• Hoi!
    Ik haak zelf graag - als dat nog niet bekend was.. -, en ik maak regelmatig gehaakte creaties voor andere mensen. Voor hun verjaardag, of gewoon zomaar ^^ Ik vind het super leuk om iets te maken voor iemand anders en de reactie van degene die het krijgt is ook erg leuk om te zien.

    Ik vroeg me af of jullie wel eens iets maken voor iemand anders? Wat voor dingen maak je dan zo al? Voor wie? Om welke reden?

    Foto's van je weggegeven creaties zou ik ook erg graag zien!

    Edit: Deze aapjes heb ik bijvoorbeeld vorig jaar gemaakt voor drie vriendinnen van mij en ook een voor mezelf.

    . Ik had van hen een haakboek gekregen voor mijn verjaardag, waarin allemaal van zulke aapjes stonden. Daarom ging ik die aapjes voor hen maken, haha.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2015 - 20:33 ]

    Awh, die zijn zo schattig *-*.
    Ik maak heel soms schilderijen voor een vriend, maar dat is alles. Heb op het moment geen foto's, helaas.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Naahw die zijn vet lief! :3

    Af en toe stuur ik wel zomaar een kaartje naar iemand en ik stuur graag lieve berichtjes naar mensen die me dierbaar zijn.
    Maar echt iets kopen of zelf maken doe ik niet echt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik koop soms eens iets voor mijn ouders, maar meer ook niet. Ze waarderen het wel, aangezien ik het op de meest onverwachte momenten geef of het (als het bijvoorbeeld vis is, het met een briefje in de koelkast leg. )


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zelf iets maken is niet meteen voor mij weggelegd, zo creatief ben ik niet in knutselen. Ik koop liever gewoon iets om dan te geven.


    16 - 09 - '17

    Ik maak graag voedsel voor mensen die ik leuk vind. Dus scones, koekjes en taarten en dergelijke. Verder heb ik niet echt een talent om iets te maken wat ik weg kan geven


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Schattig! ;3
    Hmm. Nee, ik maak niet vaak dingen zelf om ze vervolgens weg te geven (damn dit klinkt egoïstisch). Ik geef vaak kaarten waar ik een leuke tekst in schrijf ;3


    26 - 02 - '16

    Die aapjes zijn nog steeds heel schattig haha.

    Uh, met Secret Santa knutsel ik altijd wel dingen zodat je met het maximale budget toch nog veel dingetjes kan geven en vaak vinden de ontvangers dat harstikke leuk :)

    En voor Opa knutsel ik vaak dingen. Toen ik 10 was heb ik een portret van hem geschilderd voor zijn 75e verjaardag, dit jaar heb ik voor hem een pastelkrijtportret getekend voor zijn 80e verjaardag. Tussendoor gaf ik een keer een notitieboekje met 'de liefste opa' erop gestempeld, wat tekeningen en vooral veel snoep, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jugendstil schreef:
    Ik maak graag voedsel voor mensen die ik leuk vind. Dus scones, koekjes en taarten en dergelijke. Verder heb ik niet echt een talent om iets te maken wat ik weg kan geven


    En ze zijn echt extreem schattig. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik schrijf en teken vaak (in) brieven voor mijn vriendje. :3
    Verder heb ik wel eens een tekening of schilderij weggegeven aan een familielid en zelfgemaakte kerstkaarten verstuurd. Ohja. Of van die creaknutsel dingen van 'zelf kerstballen maken' ofzoiets. Ook altijd naar familieleden :')

    Niet zoiets cools zoals jij doet helaas :'D


    --

    Toevallig was Yatogami laatst jarig en toen heb ik haar favoriete anime personage voor haar getekend ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Aw, dat is zo leuk. ^^
    Het enige wat ik ooit maak zijn koekjes en taarten, eigenlijk, haha. Die zijn meestal net zozeer voor mezelf als voor anderen, dus ik weet niet of dat telt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Svarog schreef:
    Ik schrijf en teken vaak (in) brieven voor mijn vrienden. Verder heb ik wel eens een tekening of schilderij weggegeven aan een familielid en zelfgemaakte kerstkaarten verstuurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo leuk!

    Toen ik afgelopen zomer aan loomen deed, gaf ik ze vaak weg. Soms maak ik zelf een verjaardagskaart maar daar houdt het ook mee op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan niks, dus nee. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Vroeger heb ik dat wel eens gedaan ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.