    Thank you. Nu zit dat lied in mijn hoofd. (cat)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    (even kijken of ie hier wel werkt)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dit is geweldig :'D


    Not all those who wander are lost.

    Geen fossa iliaca? Geen humeruskop? Geen Cochyx? Geen fibula en tibula? Dit filmpje is sleeeecht (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    Geen fossa iliaca? Geen humeruskop? Geen Cochyx? Geen fibula en tibula? Dit filmpje is sleeeecht (cat)


    De wie, de wie, de wie? ;x


    wat was dit ookalweer

    Tja, de Bones In Your Body, niet dit liedje, vind ik dan weer echt serieus interessant, haha. (:
    Ik vind 't liedje te snel gaaaan....... :/


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Fabrizio schreef:
    (...)

    De wie, de wie, de wie? ;x


    Precies, je kunt er niks nuttigs van leren D:


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Precies, je kunt er niks nuttigs van leren D:


    Het is niet zo dat als de termen die je net noemde er wel in zaten, ik had begrepen wat ze inhouden.
    Bovendien hoeft niet alles leerzaam én leuk te zijn, soms zijn dingen gewoon leuk.


    Not all those who wander are lost.