• [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 23:29 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Femi116 schreef:
    Sorry maar hoe posten jullie die foto's van jezelf ik heb al mijn foto gekopieerd maar het werkt niet:(typing)i hate this


    Uploaden met tinypic. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf



    Haha, iedereen heeft hier so much beautyness en dan kom ik :')


    " A real girl isn't perfect and a perfect girl isn't real " - Harry Styles



    In de mooiste stad van deez' aard.


    Tell me about it, stud.

    Elefant schreef:
    Uh ja, geen mooie foto ofzo, maar ik wilde een foto maken met mijn olifant.



    *Staart een half uur naar jouw posters*

    VINCIE *_*


    wat was dit ookalweer


    Met Patty Walters van As It Is <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jongens ik heb een vraag. xxx
    Ik wil later model worden en mijn mama zegt altijd maar dat ik mooi ben maar ik wil eens jullie ongezouten mening horen: Heb ik het potentieel om model te worden? xxxx
    Alvast bedankt voor jullie eerlijke antwoord. xxxx
    Love
    Leah. xxx

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 22:04 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Jongens ik heb een vraag. xxx
    Ik wil later model worden en mijn mama zegt altijd maar dat ik mooi ben maar ik wil eens jullie ongezouten mening horen: Heb ik het potentieel om model te worden? xxxx
    Alvast bedankt voor jullie eerlijke antwoord. xxxx
    Love
    Leah. xxx



    Ik vind je supermooi Leah. xxx


    wat was dit ookalweer

    Tywin schreef:
    Jongens ik heb een vraag. xxx
    Ik wil later model worden en mijn mama zegt altijd maar dat ik mooi ben maar ik wil eens jullie ongezouten mening horen: Heb ik het potentieel om model te worden? xxxx
    Alvast bedankt voor jullie eerlijke antwoord. xxxx
    Love
    Leah. xxx



    je zou het beste model ooit worden.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Heel fotogeniek, Leah. Er is geen geweldiger model dan jij. (cat)

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 21:57 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tywin schreef:
    Jongens ik heb een vraag. xxx
    Ik wil later model worden en mijn mama zegt altijd maar dat ik mooi ben maar ik wil eens jullie ongezouten mening horen: Heb ik het potentieel om model te worden? xxxx
    Alvast bedankt voor jullie eerlijke antwoord. xxxx
    Love
    Leah. xxx



    Helemaal. Je bent prachtig <3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Awh bedankt iedereen. xxx Dit geeft m'n zelfvertrouwen echt een enorme boost! xxx


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Awh bedankt iedereen. xxx Dit geeft m'n zelfvertrouwen echt een enorme boost! xxx

    (kudo)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tywin schreef:
    Jongens ik heb een vraag. xxx
    Ik wil later model worden en mijn mama zegt altijd maar dat ik mooi ben maar ik wil eens jullie ongezouten mening horen: Heb ik het potentieel om model te worden? xxxx
    Alvast bedankt voor jullie eerlijke antwoord. xxxx
    Love
    Leah. xxx

    (...)

    JE BENT ZO MOOI WOw. Ik ben er stil van. For real, Doutzen Kroes is trash vergeleken met jou.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Stavros schreef:


    JE HEBT INKIJK!!!!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.