• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 14:21 ]

    Ik voel me echt een kutwijf dat ik mijn vader gewoon staalhard negeer en nooit eens wat gezelligs met hem doe, maar ik ben gewoon niet gezellig en al zeker niet met die schijtvriendin van 'm die me maar blijft lastigvallen als ik in de buurt ben. If I only had a gun, damn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, we zijn nooit vrienden geweest, noch vijanden. Maar wel klasgenoten. Hoe moeilijk is het om even uit vriendelijkheid een knikje te geven of een glimlachje? Vandaag zag ik je in de stad, en ik heb vriendelijk geglimlacht naar je, maar je deed alsof je me niet zag. Maar ik weet beter. 2 weken geleden zag ik je op carnaval en denk maar niet dat het niet opviel hoe je wegkeek, want dat viel juist zoo hard op. xD Dit had ik mss nog niet zo erg gevonden in het middelbaar, maar we zijn nu wel volwassen. Ik 20, jij 21 dus wat vriendelijkheid uit maturiteit mag wel... Dit is ook wel algemeen naar iedereen bedoelt, maar toevallig zag ik jou nu laatst 2x niet zo lang geleden, en ik dacht eerlijk gezegd dat je beter was dan dat.


    Ik wil een tuin vol egels

    Zo, dat was echt leuk. Ik hou van Bitcoin meetups, zelfs als er drama is. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn, ik verveel me rot en ik heb echt zin om met die jongen te sms'en, maar ik wil echt niet dat het overkomt alsof ik achter hem aanloop, want ik vind 'm absoluut niet leuk-als-in-meer-dan-gewoon-leuk of zo. ._.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eeeenn Madonna staat ook op het concertlijstje ^^. Nu maandag nog tickets zien te krijgen.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Nu wil ik ook een schrijfblog beginnen. Heel graag. ZO GRAAG.

    Maar goed, zo'n eerste post... waar moet die nou over gaan. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik laat me verrassen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wat is 'The day of the Doctor' toch altijd een plezier om naar te kijken.


    Your make-up is terrible

    Ik kan er gewoon niet meer tegen dat ik continu compleet word genegeerd en gewoon niet word meegerekend. Of het nou per ongeluk of met opzet is, het is echt ziek en ik ben het helemaal beu. Kutzooi.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Eeeen toen besefte ik dat ik opzag tegen de verjaardag van mijn oma omdat ik die ene oom niet wil tegenkomen, want toen ik tijdens Kerst tegenover hem zat was ik twee dagen daarna nog steeds uit mijn doen. Fuck. Hij verdient dat soort macht niet.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oké, het is besloten: ik ga mijn best niet meer doen voor je als je er blijkbaar toch niets van moet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Oké, het is besloten: ik ga mijn best niet meer doen voor je als je er blijkbaar toch niets van moet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sacramental schreef:
    Oké, het is besloten: ik ga mijn best niet meer doen voor je als je er blijkbaar toch niets van moet.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Cry more please. Ty.

    I feel like crying...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.