• Hmmm, ik ben zo gestresst over toetsweek en alles en idk.

    Probleempje: Ik zit al een tijdje af en aan op q, en ik vind het hartstikke gezellig. Vooral het rpgen vind ik hartstikke leuk en ik doe het ook veel, maar ik heb het eigenlijk nooit echt aan iemand verteld. Zelfs mijn vriend van inmiddels 2.5 jaar weet het niet. Het is niet dat ik me ervoor schaam, maar ik vind het wel een beetje gek om te zeggen, al voel ik me daar wel een soort lullig over.

    Ik weet niet precies wat ik hiermee wilde bereiken, ik moest het gewoon even kwijt.

    Als ik het dan toch aan iemand moet vertellen, vertel ik het maar even aan jullie: ik zit op quizlet, en daar doe ik aan RPGen en dat vind ik stiekem veel te leuk.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hmm, ik snap je gevoel daarin best wel. Het is nogal moeilijk uit te leggen aan mensen soms. Mijn ouders weten wel dat ik aan rpg'en doe en een paar van mijn beste vriendinnen weten er ook van. Maar dat dat op Quizlet is hou ik liever voor mezelf, want dit voelt toch als een plekje waar ik me thuis voel en dat zou anders worden als daar mensen die ik persoonlijk ken van af wisten.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind het RPG gedeelte al moeilijk als ik heel eerlijk ben, omdat het natuurlijk niet iets is wat je veel hoort haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn ouders weten niet dat het Quizlet heet, ik zeg gewoon altijd "op die ene schrijfsite", haha. Maar ik vertel vrienden en vriendinnen er ook niet zo gauw over omdat ik Q toch wel graag gescheiden hou van het 'echte' leven (;

    Niks geks aan trouwens!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 19:49 ]

    Je hoeft het niet per se met mensen te delen als je dat niet wilt. Het eerste jaar of zo dat ik met dit account op Q zat wist ook niemand die ik in het echt kende daarvan, want het voelde erg privé, op een of andere manier. Het was fijn om een plek te hebben die volledig los stond van het "echte" leven. Volgens mij hebben veel mensen dat.
    Maar als je er wel graag over wilt praten, denk ik echt niet dat mensen het zo vreemd zullen vinden. Als je zegt dat je op een internetforum zit met veel andere jongeren, is dat volgens mij niet erg raar. RPG's vallen ook wel uit te leggen. Er zijn heel veel vreemdere hobby's te bedenken. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    toch fijn om te horen dat het niet heel gek is, ik dacht altijd een beetje dat het raar was dat ik niks vertelde haha. Het is toch je vriend natuurlijk, en vroeg of laat zal hij het wel zien omdat ik vergeten ben iets af te sluiten ofzo, maar het voelt toch een beetje gek om iets te vertellen wat stiekem een beetje van mezelf is..


    Spinning around, I'm weightless.

    Mijn ouders en vriend weten dat ik op een schrijf site zit maar dat is alles. Ik heb het hun ook niet specifiek verteld. Uiteindelijk merkten ze het gewoon.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Op zich vind ik het wel gek om te zeggen, maar het is iets wat bij me hoort en ik zeg het dan ook gewoon tegen mensen. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gogh schreef:
    Mijn ouders weten niet dat het Quizlet heet, ik zeg gewoon altijd "op die ene schrijfsite", haha. Maar ik vertel vrienden en vriendinnen er ook niet zo gauw over omdat ik Q toch wel graag gescheiden hou van het 'echte' leven (;

    Niks geks aan trouwens!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bedankt allemaal c: ik denk dat ik het uiteindelijk wel zal vertellen, maar ik weet nu in ieder geval dat het helemaal niet zo gek is hoe ik me voel c: <3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik heb het ook stil gehouden tot ze erachter kwamen. Ik gaf toe dat ik verhalen en gedichten schreef. Ze gingen alles opzoeken waardoor ik het heb gezet dat je een account moet hebben.

    Wat rpg en is snappen vele niet en ik vind het ook moeilijk uit te leggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik snap niet wat er zo erg is aan Roleplayen? (ik bedoel hier niks verkeerds mee)

    Bij mij weet ook niemand het hoor. Mijn zussen weten wel dat ik schrijf, maar niet dat ik op een site zit en zelf mensen heb ontmoet. Het is toch een 'geheim' stukje van mezelf.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het ook niet prettig om er over te praten. Alleen mijn allerbeste vrienden weten het en zelfs hen vertel ik erg weinig. Ik vind het niet echt fijn om mijn eigen werk te laten lezen aan mensen die ik ken, tot grote irritatie van mijn ouders, die weten dat ik schrijf (maar niet helemaal waar en wat etc.)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Je hoeft het ook niet te zeggen als je dat niet wilt. (: Bij mij weet iedereen er wel vanaf. Ik heb er totaal geen moeite mee om te delen dat ik hier zit. Vaak komen er ook alleen maar positieve reacties op.

    En je hoeft het ook niet heel theatraal mede te delen. Zelf heb ik het gewoon verteld toen mijn moeder uit nieuwsgierigheid vroeg wat ik zoal doe achter de computer. En mijn oma heb ik het verteld toen ze zich af vroeg waar ik al die internet vrienden die ik meet van ken. Gewoon in een normaal gesprek dus. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is ook niets slechts haha, ik vind het heerlijk om te doen, maar k weet niet hoe iedereen het oppakt haha.


    En het is gewoon een beetje van mij :3

    [ bericht aangepast op 25 maart 2015 - 21:11 ]


    Spinning around, I'm weightless.