• Hallo Allemaal,

    Ik zou het leuk vinden om paar mailvriendinnen te hebben. Sowieso vind ik het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en ik vind mailen leuk. Dus ik dacht waarom geen mailvriendinnen zoeken! :) Ik zou het ook heel leuk vinden, stel dat ik al met een paar meiden op Q aan het mailen ben om daar ook in het echt te ontmoeten -als er natuurlijk een klik is-. Ik vind het niet erg als we via echte mail adressen mailen maar van mij part mag het ook via Quizlet.

    Iets over mij:

    Mijn naam wil ik -als jullie het niet erg vinden- liever in het privé vertellen. Dus mijn account naam is Atalanta, ik ben 21 jaar oud en ik kom uit Den Haag.
    In mijn vrije tijd, doe ik natuurlijk hobby's, maar ik hou ook van wandelen, shoppen, terrasje pakken, naar de bios gaan, uit eten gaan.

    Hobby's: Lezen, schrijven, creatief bezig zijn (Ik heb laatst een Katy Perry shirt gemaakt), films/series kijken.
    Lievelings- Series: Grey's Anatomy - Once Upon a Time - Glee - Arrow - The Flash (Ik kijk nu ook momenteel naar The Walking Death)
    Lievelings- Films: Alle films met een goed verhaallijn vind ik leuk maar ik geef wel even een voorbeeld. Ik vind Harry Potter, Twilight, The Hunger Games, Lord Of The Rings, Hobbit heel erg leuk. Ook romantische films, van alles. Behalve Horror en Thriller vind ik maar niets. Ik heb er weinig mee.
    Als mensen ook van Anime houden, kijk ik daar ook naar. Onder andere: Love Hina, Chobits, Sakura, Death Note enz.

    In principe ben ik een veelzijdig persoon, ik vind alles wel leuk. Ik wil ook graag nieuwe dingen leren of iets nieuws uitproberen.
    Ik zoek naar mailvriendinnen die rond Den Haag wonen of in Den Haag. En ook mailvriendinnen die rond mijn leeftijd zitten.

    Misschien is het handig als mensen dit leuk lijken, ook hun interesse te delen en iets over jezelf te vertellen. :)
    Als er vragen zijn, vraag maar. (:

    Groetjes
    Atalanta


    One Who Travels A Higher Path.

    Oh dat lijkt me wel leuk :)
    Ik wil wel mailen.

    Mijn naam is Charissa, 23 jaartjes jong uit Rotterdam.
    Ik hou ook erg van shoppen, alleen heb ik de laatste tijd niet zoveel geld :c Naar de bios vind ik ook wel leuk, mits er een goede film draait.
    Mijn favo series, heb ik niet veel. Ik kijk voornamelijk oude series (Britse comedy's, Duitse actiedrama's enz) Maar ik vind Hawaii five-o erg leuk.
    Favo films: als er maar humor in zit, ik hou erg van lachen (: Horror en thriller sla ik ook liever over hihi.

    Verder weet ik even niks te vertellen, ik ben hier nogal slecht in :)

    Ik hoor het wel als je wilt mailen.

    Groetjes Charissa

    Leuk dat je reageert Doofenshmirtz! Leuke foto en profielnaam! (:
    Ja, ik stuur je een prive bericht! ^^

    Groetjes Atalanta


    One Who Travels A Higher Path.

    Heehee!
    Toevallig, nog niet zo lang geleden kwam ik een ander 'mailvriendin gezocht' topic tegen ;p

    Anyways. Mijn naam is Amber aka Constantine, ben 20 jaartjes jong en woon in Zuidelijk Nederland, zeg maar Maastricht en omstreken. Niet echt in de omgeving van Den Haag, maar toch xd Mooi heuveland, en zomers natuurlijk bomvol toeristen:p Hmm... Ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie, wat redelijk veel van me vraagt, zowel fysiek als mentaal. Net als jij houd ik van wandelen, waar ik graag foto's maak (kijk maar naar mijn profiel). Daarnaast hou ik van reizen, lezen, dansen en films kijken. Ik lees vooral veel thrillers, maar andere genres vind ik ook wel leuk(: Wat films betreft houd ik van actie, maar komedie, drama, science fiction en soms ook wel een klassieke romantische film, gaan er ook wel in. The Hunger Games vind ik een ongelofelijk goede film, net als Freedom Writers, Push en Knowing. Ohja, dansfilms kijk ik ook graag!
    Wat muziek betreft ben ik redelijk een allegaartje. Je kunt me vrijwel alles voorzetten, behalve grunge/metal achtige dingen, en hardcore. Voor de rest, piano/klassiek, rnb, pop, rock, k-pop, ik luister het allemaal. Mijn favoriete band is Destine, maar ik heb ook een enorme voorliefde voor Olly Murs en Paloma Faith. Zo zijn er nog meer artiesten die ik ontzéttend goed vind, maar waarschijnlijk vergeet ik toch de helft weer :')


    Inspiration can hit you any time

    Constantine, ik stuur je een berichtje! Maakt niet uit dat je in Maastricht en omstreken woont. Het is altijd leuk om te mailen, haha (:


    One Who Travels A Higher Path.