• Voor iets op Q? Nee, dat niet.
    Samen met een vriendin organiseer ik in de zomervakantie 'Wie is de mol?'

    Ik heb dat drie jaar geleden voor het eerst gedaan en daarna heb ik twee jaar als kandidaat meegespeeld. Nu sla ik weer aan het organiseren.

    Omdat het niet zo leuk is als iedereen elkaar kent -weet ik uit ervaring- probeer ik overal wat mensen vandaan te sprokkelen, dus vandaar deze oproep.

    Het duurt vier dagen (als je er zo lang in zit) en het start op donderdag 16 juli. De ontknoping is op zondag 19 juli, waarbij we met zijn allen zullen gaan eten. Voor zolang je erin zit, zullen we met zijn allen in het huis van mijn vriendin (of de tuin) overnachten. Ze woont in Kudelstaart, een dorpje in het zuiden van Noord Holland.

    We stellen geen eisen aan de kandidaten, maar het is wel handig als je van je ouders mag. De andere kandidaten zijn tussen de 18 en 25. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh dit lijkt me leuk. Als ik die tijd niet met mijn vriend op vakantie ben of daar ben, zou ik wel deel willen nemen denk ik (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Holy shit, dat is echt awesome!

    Maar uh, mijn ouders gaan het sowieso niet goedvinden haha.

    Maar als je al vaker hebt meegedaan en nu organiseert, heb je dan misschien nog tips en ideeen voor opdrachten/testvragen/mollicitatievragen? (Zou je die dan in een pb'tje naar mij kunnen sturen? Want ik organiseer samen met een klasgenoot een WIDM voor de klas, maar we kunnen nog wel wat tips gebruiken haha)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat klinkt wel heel gaaf.. Ik zou hoogst waarschijnlijk wel mogen en ik ben 17 x)
    Alleen ben ik niet zo op de hoogte van WIDM.. :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Aaaah dan ben ik in Afrika! Lijkt me wel ontzettend gaaf. Wie weet een ander jaar :Y)

    EgoTerreo schreef:
    Dat klinkt wel heel gaaf.. Ik zou hoogst waarschijnlijk wel mogen en ik ben 17 x)
    Alleen ben ik niet zo op de hoogte van WIDM.. :/


    Nou ja, er zit ieder jaar wel iemand bij die WIDM nog nooit heeft gekeken. 8D
    Het is voor jou zelf wel handig als je het voorbereid en ten minste een paar afleveringen kijkt, maar je hoeft echt geen fan te zijn om mee te doen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Padeladelalala schreef:
    Oh dit lijkt me leuk. Als ik die tijd niet met mijn vriend op vakantie ben of daar ben, zou ik wel deel willen nemen denk ik (:

    Leuk.^^
    We hopen wel over een week of drie alle deelnemers rond te hebben, want eerder kunnen we ook niet écht met de voorbereidingen beginnen. Dus ik weet niet wanneer jij denkt te weten of je kan? ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)

    Nou ja, er zit ieder jaar wel iemand bij die WIDM nog nooit heeft gekeken. 8D
    Het is voor jou zelf wel handig als je het voorbereid en ten minste een paar afleveringen kijkt, maar je hoeft echt geen fan te zijn om mee te doen. ^^


    Oh dat komt wel goed uit dan x) Ik zal eens even kijken hoe ik zit met school en als dat uitkomt, zal ik het maar eens serieus gaan overwegen :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Derks schreef:
    Holy shit, dat is echt awesome!

    Maar uh, mijn ouders gaan het sowieso niet goedvinden haha.

    Maar als je al vaker hebt meegedaan en nu organiseert, heb je dan misschien nog tips en ideeen voor opdrachten/testvragen/mollicitatievragen? (Zou je die dan in een pb'tje naar mij kunnen sturen? Want ik organiseer samen met een klasgenoot een WIDM voor de klas, maar we kunnen nog wel wat tips gebruiken haha)

    Wanneer moet je dat organiseren? We moeten namelijk nog beginnen met spellen verzamelen, maar als het geen haast heeft kan ik dat t.z.t. wel naar je doorsturen.
    Als je specifieke vragen hebt mag je me natuurlijk altijd PB'en. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Oh dat komt wel goed uit dan x) Ik zal eens even kijken hoe ik zit met school en als dat uitkomt, zal ik het maar eens serieus gaan overwegen :3

    Is goed.^^
    Dan hoor ik het wel! (Het liefst natuurlijk zo snel mogelijk. :D)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gogh schreef:
    Aaaah dan ben ik in Afrika! Lijkt me wel ontzettend gaaf. Wie weet een ander jaar :Y)

    Jammer! Maar Afrika is natuurlijk ook niet verkeerd.^^
    Wie weet een andere keer ja. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lothbrok schreef:
    (...)
    Is goed.^^
    Dan hoor ik het wel! (Het liefst natuurlijk zo snel mogelijk. :D)


    Vandaag gaat niet lukken gezien mijn moeder de hele dag moet werken, maar morgen is wel mogelijk waarschijnlijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Prima, hoor! (:
    Officieel kun je doen door mij (tazz_ikke@hotmail.com) even een e-mail te sturen!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dit lijkt mij wel leuk. Kijk al een paar jaar wie is de mol. Misschien doe ik het wel, als het kan.

    Klinkt geweldig, denk alleen niet dat ik mag inderdaad maar het is het vragen waard.:') Ik ben dan 18....Maar ja, ouders.;-;

    Zijn er kosten aan verbonden? Hoe zit het met voorzieningen als een douche en eten enzo?:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Klinkt geweldig, denk alleen niet dat ik mag inderdaad maar het is het vragen waard.:') Ik ben dan 18....Maar ja, ouders.;-;

    Zijn er kosten aan verbonden? Hoe zit het met voorzieningen als een douche en eten enzo?:'D


    Er hangt natuurlijk een prijskaartje aan. De inleg is tien euro (we spelen natuurlijk om echt geld) en we besteden zo een tien euro aan boodschappen. Hangt er ook vanaf of je 1 of 4 keer mee eet.

    Douchen kan, maar het is uiteraard niet de bedoeling dat iedereen elke dag een half uur onder de douche staat.


    Every villain is a hero in his own mind.