• WALTER REYES


    23 • Geek • Ex van Jade • @ Cruise Luau Party • & Jade


          'Natuurlijk pas je hier net zo goed.'
          Walt kan het niet laten om voorzichtig te glimlachen vanwege Jade's woorden. Vanaf het allereerste moment dat hij haar leerde kennen, stond ze achter hem en probeerde ze zijn zelfvertrouwen omhoog te brengen. Walt vond dat fantastisch, maar nu lijkt het alsof het allemaal niet waar is. Anders waren ze nog wel samen, niet waar? Walt zucht, relaties zijn altijd zo verdomde moeilijk en onmogelijk. Alhoewel het fijn is om Jade weer terug te zien, zo dichtbij.
          'En wat je hier doet is hopelijk gaan genieten — want eerlijk is eerlijk, dit is een ervaring die niemand gauw deelt.'
          Walt voelt een natuurlijke lach over zijn lippen rollen bij Jade's plagende woorden, dit heeft hij gemist.
          'Én volgens mij voeren we een redelijk goed gesprek.'
          Walt heeft zijn mond geopend om een gevat antwoord terug te gaan geven, echter voelt hij plotseling Jade's hand om de zijne gewikkeld worden en knijpen. Walt vindt het even moeilijk om adem te halen — zo dichtbij kan hij nu niet aan. Direct voelt hij een warme gloed door zijn lichaam glijden — speciaal voor Jade (alhoewel hij geen andere meisjes in andere relaties heeft gehad ter vergelijking). Automatisch glijdt Walts hand volledig rondom Jade's hand heen en knijpt terug, waardoor hij terugdenkt aan de miljoenen keren dat ze zo samen hebben gelopen of samen op de bank hebben gezeten.
          'Als ik dit met andere meisjes zou doen, zou deze vakantie een succes worden.' Walt lacht even ongemakkelijk en kijkt met een verlangende blik naar hun handen. 'Jade. . .' Walt schraapt zijn keel even en dwingt zichzelf dan om haar los te laten. Het is niet eerlijk om haar terug te houden van haar toekomst. 'Nee — laat maar. Eh, heb je al iemand gezien die je. . . interessant lijkt?'

    [ bericht aangepast op 19 mei 2018 - 12:51 ]


    Ja, dat kan allemaal. ;3 Zelf gebruik ik Moonreader Pro, maar volgens mij kost die versie eigenlijk geld, haha. Ik heb de .APK ervan nog wel als je die zou willen, maar het is alleen voor op Android.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ja, dat kan allemaal. ;3 Zelf gebruik ik Moonreader Pro, maar volgens mij kost die versie eigenlijk geld, haha. Ik heb de .APK ervan nog wel als je die zou willen, maar het is alleen voor op Android.


    Moonreader Pro — nooit van gehoord. Haha. Eigenlijk heb ik ook geen idee wat je met een .APK zou kunnen x: Maar als het bruikbaar is om er boeken op te zetten dan graag (:
    Heb een Samsung tablet dus dat is gewoon Android toch?


    Ik heb Aldiko, ook op een Samsung tablet. Het is gratis als het goed is en volgens mij kan ik zowel epubs als pdfs er mee openen, maar dat zal ik morgen nog even checken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb ook een Samsung tablet, en ik gebruik net als Iparis Aldiko. Het is een heel fijne gratis app. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben, net zoals jou, zo atechnisch als maar zijn kan. Daarbij prefereer ik boeken liever niet om op de tablet te lezen. Dat heb ik eenmaal geprobeerd bij mijn oom en tante, niet bepaald een geslaagde actie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.