• Hoi,
    Ik heb nog een ander account, maar ik wil niet dat mensen weten wie ik ben.
    Ik eet de laatste tijd namelijk nog bijna niks, 's avond een beetje groente, op school niks en 's ochtends wat yoghurt.
    Iedereen zegt ,,Goh! Je bent afgevallen!'' maar zeggen ze dit nou omdat ik te dun wordt of omdat ik mooi wordt?
    Ik heb me al heel lang niet gewogen, maar mijn kleren zitten wel steeds wijder.
    Twee weken terug woog ik nog 62 kilo, nu 56 kilo ik ben 1 meter 75.


    Colour of blood...

    (...)
    Denk je nu echt dat mensen liegen als ze zeggen dat je bent afgevallen.
    Geloof me als ze dat zeggen zal dat zo zijn en ben je niet dik en meer als 1 kilootje afgevallen.
    Natuurlijk ben ik afgevallen, er is zes kilo af, in twee weken, dat valt op. Maar mijn benen zijn zo dik als wat, net twee dikke vette worsten ofzo.


    Colour of blood...

    (...)Natuurlijk ben ik afgevallen, er is zes kilo af, in twee weken, dat valt op. Maar mijn benen zijn zo dik als wat, net twee dikke vette worsten ofzo.

    2 opgegeten worsten zeker , Open je ogen een beetje.Vraag aan je vriendinnen of je dik bent , en geloof hun als ze je iets zeggen. Want jij bent echt ongezond bezig. Als je niet eet verlies je spieren en wordt je slap , ben je moe , van je flauw , krijg je weinig vitamines binnen je hart krijgt problemen enzovoort. Is dat het allemaal waard ?

    Ik eet wel, maar gewoon, ik wou ongeveer zeven kilo afvallen, en dat is bijna zover. Als ik dat heb gedaan zie ik wel.
    En mijn vriendinnen? Die zeggen dat ik weinig eet en ik lach met ze mee... (,,Je hebt toch geen anorexia he?" ,,Nee, natuurlijk niet!" *lacht*)


    Colour of blood...

    (...)Ik wil niet meer eten. Dat kan ik niet.
    Ik ben nog steeds te dik, mijn buik valt nu wel mee, maar mijn benen zijn afschuwelijk!
    als je je benen dan zo afschuwelijk vind doe dan oefeningen... maar hou je gewoon aan een gezond eetpatroon.


    We could Be the talk across the Town. ♥

    (...)als je je benen dan zo afschuwelijk vind doe dan oefeningen... maar hou je gewoon aan een gezond eetpatroon.
    maar wat voor oefeningen dan?


    Colour of blood...

    ik zou zeggen ga sporten.
    als je sport krijg je honger maar val je ook af.
    maar als je dan eet moet je gezond eten.
    ik begrijp je best. ik zou er gewoon mee stoppen met dat niet eten.
    daarmee bestel je je eigen graf:S

    als je jezelf te dik vind.
    vraag aan je vriendinnen of ze samen willen gaan sporten of joggen. dan weet je ook zeker dat je niet te ver gaat ermee met dat sporten.
    en ik raad je sowiso aan heeeeeeeele veeeeeel fruit en groente te eten.
    en van een broodje word je niet dik hoor:)
    als je heleboel ships en chocola en alles eet en dat heel vaak doet dan word je dik.

    maar ik geloof niet dat jij dik bent hoor.
    en het is ook gezond een beetje vet op je benen en armen en alles te hebben.

    dan breek je minder snel wat.
    oowja drink ook veel melk dat is ook gezond.

    en ik zou ook schijf van 5 en alles bekijken.
    daar staat op wat gezond is en alles.
    en afentoe en snack kan heus wel hoor:)

    en trouwens niemand is perfect.
    de gene die zeggen dat ze perfect zijn zijn het meest onzeker over zichzelf zeg ik altijd maar.
    kijk groot ego valt daar niet onder hoor:P

    mischien klinkt dit als een lul verhaal in je oren [eigenlijk ogen want je leest het ]
    en doet het dat niet en wil je hulp van me ofzo vraag dan maar via BP ofzo.

    en denk niet ik kan het wel alleen af want soms is steun van buitenaf echt nodig.

    en hoe ik dit allemaal weet. ik heb zeur ouders:P
    ik heb zelf ook een periode gehad dat ik niks at.
    alleen savonds met avond eten want dan moest het verplicht.
    ik kreeg last van hoofdpijn slecht concentreren. me cijfers gingen omlaat.
    dus er zitten veel slechte dingen aan niet eten.
    dingen waarvan je zou denken dat het er niks mee te maken heeft maar dat is wel zo.

    sterkte meid

    xx kimmsy


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Dankjewel, ik eet nu eigenlijk alleen yoghurt, een appel en een klein beetje avondeten. (gisteren; bakje yoghurt, één boterham, twee scheppen rijst)


    Colour of blood...

    als je nou gewoon iedere dag om het uur ofzo een paar stukjes fruit neemt.
    eet je niet zo veel.
    maar toch krijg je je vitamines binnen:)

    snij je een appel in kleine stukjes en een banaan en doe je ze samen in een bakje ofzo en eet je om het uur een paar stukjes. dan eet je niet veel wel gezond en krijg je je vitamines binnen:D

    *helemaal blij van haar goede idee*


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Je moet gewoon, gezond eten, of je nou dik of dun bent.
    en het allerbelangrijkste is, accepteer jezelf zoals je bent!!


    i need you like a heart needs a beat.

    Dankje!
    Dat zal ik doen! Dat is veel beter dan wat ik nu doe, want dan kan ik als ik honger heb gewoon een druif nemen ofzo, nu neem ik niks.


    Colour of blood...

    Hmm ik zou gewoon proberen meer te eten
    ik weet dat da moeilijk is ik heb ook zo een periode achter de rug.. En voel je je duizeling? ik was dat ook en toen ben ik van mama naar de dokter moete gaan,, en nu staat ze erop dat ik eet!


    Your Butt is Mine!

    Nee, ik ben niet duizelig, wel heb ik een beetje hoofdpijn... en buikpijn, maar dat komt doordat ik honger heb.


    Colour of blood...

    Ik zou zeggen gwn wat eten! want egt waar! ik weet hoe het voelt he! en ik wil het NOOIT meer voelen!!


    Your Butt is Mine!

    Nou ik weeg 45 en ik zit tussen de 1.61 en 1.70 bn ik nu mager ofni?:S das mijn vrg

    en wa dacht je als je het zelf aan de mense vrgt hoe ze het bedoelen iedereen bedoelt het anders!


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....