• Credits gaan naar Nikki!

    Het leek me wel leuk om een algemeen topic te maken aangezien er al veel langs gekomen zijn. Als het topic gesloten is omdat het vol is mag iemand anders de beginpost gewoon overnemen.

    Als je iemand zoekt kan je hier een berichtje plaatsen, dan zet ik je in de beginpost. Zoek je niemand meer, laat het dan even weten! Als er iemand tussen staat met wie je wilt spelen, stuur diegene dan even een pbtje. Vul het volgende lijstje in:

    Username: (niet in een link zetten alsjeblieft)
    Genres:
    Lange/korte posts: (<300 is kort, 300/400 is gemiddeld, >400 is lang)
    Via PB of story:

    Je mag hier ook gewoon oproepjes doen, dan hoef je het lijstje niet in te vullen!

    Aranyhid: Harry Potter, Percy Jackson, The Maze Runner, Teen Wolf, The Mortal Instruments, Pretty Little Liars, Once Upon A Time,The Originals, OP, One Direction, 5 Seconds of Summer || Kort, gemiddeld || Beide
    Philia: Harry Potter, Teen Wolf, Pokemon, Percy Jackson, Game of Thrones, Once Upon A Time, Supernatural, Grimm, OP || Gemiddeld || Beide
    MrsMessi: OP, One Direction, voetbal || Gemiddeld || PB
    Rollins: The Walking Dead, The 100, Skyrim, Assassin's Creed, Tomb Raider, Spartacus, Game of Thrones, The Vampire Diaries, The Originals, Orphan Black, WWE, OP, Horror, Actie, Romantiek en Historisch || Alles || Story
    Sadventure: OP || Gemiddeld || Beide
    IrishNialler: One Direction, Glee, The Hunger Games, Divergent || Kort/Gemiddeld || PB
    Cataire: OP, Fanfictions, Drama, Fantasie, ander tijd etc || Gemiddeld/Lang || Story
    Morticia: Fantasy, Detective, Mystery, Horror, OP, Gotham, WWE || Gemiddeld / Lang || Story (Staat open voor Engelse orpgs)
    EgoTerreo: Historisch, OP, Percy Jackson, Heroes Of Olympus, Maze Runner, Assassins Creed, I am number 4, Hungergames || Kort / Gemiddeld || Story
    Gonplei: OP, Sci-fi, The 100, Fantasy, Thriller, Under the Dome || Gemiddeld || PB
    Takamasa: OP, Fantasy, Detective / Misdaad, Mystery, Horror, Action, Romance || Lang || Beide
    Wanderings: The Walking Dead, Maze Runner, Percy Jackson, Divergent, Harry Potter, OP || Lang || Beide
    Ajay: OP, Apocalypse, Vampiers, Drama, LotR/The Hobbit, Marvel, Dragon Age, The Walking Dead || Gemiddeld || Story
    lilangel: In overleg, het liefst enigszins realistisch || Alles || Beide
    Mendez: OP, Hunger Games, Harry Potter (ook eventueel andere fanficties || Gemiddeld/lang || Beide
    Alatea: Teen Wolf, The Maze Runner, Percy Jackson, Heroes of Olympus, Hungergames, Divergent, OP || Alles (voorkeur aan lang) || Beide Beckmann: OP, One Direction, 5SOS, Broederband, Assassin's Creed en Grimm || Gemiddeld || Beide

    Naamsveranderingen graag doorgeven, als je een aanpassing maakt, quote dan je vorige bericht met je aanpassing eronder.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2015 - 18:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 maart 2015 - 18:23 ]


    26 - 02 - '16

    Donnie schreef:
    Iemand zin in een Gone of Maze runner OP RPG? (:


    Ik vind Gone echt geweldig dus als je wilt mag je me een privébericht sturen. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Undine > Yonggook.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Endurance schreef:
    Wilt iemand een Agents of S.H.I.E.L.D. (or anything Marvel, really) ORPG? Of Game of Thrones, Percy Jackson of Divergent of iets in die richting.


    Ik wil wel! Enkel divergent ken ik niet ;-)

    Oh, ik heb een idee voor een horrorachtige ORPG! Twee mensen die door hun spiegelbeeld in een spiegelwereld getrokken worden en die wereld dus heel creepy en weird is.


    Your make-up is terrible

    Negen maanden geleden ongeveer heb ik een rpg geopend genaamt Satan's waiting, en nu zoek ik iemand die zo iets wil doen als ORPG. Dus iemand intresse?

    Letras schreef:
    Negen maanden geleden ongeveer heb ik een rpg geopend genaamt Satan's waiting, en nu zoek ik iemand die zo iets wil doen als ORPG. Dus iemand intresse?


    Hier zo. :Y)


    Sheathes schreef:
    (...)

    Hier zo. :Y)

    PM komt er aan

    Assassin schreef:
    Oh, ik heb een idee voor een horrorachtige ORPG! Twee mensen die door hun spiegelbeeld in een spiegelwereld getrokken worden en die wereld dus heel creepy en weird is.

    Dat klinkt echt heel gaaf. Ook als SA.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Oh, ik heb een idee voor een horrorachtige ORPG! Twee mensen die door hun spiegelbeeld in een spiegelwereld getrokken worden en die wereld dus heel creepy en weird is.


    Love it!


    Iemand die interesse heeft in een simpele High School-ORPG?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dylazing schreef:
    Iemand?
    OP (horror/thriller), The 100, Pretty Little Liars, Teen Wolf, The Walking Dead, The Maze Runner, Harry Potter, WWE, etc.


    Nog steeds op zoek!


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    (...)

    Nog steeds op zoek!

    Ik vind Teen wolf, Harry potter en The maze runner wel awesome.

    Iemand?
    OP (geen horror), voetbal, One Direction, 5 Seconds of Summer.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Iemand intresse in
    Outlander, Game of Thrones, Secret Circkle, Vikings, Teen wolf, Supernatural, Arrow, The flash of OP?

    Letras schreef:
    Iemand intresse in
    Outlander, Game of Thrones, Secret Circkle, Vikings, Teen wolf, Supernatural, Arrow, The flash of OP?


    GoT! D:
    Ik wil zó graag, maar ik heb maar weinig tijd...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."