• Ik ben deze foto even overal aan het neerzetten want ik ben gewoon stiekem heel blij met mijn cadeaus.=3
    Gisteren was ik dus jarig en heb ik met een handje Quizletters (Sofie, Emma en Aviva) in Maastricht mijn verjaardag gevierd <3 Dat was hartstikke leuk, helemaal nadat het niet meer regende ='D
    Als eerste zijn we nadat we op het station hadden gehugd (en er voor me gezongen was haha), naar de subway gegaan en daar hebben we de vlaai aangesneden die ik had meegenomen. Daarna hebben we gezocht naar garen en stoffenwinkels en uiteindelijk hebben ze allemaal wat gevonden :3
    We zijn ook nog de boekenwinkel domicanen in geweest (altijd leuk <3) en de 'Festen'. Voor de rest hebben we nog Pizza gegeten bij de Italiaan en toen was de dag alweer voorbij D=
    Luckily voor mij hield het plezier daar echter niet op, want thuis kreeg ik weer vlaai (ja ik zat vol xd) en nog meer cadeautjes. :3 Daarnaast heb ik nog super leuke berichtjes en kaartjes gekregen. =3



    Van Emma heb het boek 'De beproevingen van Apollo - het verborgen orakel' gekregen die ik echt al een hele tijd wilde <3
    Aviva heeft me het boek 'Fabeldieren en waar te vinden' gegeven aangezien ze het onmogelijk vond dat ik die nog niet had gelezen hahaha =D
    En van Sofie heb ik een handgemaakt 'Wie is het - Harry Potter stijl' gekregen!=3

    Daarnaast heb ik zelf nog een boek gekocht van verjaardagsgeld van mijn opa en oma "De ijzeren Engel".

    Thuis van mijn ouders heb ik nog 'De Kronieken van bane' gekregen, samen met een Huffelpuff Topje, een Marauders mok die van kleur verandert als er warm water in komt en een set armbandjes. =3

    Kortom: Good food, Good people and Good presents :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Vind 't superleuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad, meidje! Je verdiende het! 😘


    Deep inside, I've never felt alive

    Dalgliesh schreef:
    Vind 't superleuk dat je zo'n leuke dag hebt gehad, meidje! Je verdiende het! 😘


    Jaaa, dankjulliewel <3 En zoals ik al zei: even iedereen de ogen uitsteken met al die leuke cadeaus *-* hehe ='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een leuke cadeaus! Ik vind het heel jammer dat ik we niet bij kon zijn. :(


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooh nice! Haha. Nog gefeliciteerd trouwens (alweer)!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw wat een leuke cadeaus heb je gekregen zeg! Nog gefeliciteerd (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ringwraith schreef:
    Wat een leuke cadeaus! Ik vind het heel jammer dat ik we niet bij kon zijn. :(


    Jaaaa. Boeken!*-* En vond ik oooook, hahaha. Jij niet bij mij en ik niet bij jou...nondeju D= Volgend jaar beter <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Patholoog schreef:
    Oooh nice! Haha. Nog gefeliciteerd trouwens (alweer)!


    Haha nogmaals bedankt Manon ='3


    You were born original, don't die as a copy.

    Sempre schreef:
    Wauw wat een leuke cadeaus heb je gekregen zeg! Nog gefeliciteerd (:


    Yesss, me happy :3 Thankksss!


    You were born original, don't die as a copy.

    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! En super leuke dingen geb je gekregen.^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    WAT EEN SUPERTOFFE CADEAU'S!

    En die wie is het omg omg omg omg omg


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Navarro schreef:
    Wat leuk!


    Yess!_O_


    You were born original, don't die as a copy.

    Easter schreef:
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad!! En super leuke dingen geb je gekregen.^^


    Yes, I diddd, thank you =3


    You were born original, don't die as a copy.

    Derks schreef:
    WAT EEN SUPERTOFFE CADEAU'S!

    En die wie is het omg omg omg omg omg


    JA TOCH?!=3

    en ja ja ja ja, als je van de zomer langs komt doen we die?!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuke cadeaus! En nog een late gelukkige verjaardag!


    16 - 09 - '17