• Heey er is dus laatst zo shoutbox dinges geopend maar daar ontstaan dus ook weer groepjes. als je heey alles goed zegt bijv. negeren ze je dat is dus ook niet leuk ¬¬

    you're totally right.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Daarom vind ik de shoutbox dom, Als je iets zegt negeren ze je ...


    Let the Night embrace you

    Ik deel je mening,, ik word daar gwn zwaar genegeert + het gaat te snel.. [/mening]


    Crack a bottle

    Shoutbox mag gwn dood vind ik ¬¬


    Crack a bottle

    Er bestaan steeds meer groepjes en al die zooi. Ik vind die Shoutbox dom en die groepjes? Zielig,dan geef je mijn zo'n uitdrukking van: Ik wil beter zijn en aleen deze mensen mogen dat weten ofzo'

    Ik haat gewoon die groepen die overal onstaan.'

    Shoutbox mag gwn dood vind ik ¬¬

    Ja,van mij mag die weg.

    (hoera) meermensen die mijn mening delen over die kutjes shoutbox !! (baby)(A)


    Crack a bottle

    (hoera) meermensen die mijn mening delen over die kutjes shoutbox !! (baby)(A)


    Dit is wat ik dus echt haat hé?
    - Van die mensen die aan mij gaan vragen hoe ze hun naam meoten veranderen wnat dan denk ik: Ik ben toch geen MOD? En dat weet je toch wel?
    - Shoutbox
    - Groepjes op Quizlet

    Dit is waar ik NIET van hou,^^

    (...)
    Ja,van mij mag die weg.


    van mij ook!!


    AAP

    en ook van anke.


    AAP

    nu sitte die kinders duss bij de shoutbox te seggen dat se worde genegeert [[ik net ookxD] maar daat slaat ook nergens op ,,dan doen se NU normaal maar de volgende keer negeren se weer even hard als eerst,, Gwn klagen dat dat ding wegmoet ,,en als die blijft gwn niet op klikken en laat die kuttige groepjes ,,als hun sonodig willen denken dat se beter sijn en dat se alleen maar tegen bepaalde mensen gaaan prate ,,laat se lkkr ¬¬
    hun probleem.. neit die vn mij,, [/mening]


    Crack a bottle

    Van mij niet, het is om te spammen zodat het niet op het forum gebeurd, als ik me verveel begin ik dus te spammen, en als de shoutbox er neit meer is dan doe ik het op het forum, en aangezien ik al 2 bans heb gehad...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Van mij niet, het is om te spammen zodat het niet op het forum gebeurd, als ik me verveel begin ik dus te spammen, en als de shoutbox er neit meer is dan doe ik het op het forum, en aangezien ik al 2 bans heb gehad...

    Komt er dan een derde en dan ben je voor eeuwig geband van het forum. Sorry, maar dan is het je eigen schuld.


    Bored.

    uhu kdeel je mening

    en sinds die shoutbox er is doet quizlet ook vreselijk raar, ik krijg nu mails van berichten die ik de dag voor eergisteren moest krijgen en op mnvorig mailadres wnt kheb da ondertussen verandert echt weird


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    (...)
    Komt er dan een derde en dan ben je voor eeuwig geband van het forum. Sorry, maar dan is het je eigen schuld.

    gheghe, das niet wwaar. x´D Maar ik die shoutbox vertraagd quizlet weer wel vind ik.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.