• Ha, hallo!

    Gister ben ik opgestaan uit het bed van mijn vriend en toen had erg veel pijn in mijn onderrug. Ik ging even kijken want ik dacht even dat het iets met mijn nieren was omdat ik ook veel en vaak moet plassen (als dat aanhoud ga ik wel even langs de dokter).
    Maar goed, laten we maar even voorhouden dat het pijn in de onderrug is. Bij een aantal bewegingen die ik maak doet het hell veel pijn dat ik gewoon loop te jengelen. Nu vraag ik me af of een paar quizletters tips hebben om erop te letten, want ik ben nogal een wild persoon en kan niet goed inschatten wanneer ik te ver ga.
    Sowieso ga ik het ook warm houden met een pittenzak en probeer ik het zo min mogelijk te forceren (ik wil niet vast komen te zitten).
    Dus, tips? ^-^

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 13:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit kan zijn omdat je een blaasontsteking hebt (of omdat je er te lang mee gewacht hebt; kan het al een nierbekkenontsteking zijn). Mijn advies is dan ook om hier mee naar de dokter te gaan, omdat je bij het laatste geval antibiotica nodig hebt om er vanaf te raken.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deimos schreef:
    Dit kan zijn omdat je een blaasontsteking hebt (of omdat je er te lang mee gewacht hebt; kan het al een nierbekkenontsteking zijn). Mijn advies is dan ook om hier mee naar de dokter te gaan, omdat je bij het laatste geval antibiotica nodig hebt om er vanaf te raken.


    Ow dus het kan wel degelijk iets met mijn nieren zijn? :l


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh sorry, ik las dat je pijn had met het plassen. -wat op een blaasontsteking kan wijzen-. (ik had de late vannacht; excuses hiervoor.).

    Verder zou ik eigenlijk niet echt weten wat je kunt doen tegen rugpijn zelf. Misschien een pijnstiller nemen als je te veel last krijgt/hebt? En niet te veel proberen te bukken/tillen?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Deimos schreef:
    Oh sorry, ik las dat je pijn had met het plassen. -wat op een blaasontsteking kan wijzen-. (ik had de late vannacht; excuses hiervoor.).

    Verder zou ik eigenlijk niet echt weten wat je kunt doen tegen rugpijn zelf. Misschien een pijnstiller nemen als je te veel last krijgt/hebt? En niet te veel proberen te bukken/tillen?


    Haha maakt niet uit!

    Ja dat doe ik al, haha dus hopelijk zakt het snel af ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je het pas sinds gisteren hebt, zou ik er nog even mee wachten. Als het over een paar dagen nog steeds zo is zou ik er wel mee naar de dokter gaan.


    wat was dit ookalweer

    LiamJamesPayne schreef:
    Als je het pas sinds gisteren hebt, zou ik er nog even mee wachten. Als het over een paar dagen nog steeds zo is zou ik er wel mee naar de dokter gaan.


    Nja vrijdag de hele nacht heen en weer naar het toilet geweest, maar dat was daarna wel over.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou het een paar dagen aankijken. Komt er geen verbetering zou ik even naar de huisarts gaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er niet veel ervaring mee, maar toen mijn vader iets aan zijn rug kreeg, werd het hem afgeraden om zo'n rugband ter verbetering/ondersteuning te dragen, omdat dat de rugspieren verzwakt, ook al voelt het op het moment zelf beter, het is slechter op de lange termijn. Meer kan ik niet helpen. (;

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 14:40 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Ik heb er niet veel ervaring mee, maar toen mijn vader iets aan zijn rug kreeg, werd het hem afgeraden om zo'n rugband ter verbetering/ondersteuning te dragen, omdat dat de rugspieren verzwakt, ook al voelt het op het moment zelf beter, het is slechter op de lange termijn. Meer kan ik niet helpen. (;


    Er staat nergens iets over een rugband :p
    Je zult mij nooit die spierverslappende shit zien dragen, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tijgerbalsem smeren. Ik heb af en toe ook last van mijn onderrug en dan helpt dat. Wel goed warm houden zodat het goed kan intrekken.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Tijgerbalsem smeren. Ik heb af en toe ook last van mijn onderrug en dan helpt dat. Wel goed warm houden zodat het goed kan intrekken.


    Thanks ik ga het proberen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Thanks ik ga het proberen!


    Hopelijk helpt het (:


    16 - 09 - '17

    Gonplei schreef:
    (...)

    Ow dus het kan wel degelijk iets met mijn nieren zijn? :l


    Heb je hoge koorts en/of koude rillingen en ben je zwaar ziek en als iemand aan je rug zit ter hoogte van je onderste ribben schiet je gillend in de lucht?

    Als het antwoord nee is dan zal het niets aan je nieren zijn. Mocht je een blaasontsteking hebben/vermoeden dan is dat nog steeds iets waar de huisarts wat aan kan doen. Aan pijn in je onderrug kunnen ze wat minder doen, dan zou ik het gewoon een weekje aankijken en dan pas gaan. Als je nu gaat met twee dagen pijn in de rug gaat de huisarts toch nog niet zo heel veel doen behalve wat paracetamol of iets dergelijks voorschrijven en je vertellen terug te komen als het blijft.


    quidquid excusatio prandium pro

    Deimos schreef:
    Dit kan zijn omdat je een blaasontsteking hebt (of omdat je er te lang mee gewacht hebt; kan het al een nierbekkenontsteking zijn). Mijn advies is dan ook om hier mee naar de dokter te gaan, omdat je bij het laatste geval antibiotica nodig hebt om er vanaf te raken.


    Dit heb ik ook eens gehad (dat laatste, maar het was helemaal niet heftig gelukkig), maar ik had ook pijn die doorstraalde naar mijn benen. Verder had ik (niet meer) mijn bij het plassen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!